Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

exc, sx ami üzemorás.
az lc4 és exc közül melyik üzemórás? milyen 4 ütemű ktm blokkok vannak amik nem üzemórásak?
szevasz whiskey manHát a ktm az egy külön fogalom jó értelemben!Igazából az lc4 ekhez nem nagyon értek de az exc k azok elég jó gépsárkányok!Néha belelehet nyúlni a szar vásárba de ki is lehet fogni !teljesen változó de alapjáraton nagyon jó kis gépek csak attól függ az előző tulaj(ok)mennyire foglalkoztak a szervizzel és magával a motorral!Fura lesz majd 2t után egy 4t de hamar melehet szokni!ettől nem lettél okossabb de ez is valami!De vásárláskor mindenképp nézd meg a fékeket,olajat nem ereszti e az első teló,kerekeeket olajnak milyen a színe,magát az összképet akkor az oldaldekni mennyire van elkopva a csizmától,hangját,nem füstöl e nagyon ha huzaton alapjáraton,a sebeségeket nem dobálja e ki menj vele lassan is és gyorsabban is ammenyire ismered magd és még boztonságos.röviden ennyi lenne
szevasz
Nem volt rossz Nektek
Rc8 tesztnapon jártunk! - a cikkben szereplő linken lehet jelentkezni további tesztelésre !
hali BECI

nekem van egy 125ös ktm-em és fentvan a rendszám aztán hali.. arra figyelj, hogy az A1es jogsi 11KW-ig jó az AK pedig 24ig ami gázos, mert az én 125ösömnek a forgalmiában 24 KW van és a rendőrök megb*sztak mivel csak 125ig ( A1) jogsim volt.... ha gondolod tekerj be egy tükröt meg elöl hátul lámpa aztán hali... index meg nem kell
Sziasztok!
segítséget szeretnék kérni, ill véleményt; mert nekem eddig crossaim voltak (utoljára egy 250es CR) és mivel már régóta megvan a jogsim, gondolkodtam egy rendszámos motoron, mint pl egy LC4. a gond csak az, hogy nekem még soha nem volt KTM-em, és igazából elég keveset tudok róluk, főleg az LC4-ekről. pl mire kell figyelni nagyon ha nem akarom hogy 1 hónap után szétessen és mennyire szervizigényesek és hogy egyáltalán lehet-e venni 700 ezer körül egy jó rendszámosat, ami lehetőleg nem túl vén, mert ahogy láttam elég differenciáltak az árak ebben a kategóriában. előre is köszi a segítséget mindenkinek!
Mi az hogy mennyire?
Ha van rajta rendszám, akkor simán közlekedhetsz vele utcán is...
Sziasztok
szeretnek exc 125ost, csak az erdekel azt mennyire lehet kozuton hasznalni? sokat kell valtoztatni rajta?
nem csak kozuton hasznalnam
a kerdes lehet bena de nem ertek a crossokhoz :S
De de már azt használom de a dekompresszorral lehetett durrogni
Miért, leállító gomb nincs rajta?
köszi mert eddik használtam és most behúzom és semmi ezért aggódok
A dekompresszor az egyik kipufogószelepet "támasztja ki" nyitott állapotban...ezek után a fantáziádra bízom hogy eldöntsd, károsodik-e ha járó motornál csinálsz vele ilyet...
hello mindenkinek ! segítséget szeretnék kérni hogy egy KTM exc 450 en van dekompresszorom és azzal szoktam leállítani ez valami maradandó károsodást okoz E ? mert mondta ma egy motor szerelő hogy ezzel tönkreteszem a főtengelyt a rászkódás miatt stb véleményeteket osszátok már meg
Én mikor utcán használom (SM) is leszarom hogy koszos-e...ha sokat használod, gyakorlatilag minden nap moshatnád le, arra meg ki a fasznak van ideje...+ az azért már biztos nem tenne jót a motornak se...
Biztos, arrafelé találkoztunk "pár" motorossal
Nem vitrinbe, de én utcán használom, szeretem ha kivülröl is piko bello
Nah jovan akkor veletek találkoztunk ezekszerint. Mi (6 speed, meg én a recsegövel)
Miért, vitrinbe vetted vagy motorozni?
De, sztem mi voltunk, aznap mentünk, tegnap jöttünk.
Huu ha töled veszem meg, nemtom mikorra vixoltam volna ki fényesre
1-én csütörtökön nem jártatok véletlen Mezőtur felé? Olyan ismerös ez a bagázs, találkoztunk szembe 1 ilyen 5-6 ktm böl állo csapattal.
Mellesleg a ktm név nem csak a felhasználási területet mutatja ahogy te irtad hanem a gyártási helyeket is: Korea Thaiwan Malajzia
Kaland Túra Motor
megnyugodtam.....
lehet, hogy leesik raktárról egy 2008-as változat..
de nem égető az eladás, csak próbálkozom... tu lajdonképpen mindegy...
miért adod el?