Sziasztok!
Aprilia Pegaso Strada (xt660 blokk) -ra keresek dupla kipufogót. Plafon 60ezer a 2 dobért! Nyilván XT kompatibilis is érdekel, vagy akár KTM LC4 és igy tovább. Érdekelne azis, hogy megoldható lenne-e az hogy ha sima 4 csavaros felfogatású kipufogót találok pl SV1000-ét, arra tudok gyártatni összekötőcsövet hogy fel lehessen műteni a peggy-re? :) Előre is köszi a válaszokat!
Sziasztok! Feleslegessé vált, szép állapotú Martin dobjaimtól megválnék. 4 csavaros felfogatás, SV 1000-re is jó, nekem Tl 1000S-en volt. Irányár 60000/pár. Elérhető vagyok a 70 206 0339 számon.
Sziasztok!
Felkerült a vasra egy ZX10R kipufogó, vagyiks inkább csak a végdobja. Egyedileg lett bele készítve egy kivehető hangtompító. Mellékelem a sebtében összerakott "műszaki" rajzot :D
Még így is hangos az én fülemnek. Kérdésem az, hogy lehet e ebbe valahova "dörzsi" szivacsot tenni a további hangtompítás végett. Lehet hogy hülye kérdés, de azért felteszem: ha bele lesz téve, és esetlegesen darabolódik, mert gondolom azért dolgozik az amortizáció, akkor fennáll a veszélye, hogy esetleg visszakerül a hengerekbe?
Köszi a válaszod. Kicsit drasztikusnak tartom a forgalomból való kivonást...de mindent kinézek a rend éber őreiből . Sok ismerősöm használ a motorján olyan dobot ami gyári dob, de átalakított, és üvölt mint a barom, vagy nem gyárit de csöndes. Szerintem ha nincs nagy hangja, nem hívod fel magadra a figyelmet és nem rántod fel a vizet mikor igazoltatnak, csak nem lesz baj. Volt motorom ami egy Yamaha FZ6 volt, gyári dobot kibeleztem, nagyon visított de a kutya nem piszkált érte. Édesapám motorja kintről lett behozva nyitott Cobra rendszerrel (Kawasaki VN1500) na ott élből nincs semmi a forgalmiba bejegyezve... az mellett nem lehet megmaradni ha elindul... és nem volt még probléma a jarddal. MARADJON IS ÍGY!
5 évet (2009-2014) motoroztam olyan dobbal, ami távolról sem tartalmazott semmilyen betűt, nemhogy "e" jelzést és jóval hangosabb volt a megengedettnél terhelés alatt. sosem foglalkozott vele senki, külföldön sem, pedig sokat túráztam vele mindenfelé. Az e szempontból "rossz hírű" Ausztriában sem foglalkozott vele egy rendőr sem, pedig sokszor mentem rajta át és sok rendőrrel találkoztam.
A rendőrnek semmilyen tanúsítványra nincs szüksége, csak neked. A kipufogó cseréje ugyanis módosítás, amit be kell vezettetni a forgalmiba, ehhez kell a típus azonos tanúsítvány. Ha nagyon szívózni akarnak, mindegy milyen tanúsítványod van, ha nincs bevezetve a helyszínen ki lehet vonni a forgalomból. Én erre még nem hallottam példát. Ez az én tapasztalatom, másé más lehet...
Érdeklődnék van-e valakinek MASTEK kidörrenője, azon belül is FULL Carbon TriOvál SlipOn dobja? Kinek milyen tapasztalata van az E betüvel, és tanusítvánnyal nem rendelkező dobokkal, volt e már atrocitásuk a szervekkel. Több mendemondát is hallottam már ezzel kapcsolatban. Volt aki azt mondta a rendőr nem foglalkozott az E betűvel, se a bizonylattal, megmérte a gyári Akra rendszert és 1-2 decibellel meghaladta a megengedett értékhatárt, jött a bünti. Ha tegyük fel síppal használjuk a dobot, aminek se E betű, se tanúsítvány, de a rendőrnek szüksége lenne ezekre, mire számíthat az ember? Gondolom sokak motoroznak olyan dobokkal, amik a megengedett értéknél hangosabbak, vagy nem hangosabbak de nem rendelkeznek megfelelő vagy egyáltalán semmilyen minősítéssel.. na, az ő véleményükre vagyok kíváncsi.
Szia!
Nekem van egy eredeti 4 csavaros Akrapovic dobpárom e jelzéssel.
Elcsúsztam a motorral és a jobb oldali dob karcos, de nem vészes egyáltalán
Ha érdekel hivj, megbeszéljük
06203605514
"az adott motorhoz készült, bevizsgált, típusengedéllyel ellátott alkatrész – legyen szó kipufogóról, kormányról, lámpatestről vagy fékcsőről – bátran felszerelhető a gépre. Pontosabban felszereltethető, elvégre az előírás szerint az utólag rögzített típusspecifikus alkatrészeket jelezni kell a forgalmiban is, vagyis ha másik dobot szerzel, ugyanúgy műszaki vizsgára kell – azaz kellene – vinned a vasat, mintha az autódra rakatnál vonóhorgot. Ráadásul itt akad még egy fontos szabály, miszerint az új dob legfeljebb öt decibellel lépheti túl a gyárilag megadott határértéket, egyébként pedig a kipufogó végétől fél méterre, 45 fokos szögből mérve a névleges fordulatszám háromnegyedénél legfeljebb 100 dB-t mutathat a műszer. "
Üdv. Valaki nem tudja véletlenül mi a zajszint mérés folyamata rendőréknél? Volt galéria róla de eltűnt... Valami 45 fokos szög, de ennyi remélik. Van mérő és érdekel megbukna e.
Sziasztok. 2008-ás Kawasaki ZX-6Rhez keresek sportkipufogó rendszert dob nélkül. Bárkinek lenne kérem jelezze , vagy itt vagy erre az e-mail ra várom az ajánlatokat. (adam1219122@gmail.com)
Előre is köszönöm. :)
Aprilia Pegaso Strada (xt660 blokk) -ra keresek dupla kipufogót. Plafon 60ezer a 2 dobért! Nyilván XT kompatibilis is érdekel, vagy akár KTM LC4 és igy tovább. Érdekelne azis, hogy megoldható lenne-e az hogy ha sima 4 csavaros felfogatású kipufogót találok pl SV1000-ét, arra tudok gyártatni összekötőcsövet hogy fel lehessen műteni a peggy-re? :) Előre is köszi a válaszokat!