Hát nem is így történik.... mert az osztrák rendőrök sokkal felkészültebbek ennél ám! Náluk a közutas feladatok is a redőrség dolga.
Első lépés, hogy megnézi a csövet. Ha nincsen "E"jel, nincsen engedélyszám, nincsen kérdés, akár azonnal ki is vonhatja a járművet a forgalomból. Ilyenkor semmi más dolgod, mint sírva hazaszállíttatnod...
Ha vannak jelek, de hangosnak itéli - most legyél erős - megméri a zajt! Mégpedig szabványos méréssel! Az érték minden "súlytáblán" szerepel, ahogy a fordulatszám is, amin tartani kell a méréshez! Szaladj le a garázsba és nézd csak meg.
Ergó, sajnos kötözködni nem érdemes.... főleg külhonban....!
Amúgy ez hogy működik Ausztriában ha megállít a rendőr és azt mondja hogy hangos a kipufogóm? Én meg azt mondom neki hogy szerintem meg nem hangos! Teljesen relatív hogy kinek mi a hangos.
Van nála decibel mérő? Tisztában van a megengedett maximum hangerő értékekkel, illetve hogy hogyan kell szabályosan decibelt mérni (milyen távolságból, milyen magasságban, stb)?
Szóval magyarul érdemes lenne-e nekiállni kötözködni vele és nem elfogadni a bírságot?
Nekem van egy sebring gp6 dobom eladóba.Ha rövid és e legal dobot szeretnél kivehető hangtompítóval akkor keress a balu88@mailbox.hu címen és megbeszéljük.
Üdv:Balu
Keresnék Suzuki GSR hátsó sportdobot, de lehetőleg olyat ami TÜV engedélyes meg ilyenek és van hozzá hangtompító is, ha esetleg szükség lenne rá, vagy érdekel még GPR Ghost kipuffogó is, az lenne nekem a legjobb . Ha valakinek van ilyesmi infoja ne fukarkodjon megosztani. Előre is köszi
Köszi a hozzászólást, mostanság elég rosszul álok szabadidővel, hogy megnézném, de ma már felvettem veletek a kapcsolatot mailben! Várom majd a választ! Csá
Hát jah,aki itt Mo.-on motorozik annak mind1 milyen a dob van rajt,de pl nekem is volt Yoshim és mivel sokat motorozom külföldön,nem tartott sokáig az észrevétlenség :S Bécsben jól elkenték 170 euróval a számat a kipufogó miatt,ment is a háztól....azóta csak is street legal dob volt a gépeimen
Mellesleg... mindenkinek:
A múlt szombaton Ausztriában, motorostársunk 150 euro ellenében szabadult a rendőrök karmaiból!
Meg is köszönte az ő yoshi barátjának.............
az lenne a kérdésem hogy gyári rezóbol valaki szedett e már ki folytást?és hogy hangosabb lett? vagy jobban megy sokkal?mik a tapasztaltok? (Husqvarna WRE 125) előre is köszi a válaszokat.
Nem tiltott meg, csak rizsázol! De sajnálom, hogy nem jöttél, mert nagyon jó volt! Jól éreztük magunkat! A "szervező" dolgozik egy szeptemberi meneten...
Olyan lassan mentem, hogy két sólyom madár is tudta nehezen tartani a tempót! Sajnos, amikor kanyarhoz értünk beszartak.... pont a motoromra......
Szevasztok!
Infót kérnék legfőképpen GSX-R 600 tulajdonosoktól. Nem régóta Gixer tulaj vagyok, és lecserélném a gyári dobot. Ki mit javasol? Szoktam keresgélni dobokat, igazából a BODIS fogott meg,de kiváncsian várom a véleményeket! Balesetmentes utat Mindenkinek!
Hát ja!
Ha már fűnyíró trakikat javít akkor ez is sok neki...
De mind1 az 50 különbség, az érzés nincs és ennyi... Lehet más is, akkor sem érzi azt amit mi....
Első lépés, hogy megnézi a csövet. Ha nincsen "E"jel, nincsen engedélyszám, nincsen kérdés, akár azonnal ki is vonhatja a járművet a forgalomból. Ilyenkor semmi más dolgod, mint sírva hazaszállíttatnod...
Ha vannak jelek, de hangosnak itéli - most legyél erős - megméri a zajt! Mégpedig szabványos méréssel! Az érték minden "súlytáblán" szerepel, ahogy a fordulatszám is, amin tartani kell a méréshez! Szaladj le a garázsba és nézd csak meg.
Ergó, sajnos kötözködni nem érdemes.... főleg külhonban....!