kishod! Pontosan a ledek sorrendje F12 nek:a km ora felől az olaj piros ledje,középen az irányjelzők zöld,és a szélén a gázkar felől az a helyzetfény ledje zöld szin,ez egy nyomtatott áramköri lapon van elhelyezve,ha vizhütéses akkor még van egy sor led a höfokoknak,de ha léghütéses akkor egy kvarc ora kell legyen.
Sziasztok!Volna egy kérdésem a Malaguti F12 ről,az a gond hogy kigyult a piros olajszintet jelző led,először csak villogott majd elkezdett folytonosan világittani,a multkor is ugyanez volt,azt hittem kifogyott,az olajtartály alján levő kis bilincset levettem lehuztam a slagot benne van egy kicsi szürő,de ahogy lehuztam kezdett jönni az olaj egy féliter olajat fogtam ki,ez igy van ha féliter olaj van benne már gyul ki a piros,ettől kape olajat a motor vagy az uszoka lezár ezt nem tudom,igy járok vele,hogy világit a piros,mert van benne féliter olaj csak azt nem tudom használja e igy.Valaki ha tud erről valamit irjon,előre is köszönöm.
Szia!
Ha jól emlékszem a malagutinál, 12 -15 körpl van a zárszett. máshol biztos olcsóbb, mert ott nagyon megkérik mindennek az árát. Nem érdekel véletlenül egy tip-top 100-as?
Igy ismeretlenül is szeretném a segitségeteket kérni
Holnap nézek meg egy f12-t ( 50 ccm, vizhűtés). Ami nekem is feltűnik, mint hiány: a főműszer alatt kellene lennie 3 visszajelzőnek, most ott három lyuk van.
Mit kellene jelezniük?
Kicsit horzsolt a bal oldala, valamint a gyújtáskapcsoló kulcsa nem nyitja a másik két zárat, mert azok szét vannak b.szva.
Ilyen dolgokat hol és mennyiért tudnák beszerezni.
Úgylátom többnyire sportrobogósok vagytok de azért hátha tudtok segíteni!
Malaguti Madisont szeretnék venni,125 vagy 150-esben gondolkodom. Van érezhető különbség erőben illetve fogyasztásban a kettő között. Ha valakinek úgy általában van tapasztalata a típusról azt is megköszönném
2felé tud kijönni az olaj.Lefelé a tengely irányába(akkor a teló alján csöppen),vagy felfelé a szimmeringnél.Ha a krómozott szár olajosodik,akkor ez van valszeg,érdemes szimmeringet is cserélni,mielőtt olajat töltögetsz bele.Egyrészt úgyis hamar kifújja majd,másrészt az olaj nehogy a féken kössön ki...
Ciceger!
Köszi,hogy hozzászoltál,nincs meglazulva semmi,csak ahogy rányomok az elejére mintha ugy hallatszana a koppanás,ha gödrös uton járok gyakran olajas,kellene olajat utántölteni?
A teleszkopból ki tud meni az olaj?
Isty!
Nem mindegy hogy kocognak a telóid!
Lehet csak a felfogatása lazult ki!
A komámnak is ez volt a baja az f15-nél!
Le kellett szedni az első idomot és meghúzni ill. rákontrázni a másik anyát!
De az egyikhez csak egy nagyon vékonyka kulcs fért oda,erre volt jó a bicikli kulcs!
Csak egy kuplung van benne!
Nem lehet,hogy a kerékcsapágy adta meg magát!?
Vagy valami nem jól van benne összerakva,esetleg a fék!
Tekerjetek kintebb rajta,ez legalább kizárja,ha az nem lenne jó!
Lenne egy kérdésem, van az egyik haveromnak egy Malaguti f12-ese. A deknit levettük és az első kuplunggal semmi baj és a hátsó kuplunggal sem volt baj, viszont a görgökről a gumi légett és szétfolyt kitakaritotuk az éget gumit tettűnk bele uj görgöket! Elkezztük forgatni a kereket (kézzel) semmi baj nem volt, visszaraktuk a deknit, amint berugta a motor őnerejéből meg tudja forgatni viszont tolni lehetettlen! Ha valaki tudna segíteni az jó lenne mert nem tudunk mit tenni! Ha kell még vmi infó akkor tudok adni amit tudok! Szóval segííítsetek lécci! Most nem tudok a görgökröl feltenni képet de holnap megpróbálok!
Várom a válaszokat!
helo! van egy kis bajom: amikor próbálok kapartatni először elkezd kaparni, azután pedig leáll a kerék, de a motor ugyan úgy búg tovább. mi lehet a baja a motornak?
Ha jól emlékszem a malagutinál, 12 -15 körpl van a zárszett. máshol biztos olcsóbb, mert ott nagyon megkérik mindennek az árát. Nem érdekel véletlenül egy tip-top 100-as?
Igy ismeretlenül is szeretném a segitségeteket kérni
Holnap nézek meg egy f12-t ( 50 ccm, vizhűtés). Ami nekem is feltűnik, mint hiány: a főműszer alatt kellene lennie 3 visszajelzőnek, most ott három lyuk van.
Mit kellene jelezniük?
Kicsit horzsolt a bal oldala, valamint a gyújtáskapcsoló kulcsa nem nyitja a másik két zárat, mert azok szét vannak b.szva.
Ilyen dolgokat hol és mennyiért tudnák beszerezni.
Előre is köszi a tanácsokat: Kishod
Úgylátom többnyire sportrobogósok vagytok de azért hátha tudtok segíteni!
Malaguti Madisont szeretnék venni,125 vagy 150-esben gondolkodom. Van érezhető különbség erőben illetve fogyasztásban a kettő között. Ha valakinek úgy általában van tapasztalata a típusról azt is megköszönném
légyszi köszi
Köszi,hogy hozzászoltál,nincs meglazulva semmi,csak ahogy rányomok az elejére mintha ugy hallatszana a koppanás,ha gödrös uton járok gyakran olajas,kellene olajat utántölteni?
A teleszkopból ki tud meni az olaj?
Nem mindegy hogy kocognak a telóid!
Lehet csak a felfogatása lazult ki!
A komámnak is ez volt a baja az f15-nél!
Le kellett szedni az első idomot és meghúzni ill. rákontrázni a másik anyát!
De az egyikhez csak egy nagyon vékonyka kulcs fért oda,erre volt jó a bicikli kulcs!
Nem lehet,hogy a kerékcsapágy adta meg magát!?
Vagy valami nem jól van benne összerakva,esetleg a fék!
Tekerjetek kintebb rajta,ez legalább kizárja,ha az nem lenne jó!
Amotor pöcre indul!
HELP!
Lenne egy kérdésem, van az egyik haveromnak egy Malaguti f12-ese. A deknit levettük és az első kuplunggal semmi baj és a hátsó kuplunggal sem volt baj, viszont a görgökről a gumi légett és szétfolyt kitakaritotuk az éget gumit tettűnk bele uj görgöket! Elkezztük forgatni a kereket (kézzel) semmi baj nem volt, visszaraktuk a deknit, amint berugta a motor őnerejéből meg tudja forgatni viszont tolni lehetettlen! Ha valaki tudna segíteni az jó lenne mert nem tudunk mit tenni! Ha kell még vmi infó akkor tudok adni amit tudok! Szóval segííítsetek lécci! Most nem tudok a görgökröl feltenni képet de holnap megpróbálok!
Várom a válaszokat!
Előre is köszi!
arcsi
Bár ha ezzel sokat játszol,lassan úgyis esedékes lesz...