Most vettem dobokat az XT-re, azt mondták a boltban és a szervizben is hogy mivel hivatalosan is ahhoz a motorhoz gyártott dob ezért maradhat műszakira is (a műszakit náluk csináltatom). Rajt van a dobon az 'e13' jelzés + papír és kártya mellé meg EU-s tanúsítvány. Majd 2 év múlva kiderül, max visszamegy a gyári addig. Elvileg a felfogatási pontoknak egyezni kell a gyáriéval + max 5dB-el lépheti túl a dob gyári kipu hangerejét (az enyém szerintem több mint 5dB, db killerrel is sokkal hangosabb a gyárinál)
Amikor pár vittem az egyik motoromat, ott a gyári kipufogó takaró alatt készített dob volt (GSR), de ott ugye maga a dob rejtett. Ott nem számított, mert mondták, hogy hangot nem vesz a video, de amikor a Hondát vittem 2 éve, még a HONDA feliratot és az e jelet is lefényképezték. Mondjuk tök mindegy, a vizsgára csapj fel egy gyárit és biztos nincs probléma...
Ezt a GSX-R topicban olvastam. Hallott valaki valamit erről? A neten sajnos nem találtam infót róla. Vajon igaz, vagy csak kamu?
"Március 1-től szigorítás van, csak gyári dobbal szerepelhet a motor a fényképeken, különben szépen megbasszák a vizsgahelyet. Ha van benne e-betű, akkor előtte kpm-en be kell mutatni, ott adnak kétezerpárszáz ftért igazolást, akkor mehet műszakira a motor és bekerül a forgalmiba a nem gyári kipuff léte. Nem mondom, hogy nem fogsz olyan vizsgaállomást találni, ahol vállalják a rizikót, de sok esély nincs rá."
Tudtok Budapesten ajánlani összekötő csövet gyártó céget? Vettem egy dobot és egy rövid összekötő csövet kellene gyártani. Akit kérdeztem 40 ezret mondott ami vicc ár szerintem. Semmi extra. Még hajlítani is alig kell. Köszi
Szia,nekem egy Pegasó 650 re kellene 2 db sportdob ha van ilyenetek elfogatható áron akkor várom válaszod.Jó használt is.
csabakollar1@gmail.com az email cimem esetleg képet kaphatok? Köszi
Sziasztok! Tanácsot kérnék mert gond akadt a robogómmal.
Suzuki lets 4g. Négy ütemű, ötvenes. Kipufogóval történt remélem és nem fogjàtok azt mondani hogy blokkrepedés!
Múlt héten hazafelé rossz lett a hangja, olyan fals.
Otthon láttam, hogy leesett egy kipufogó anya, hát pótoltam. M6 alátt3ttel együtt.
Másnap munkába menet ugyan olyan volt.
Hazaindúlás előtt megnéztem, a másik anya is laza volt. Meghúztam.
Hazafelé mégis fals hangja volt, de már vissza is durrog ha elveszem a gázt. Ugyan úgy megy mint régen, végsebességre is pont annyi, csak tök más a hangja.
Most hétvégén szétszedtem, hogy ha hibás atömítés kicserélem egy klingeritre, mert at van itthon dögivel. Látom, hogy az egyik alátét félig kormos, gondoltam jó helyen járok, de meg is lepődtem mert a tömítés egy nagy fémalátét! Ebbe meg mi tud tönkremenni?
Régen be lehetett kenve hőálló pasztával, de mára már allig látszik rajta!
Beraktam egy klingeritet, de sajnos vékony volt, ezért beraktam vissza a fémet is, hogy biztosan összenyomja.
Így be sem indúlt!
Kivettem a klingeritet és jól beoasztáztam a fémet. Csak azt raktam bele. Először be sem indúlt, majd mikor igen, akkor már minden egyes próbálkozásra is indúl. A baj az, hogy a hangja most is fals és visszadurrog!!
Mi a baj ?
Nem tömít és vegyek új tömítést? Vagy a blokk reprdt el? Vagy csak elállítódott a gyújtás amikor ki tudott fújni legelőször mikor kiesett az anya?
Láttatok már hasonló problémát?
"Március 1-től szigorítás van, csak gyári dobbal szerepelhet a motor a fényképeken, különben szépen megbasszák a vizsgahelyet. Ha van benne e-betű, akkor előtte kpm-en be kell mutatni, ott adnak kétezerpárszáz ftért igazolást, akkor mehet műszakira a motor és bekerül a forgalmiba a nem gyári kipuff léte. Nem mondom, hogy nem fogsz olyan vizsgaállomást találni, ahol vállalják a rizikót, de sok esély nincs rá."
http://www.kepesmotor.hu/onroa...
Majd megszokják, én azt mondtam a szomszédaimnak.
A db killertől nem lesz nagyon halkabb, csak rotyogósabb lesz a hangja max...
Nem lesz mélyebb hangja, ahhoz hosszabbnak kéne lenni a palástnak, meg nagyobbnak a perfócsőnek.
Suzuki TL 1000r-hez keresek carbon dobot 4 csavaros
csabakollar1@gmail.com az email cimem esetleg képet kaphatok? Köszi
Yamaha XT600E-re keresek dobot, lehetőleg összekötővel.(e-mail: dual1337@gmail.com)
Köszönöm, további szép napot.
suzuki TL 1000R-hez keresek dobot ,4csavaros
Keresek márkásabb sérült sportobot. Főleg offroad típust.
Suzuki lets 4g. Négy ütemű, ötvenes. Kipufogóval történt remélem és nem fogjàtok azt mondani hogy blokkrepedés!
Múlt héten hazafelé rossz lett a hangja, olyan fals.
Otthon láttam, hogy leesett egy kipufogó anya, hát pótoltam. M6 alátt3ttel együtt.
Másnap munkába menet ugyan olyan volt.
Hazaindúlás előtt megnéztem, a másik anya is laza volt. Meghúztam.
Hazafelé mégis fals hangja volt, de már vissza is durrog ha elveszem a gázt. Ugyan úgy megy mint régen, végsebességre is pont annyi, csak tök más a hangja.
Most hétvégén szétszedtem, hogy ha hibás atömítés kicserélem egy klingeritre, mert at van itthon dögivel. Látom, hogy az egyik alátét félig kormos, gondoltam jó helyen járok, de meg is lepődtem mert a tömítés egy nagy fémalátét! Ebbe meg mi tud tönkremenni?
Régen be lehetett kenve hőálló pasztával, de mára már allig látszik rajta!
Beraktam egy klingeritet, de sajnos vékony volt, ezért beraktam vissza a fémet is, hogy biztosan összenyomja.
Így be sem indúlt!
Kivettem a klingeritet és jól beoasztáztam a fémet. Csak azt raktam bele. Először be sem indúlt, majd mikor igen, akkor már minden egyes próbálkozásra is indúl. A baj az, hogy a hangja most is fals és visszadurrog!!
Mi a baj ?
Nem tömít és vegyek új tömítést? Vagy a blokk reprdt el? Vagy csak elállítódott a gyújtás amikor ki tudott fújni legelőször mikor kiesett az anya?
Láttatok már hasonló problémát?