arrow eredeti karbon dob 26 cm hossz, eredeti tömés eredeti perforált belső cső,eredeti gumis bilincs kinek mire. quara vagy hobbi motorra. több infó privát üzenetben. 54 ki 50 be méretekkel, de ha szükséges és nem tudod megoldani akkor a be részét megoldom 2-5 e ft-ért olyanra amire kéred slip -on kivitelben.
Sziasztok.
Tegnap vettem ezt a dobot, és pont nem fér el a motoromon, ezért eladnám, vagy elcserélném, Yamaha yzf750r-hez való dobra, összekötővel együtt. Ez egy Shark ovál karbon dob E betűs. Eredetileg Yamaha fzr 600-ra való összekötővel együtt. Vagy esetleg ha van valakinek yzf-hez összekötője, akkor azt is meghallgatom.
2009-es Yamaha xjr1300-hoz keresnék E szabványos sportkipufogót (replika dobok kizárva). Cserébe egy 54-es méretű használt Suomy egyrészes supermoto bőrruhát tudok felajánlani mely pár kisebb sérüléssel rendelkezik vagy egy 56/54 -es kétrészes IXS bőrruhát. Ajánlatokat illetve képeket a kipufogódobról a baloghlaszlo1980@gmail.com címre várnék.
Giannelli extra v2 esetében valaki már tapasztalt olyat, hogy a díszburkolat, amin a giannelli extra felirat van, elforog menet közben? Paszta szerű szürkés színű anyag jön ki alóla a végeknél.
Sziasztok!
Esetleg lenne valakinek valami ötlete, hogy lehetne ezt szépen helyrepofozni? Sajnos kapott egy kis kavicsot és elég szépen összeverődött. Nagyon bántja a szemem, de nem szeretnék új kipufogót venni emiatt.
Nekem mostanság piszkálta a csőrömet a kipufogó dolog mert egyik járgányon sincs E betű, de mindegyikhez megvan a gyári dob gondoltam ha gáz van visszateszem.
Valmelyik nap gondoltam ránézek a dobokra és jött a felismerés, nincs E betű hisz az összes járgányom japán belpiacos életükben nem láttak még eu szabványt.
Szóval szerintem az E betű mánia főként az újabb motorokat érinti. a régieknél ez ennyire nem nyomon követhető, ha meg műszakin nyavajognak miatta mit mondjak ezen a szalonban sem volt vagy mi?! XD
A motorra felkerült a dob+összekötő. Mindegyik kivitelezése szép, hegesztés el van dolgozva. Motorom most volt júliusban műszakin, szóval egy darabig ezen nem kell hogy görcsöljek. Eredeti dob el van téve, pihen, majd műszaki előtt vissza kerül max. Amúgy van pár motoros ismerősöm akik max képen láttak E betűs dobot, és eltolták a gépet műszakira minden gond nélkül át is ment. Nem tudom cimborád mennyit fizetett anno a Mastek dobért, de én idén februárba kértem ajánlatot a BODIS-tól és szál csiszolt fekete palásttal tudtak volna kiszolgálni 130+ ért... lehet fillérbaszásnak tűnik de nekem nem ér annyit...
E jelzés nélkül nem megy át a műszakin!!!!...Lefényképezik a dobot,ha nincs E betű bukta!...Cimborámnak a Horneten van,volt ilyen dob,szépen szólt,de az összekötőcső az egy okádék munka volt!!! ..A hegesztés nem volt eldolgozva,a hajlítások pocsékul összeillesztve!!!!...De a dob az szép,igaz annyi árban BODIS-t lehet venni!!!!
Kis Gezo: Nyilván akkor nem a dobba, hanem elé (csőbe) kerül a dörzsi.
Az utolsó kérdésedre a válasz: IGEN, hülye kérdés: A kipufogó nem szív, ő csak kipufog.
Az elméleted egyébként jó, de óriási halkulást ne várj azért tőle.
Tegnap vettem ezt a dobot, és pont nem fér el a motoromon, ezért eladnám, vagy elcserélném, Yamaha yzf750r-hez való dobra, összekötővel együtt. Ez egy Shark ovál karbon dob E betűs. Eredetileg Yamaha fzr 600-ra való összekötővel együtt. Vagy esetleg ha van valakinek yzf-hez összekötője, akkor azt is meghallgatom.
Honda CB 750 Seven Fifty-hez keresek jobb oldali kipufogót.
K7-k8-hoz van vance and hines 4:1-ben osszekotocsovel egyutt. Db killer van minden uj hozza dobozos. 75 e ft
2009-es Yamaha xjr1300-hoz keresnék E szabványos sportkipufogót (replika dobok kizárva). Cserébe egy 54-es méretű használt Suomy egyrészes supermoto bőrruhát tudok felajánlani mely pár kisebb sérüléssel rendelkezik vagy egy 56/54 -es kétrészes IXS bőrruhát. Ajánlatokat illetve képeket a kipufogódobról a baloghlaszlo1980@gmail.com címre várnék.
Üdv:Balu80
Giannelli extra v2 esetében valaki már tapasztalt olyat, hogy a díszburkolat, amin a giannelli extra felirat van, elforog menet közben? Paszta szerű szürkés színű anyag jön ki alóla a végeknél.
Esetleg lenne valakinek valami ötlete, hogy lehetne ezt szépen helyrepofozni? Sajnos kapott egy kis kavicsot és elég szépen összeverődött. Nagyon bántja a szemem, de nem szeretnék új kipufogót venni emiatt.
Kellően erős, Leo Vince szerű hang, budapesti forgalomba kiváló, gyári megjelenés (E-betű).
A motorom elkelt nélküle, garantáltan kellemes, használható hangja van.
Átvétel hétköznap Budapesten, hétvégén Pécsen lehetséges. Tel: 30/895-7364
Valmelyik nap gondoltam ránézek a dobokra és jött a felismerés, nincs E betű hisz az összes járgányom japán belpiacos életükben nem láttak még eu szabványt.
Szóval szerintem az E betű mánia főként az újabb motorokat érinti. a régieknél ez ennyire nem nyomon követhető, ha meg műszakin nyavajognak miatta mit mondjak ezen a szalonban sem volt vagy mi?! XD
Az utolsó kérdésedre a válasz: IGEN, hülye kérdés: A kipufogó nem szív, ő csak kipufog.
Az elméleted egyébként jó, de óriási halkulást ne várj azért tőle.
KTM LC4 nekem van, gyári. Ha érdekel hívj fel.
Arrow leömlő 120.000Ft
Arrow Thunder Dark Line dob 65000 Ft
Mindkettő szép állapotban.