Akrapovic, Leo vince, Arrow, Termignoni, Mivv, G.P.R, Martin Megafon, Sport könyök, összekötő csövek, 3-4 csavaros átalakítók.
Kipufogó beszámítás lehetséges!
További infókért keress Emailben vagy Telefonon!
email: sportdob@gmail.com
Vannak polírpaszták, amik nem (csak) "lereszelik" a felületet, hanem be is vonják, a karcokat feltöltik. Én vettem egy ilyet: http://www.motoin.de/Accessori...
Majd télen ha lesz rá egy kis időm, meg lelkierőm megint nekiesni, akkor kipróbálom. Állítólag mindenféle fémre jó, pont írják a rozsdamentes kipufogót is, csillogó felületet csinál, és be is vonja valami viaszos réteggel, ami lepergeti a vizet, és megvédi a korróziótól. Ha tényleg tudja mindezt, amit ráírtak, akkor megvan amit kerestem, jobb lesz, mint a lakk. Majd meglátjuk.
Nálam is az lenne a cél, hogy a tiszta csillogó felület minél tovább megmaradjon. Olvastam ezekről a lakkokról azért kérdeztem, hogy van-e tapasztalatotok. Így már nem hiszem, hogy kipróbálom mert nem szeretném a ráégett szutykot vakarni. Amint kész a polírozás majd teszek fel róla fotót.
Én próbáltam rozsdamentes acél dobot lakkozni (korrózióvédelem gyanánt, ugyanis ahol a felület megsérült, pl. mély karcokban, ott elkezdett rozsdásodni, és sajna sokat megyek esőben).
A lényeg röviden: nem ajánlom. Többféle színtelen hőálló lakkal kísérleteztem, Motip és Weicon márkákkal, a legkisebb is állítólag 450 fokig bírja, de volt amire 800 meg 1000 fokot írtak...
Egyik sem bírta, nagyon hamar felhólyagosodtak és foltokban jöttek le, persze van ahol rendesen ráégett, azt meg le selehet szedni, úgyhogy végül iszonyat ronda lett a végeredmény, de most már lesz.rom . Pedig mindent úgy csináltam, ahogy a nagy könyvben meg van írva, száradási fázisokat megfelelő hőmérsékleten kivártam, de sehogy nem volt jó. Szóval nem tartós megoldás.
Többet ér szerintem, ha polírozod.
De ha mégis belevágsz és sikerül jól megoldanod, akkor majd írd meg kérlek, hogyan csináltad, mert nagyon kíváncsi lennék rá.
Esetleg még festéssel lehet próbálkozni, ajánlottak kandallófestéket, meg vannak spéci eljárások kipufogó bevonására (pl. plazmaszórás), azokkal valószínű jobb eredményt lehet elérni, de én kifejezetten átlátszó lakkot akartam, hogy látható maradjon alatta a fémfelület.
Sziasztok Szakik!
Egy régebbi motor felújításába kezdtem. A történet ott jár hogy lassan lassan elkészül a csoda, viszont a kipufogót szeretném rendbe rakni. Az idő vasfog megtette a hatását... Ez egy ritka motor, konkrétan egy yamaha xj 700 x maxim és amerikai piacos lévén itthon illetve európába nem kapok hozzá kipufogot. Még a bontokban sem hallottak róla.
A kérdésem, hogy a hozzáértők szerint mit lenne érdemes. Újra kromozni, esetleg palástcsere vagy legyártatni? Szeretném megmenteni a kipufogót, hiszen OT vizsgára menne majd.
Kromozónál is voltam, ő azt mondta hogy felejtsem el hogy ezt valaki elvállalja (nehéz kipucolni)... Szerintetek?! Esetleg ha tudtok konkrét emberkéket akik ezzel foglalkoznak azt megköszönném.
A képen látható kipuff nem az enyém, de a tipus és a rozsdásodás megegyezik.
Hi,
Én karbon dobot próbáltam meg 2ks lakkal fújni. Kb 2 évet bírt rajta, aztán a rezgéstől elkezdett feljönni. Utána egyben le lehetett tépkedni róla.
Alu palástnál inkább az eloxálást javasolnám.
Sziasztok!
Kipufogó lakkozásról van valakinek tapasztalata?
Érdemes vele foglalkozni? Mennyi ideig marad rajta?
Vagy inkább évente polírozgassam át évente?
Kipufogó beszámítás lehetséges!
További infókért keress Emailben vagy Telefonon!
email: sportdob@gmail.com
Nincs valakinek véletlen Yoshimura tri oválhoz felfogató bilincse eladó?
110k
Majd télen ha lesz rá egy kis időm, meg lelkierőm megint nekiesni, akkor kipróbálom. Állítólag mindenféle fémre jó, pont írják a rozsdamentes kipufogót is, csillogó felületet csinál, és be is vonja valami viaszos réteggel, ami lepergeti a vizet, és megvédi a korróziótól. Ha tényleg tudja mindezt, amit ráírtak, akkor megvan amit kerestem, jobb lesz, mint a lakk. Majd meglátjuk.
A lényeg röviden: nem ajánlom. Többféle színtelen hőálló lakkal kísérleteztem, Motip és Weicon márkákkal, a legkisebb is állítólag 450 fokig bírja, de volt amire 800 meg 1000 fokot írtak...
Egyik sem bírta, nagyon hamar felhólyagosodtak és foltokban jöttek le, persze van ahol rendesen ráégett, azt meg le selehet szedni, úgyhogy végül iszonyat ronda lett a végeredmény, de most már lesz.rom . Pedig mindent úgy csináltam, ahogy a nagy könyvben meg van írva, száradási fázisokat megfelelő hőmérsékleten kivártam, de sehogy nem volt jó. Szóval nem tartós megoldás.
Többet ér szerintem, ha polírozod.
De ha mégis belevágsz és sikerül jól megoldanod, akkor majd írd meg kérlek, hogyan csináltad, mert nagyon kíváncsi lennék rá.
Esetleg még festéssel lehet próbálkozni, ajánlottak kandallófestéket, meg vannak spéci eljárások kipufogó bevonására (pl. plazmaszórás), azokkal valószínű jobb eredményt lehet elérni, de én kifejezetten átlátszó lakkot akartam, hogy látható maradjon alatta a fémfelület.
Az üzeneted nekem szólt?
Iszonyatosan jó hangot ad a motornak!
HONDA CBR 600 F motoromon használtam!
Egy régebbi motor felújításába kezdtem. A történet ott jár hogy lassan lassan elkészül a csoda, viszont a kipufogót szeretném rendbe rakni. Az idő vasfog megtette a hatását... Ez egy ritka motor, konkrétan egy yamaha xj 700 x maxim és amerikai piacos lévén itthon illetve európába nem kapok hozzá kipufogot. Még a bontokban sem hallottak róla.
A kérdésem, hogy a hozzáértők szerint mit lenne érdemes. Újra kromozni, esetleg palástcsere vagy legyártatni? Szeretném megmenteni a kipufogót, hiszen OT vizsgára menne majd.
Kromozónál is voltam, ő azt mondta hogy felejtsem el hogy ezt valaki elvállalja (nehéz kipucolni)... Szerintetek?! Esetleg ha tudtok konkrét emberkéket akik ezzel foglalkoznak azt megköszönném.
A képen látható kipuff nem az enyém, de a tipus és a rozsdásodás megegyezik.
Előre is köszi
Egyébként rozsdamentes anyag ami polírozás után szép fényes lett.
Én karbon dobot próbáltam meg 2ks lakkal fújni. Kb 2 évet bírt rajta, aztán a rezgéstől elkezdett feljönni. Utána egyben le lehetett tépkedni róla.
Alu palástnál inkább az eloxálást javasolnám.
Kipufogó lakkozásról van valakinek tapasztalata?
Érdemes vele foglalkozni? Mennyi ideig marad rajta?
Vagy inkább évente polírozgassam át évente?
Kiömlőrész átalakítva. Mivv volt rajta.