Hengerfejes akkor valóban? Olyan nem okozhatta, hogy a 85-95 fokos vízzel megálláskor simán levetted a gyújtást? A kawán mindig bekapcsolt a venti, kulcs nélkül is, de az R1-et tervezőket nem zavarta, hogy a leállított motor vize lazán felszalad 110+ fokra, csak gyújtáson kapcsol ventit. R1 topikban írták igen rég, hogy érdemes gyújtáson hagyni, aztán, ha már hűl a víz, beindítani, hogy a vízpumpa megforgassa. Bocs, ha semmi újat nem mondtam...
Ma mondták a híradóban,h már nincs elvágott település az országban, Hát ez majd holnap kiderül. Az bizti,hogy Edelényen már át lehet menni. Nekem igen nagy kedvenc környékem,jobban szererem ,mint a Bükköt.
Forogjon a viz mindig.
Ezzel ártani nem ártunk neki,max egy kicsivel tovább kell járatni,hideginditásnál.
Akkor még csak haza felé tartottam.
Az korábban volt
nem tudom még mi lesz hónap