Én ha kérdést tennék fel a nagyérdeműhöz, legalább leírnám hogy milyen motorról van szó pontosan.. Évjárat, márka és köbcenti.. Nem biztos hogy ugyan úgy kell karburálni egy 1991-es 250-t, mint egy 2018 300-at. Ugyan ez vonatkozik a 4t krosszosításra is.. Azt se tudjuk hogy karbis vagy injektoros.. 250, vagy esetleg 525..?? Írhatnám hogy még a kérdés is komolytalan..
Sziasztok! Tippeket szerernèk kèrni tőletek, hogy mikènt kellene vagy lehetne, az exc 4t motoromat kis gàzadàsnàl harapòsabb, agresszív reakciòra bírni.
Pontosabban mint egy sx-f. Igen, enduròbol szeretnèk egy majdnem, hasonlò crosst varàzsolni.
Sziasztok!
EXC 250/300-hoz van tapasztalat bevált karbi beállításra + fúvóka méretekre? Menni megy a motor rendesen, nincs panasz, viszont lehetne takarékosabb, hogy kibírjon egy egész napot egy tank üzemanyaggal.
Régen nekem azt mondtak a husky motornál hogy ha kb 45 fokban megdöntöm a motort ekkor kell folyni a túlfolyón akkor jó a benzin szint
Amúgy a túszejtő ha kopik tud ferdén állni. Fcr karban nem jártam így de egyéb cuccal már igen
Csak túl drága venni egyet tesztnek valami 8 ezer volt legutóbb az sxs-hez
KTM 625 SC, FCR 41-es karbival. Hibajelenség: oldaltámaszon, ha nyitva a benzincsap, csöpög a benzin. Ha oldalbabaszom valamivel a karbit, rendszerint elmúlik a dolog, illetve függőlegesen helyzetben általában nem csinálja.
Egyszer már szétszedtem a porlasztót, semmi látható elváltozást nem tapasztaltam, ha kézzel mozgatom az úszót, a tűszelep úgy tűnik, nyit-zár rendesen.
Azt tippelem hogy az úszó a tengelyénél (esetleg a tengely a házban) lehet kiszopósodva és ha ferdén áll, kicsit meg tud szorulni, de mielőtt elkezdenék (esetleg feleslegesen) heroin-árú alkatrészeket vásárolni, megkérdezem: valakinek más ötlete van-e esetleg?
Festés majd lakkozás
Sajnos ez kb arany árban van
Az a fura hogy a rozsda mentes festett bicikli küllő nem is vészesen drága. A festett és a festetlen között különbség se sok van
Ilyen vagy ettől kisebb is simán jó https://www.hestore.hu/prod_10...
Ki kell próbálni hogy működik. Ha véletlen nem mindig kapcsol a belső lábból kell egy karikát hajtani a cső vége köré
De nem szokott hiba lenni
Ki kell fúrni a gyári kékkel adót ha rossz és egy 150-200forintos reed fbs-el beragasztva pont jó lesz
Az a lényeg ne valami lámpa zsinór legyen felvezetve mert az nem bírja sokáig
Egyértelmű a kijelző működik mert bekapcsol indításkor, de mivel nem kap sebesség jelet úgy kb 10-15 mp után kikapcsol. Úgy kell tesztelni, ahogy Ini mondja, a jeladó 2 szál vezetékét kell rövidre zárni egymás után többször gyorsan és mutatni fog sebességet az óra. Általában a jeladó kábele van elszakadva valahol lent, azt könnyű javítani, kivágod lent-fent új vezetékre cseréled és kész van pár 100 Ft-ból. Ha a jeladó halt meg, nekem az volt, azt úgy tudod megnézni, hogy alapesetben a jeladónak nem szabad átengednie, tehát nyitva van. Digitális multiméter szakadás vizsgálóval rámérsz, alapból nem szabad sípolnia, de ha elé teszed a mágnest, ami a féktárcsában van akkor záródnia kell és sípolni fog a multimeter. Ha állandóan zárva van, vagy nem zár akkor behalt. A gyári jeladó+kábel elég drága, ha lehet kapni még egyáltalán, de én ezzel váltottam ki: https://www.inshop.hu/reed-erz...
Ha ezt kicseréled és új vezetéket raksz bele tuti működni fog...
Karbi maradhat akkor de at kell fuvokazni.
Ftg súlya okozza főleg a gazreakcioban a különbséget.
Pontosabban mint egy sx-f. Igen, enduròbol szeretnèk egy majdnem, hasonlò crosst varàzsolni.
EXC 250/300-hoz van tapasztalat bevált karbi beállításra + fúvóka méretekre? Menni megy a motor rendesen, nincs panasz, viszont lehetne takarékosabb, hogy kibírjon egy egész napot egy tank üzemanyaggal.
Tűszelepből nem tudom hogy lett túszejtő
Amúgy a túszejtő ha kopik tud ferdén állni. Fcr karban nem jártam így de egyéb cuccal már igen
Csak túl drága venni egyet tesztnek valami 8 ezer volt legutóbb az sxs-hez
Egyszer már szétszedtem a porlasztót, semmi látható elváltozást nem tapasztaltam, ha kézzel mozgatom az úszót, a tűszelep úgy tűnik, nyit-zár rendesen.
Azt tippelem hogy az úszó a tengelyénél (esetleg a tengely a házban) lehet kiszopósodva és ha ferdén áll, kicsit meg tud szorulni, de mielőtt elkezdenék (esetleg feleslegesen) heroin-árú alkatrészeket vásárolni, megkérdezem: valakinek más ötlete van-e esetleg?
Sajnos ez kb arany árban van
Az a fura hogy a rozsda mentes festett bicikli küllő nem is vészesen drága. A festett és a festetlen között különbség se sok van
Sűrűn kell olajozni ha nem szeretnéd a rozsdát nézni
Van vegyi és hőkezelt eljárás is.
Nem nezted?
https://www.hestore.hu/prod_10...
Ki kell próbálni hogy működik. Ha véletlen nem mindig kapcsol a belső lábból kell egy karikát hajtani a cső vége köré
De nem szokott hiba lenni
Az a lényeg ne valami lámpa zsinór legyen felvezetve mert az nem bírja sokáig
https://www.inshop.hu/reed-erz...
Ha ezt kicseréled és új vezetéket raksz bele tuti működni fog...