Én egy R6-ra szeretnék carbon dobot és az akra, ha jól emlékszem 160-180 ezer lenne rá, míg a Bódis 110-120, nem emlékszem már pontosan az árakra. De ez, azért jelentős különbség, szerintem. Most Raptor van a motorom, ez már rajta volt mikor hozzám került, de sznob vagyok és minőségibb dobot akarok rá. Csak most nincs rá meg a keret, de ha meglesz, Bódis lesz.
jó csak azt se felejtsd el mondani a kollégának hogy vigyen magával hideg ásványvizet, mert nálatok szomjan hal
vagy azóta vettetek egy hűtőt legalább?
Helyes, hogy E betűs, ne add alább, nehogy baj legyen!
Nem eröltetjük, mert semmit nem szabad eröltetni! De nem tartom brutálisnak az árát, sőt sok esetben olcsóbb, mint egy "külföldi"! Ahogy mondtam, kézbe kell venni, meg kell tapasztalni, például a súlyát... Ma fogtam egy Seb.......get, ami 1,5-ös rozsdamentesből készült. Nem hittem el, hogy ez valakinek tetszik!
Szívesen látlak a műhelyben, ha van kedved beugrani hozzánk!
a 2009-es busára
friss árak, 4:2-ben rendszer, hasonló mondjuk triovál vagy trc illetve tritec változat karbon, fekete szálcsiszolt palásttal
yoshi: 300 e ft
bódis: 300 e ft
akra: akciósan 430 e ft
az hogy nem olcsó a bódis, azzal egyetértek
ugyanakkor busa szinten 18 lóerő keréken a különbség a gyári és a bódis rendszer között..ha nem is tudod/tudom kihasználni hidd el nagyon érezhető, főleg 6-7 ezerig...
Értsd már meg! Ott a pdf amit a Yoshimura csinált. Ők írták, h ezekre a típusokra jó! Érdekes, h felülbírálod őket...
Tök leszarom a teljesítményt, meg a nyomatékot is. Én pl dobot nem azért cserélgettem, mert megéreztem volna azt a virtuális 1 lóerőt, hanem a hangja, meg a kinézete miatt. Egy dobcserével amúgy sem ér el az ember semmit, főleg ha nincs is hozzá állítva a motor. Talán egy rendszer cserével már lehet érezni valamit. Bár azt, h 160 vagy 158 vagy 163 ló van alattam, marhára nem veszem észre.
Nekem a Japán Yoshimura Tri-Oval-om E-betűs...
Helyes, h nem fogjátok erőltetni. Amúgy ezt soha nem fogom megérteni, h miért kell a gyártó hazájában(itthon) olyan brutál áron adni mint az összes többi komoly ellenfele. Hogyha kicsit alatta lenne a többi gyártó árának, sztem többen is vennék...
Egyszerüen, nem tudom értelmezni ezt a bejegyzésedet...
Ezzel bizonyossá tettem: én vagyok a hülye!
Azért azt leszögezném, hiába tudsz felszerelni egy dobot -mert mondjuk mindkét motor bolt-on rendszerű kipufogóval van eredendően szerelve- egy másik típusra, ha annak nem felel meg.... Simán elképzelhető, hogy rontasz a teljesítményén, nyomatékán! Az már szerintem mindenkit rosszul érint!
És még nem is beszélek az "E" jelek hiányáról... ami lassan kardinális kérdéssé válik! Nem vészmadárkodom, ez tény!
A Bodis prémium minőség, meggyőződhetsz róla, ha a saját kezedbe fogod! Elég megnézni a felhasznált anyagokat, illetve a kézzel készült hegesztéseket! Aki ismeri tudja, aki nem akarja tudni nem is fogjuk neki eröltetni! Ezt meg merem igérni!
...a nénéd fizeti a szörpöt! Nem akarok mindenhol megállni, ahol kimegy a vér a lábatokból!
Különben igen, agyvérzést kapok időnként... de máris reagálok az "illetékesnek" is!
2006-os gsx-r 600 hoz keresek kipufogódobot! Akinek van eladó vagy tud jó állapotban lévőt eladót az dobjon már egy e-mailt. Előnyben akrapovic shorty és yoshimura r55!
Nos nem barátom a bódissanyibá, de meg kell mondjam többször voltam a műhelyében és azokra a motorokra amikre rendelést kap vagy amik népszerűek egyedileg gyárt dobot illetve komplett rendszert..
Az hogy teljesítményben a rendszere többet tud mint bármelyik más gyártóé az tény. Szívesen szolgáltatok adatokat a saját motorjaim rendszereiről amiken több gyártó termékei is voltak..
Nem vagyok bódis fan de mivel hasonló áron kapom mint egy yoshit és olcsóbban mint egy akrát, de teljesítményben 30%kal többet tud, ezért azt választom én.
De természetesen mindenki azt vesz amit akar, de szerintem sem mindegy mekkora motorra milyen dob kerül..persze utána irány a pad..
Nem, pont azt mondom, hogy jó a pdf.
Az eredeti "hirdetésben" az szerepelt - remélem jól emlékszem -, hogy 00-04 600,750,1000-es motorokra jó. Ezzel szemben, a pdf kicsit mást mutat, pontosabb.
Szia,
Sztem nem én írtam neki elsőnek hülyeséget, hanem Ő nekem, így abban a stílusban válaszolok neki, ahogy Ő nekem.
Mert Ő azt a márkát árusítja, azért más gyártótól származó dob nem szar, és fel lehet tenni más modellekre is.
Sztem a Bódis sem csinál minden motorra egyedileg kipufogót...
Bocsi, nem baszogatásként, de te is kicsit utána nézhetnél a dolgoknak, ha már hozzászólsz. Hogyha ismered a Suzuki szériákat, akkor tudnád, h ezek a modellek főleg a szívlámpás modellek(kivétel az 1000-resből a K3 és K4)
2000-ben nem volt GSX-R1000, 2000-ben nem volt még szívlámpás 600-as, és a 2004-es 750 és 600 már nem szívlámpás, de nem is írja a pdf(nemtudom honnan vetted ).
Akkor most mi is van? Rossz a pdf is?
Nekem érthetetlen a hangnem, de ha már ez van, akkor legyen pontos az info:
A BÓDIS lehet, hogy hülyének néz valakit, de én azért úgy emlékszem, hogy a németek tesztgyőztesnek hozták ki a GSX-R 1000 -hez. (Nem védem, sosem volt, nem ismerem, de ez így korrekt)
Amit beillesztettél, az nagyon hasznos, mivel pont mutatja, hogy a dob nem lesz megfelelő a 2000-es és 2004-es 600-hoz, a 2004-es 750-hez és a 2000-es 1000-hez.
Az alapmegállapítás meg teljesen igaz, nem véletlen gyártanak típus-specifikusan dobokat.
vagy azóta vettetek egy hűtőt legalább?
Helyes, hogy E betűs, ne add alább, nehogy baj legyen!
Nem eröltetjük, mert semmit nem szabad eröltetni! De nem tartom brutálisnak az árát, sőt sok esetben olcsóbb, mint egy "külföldi"! Ahogy mondtam, kézbe kell venni, meg kell tapasztalni, például a súlyát... Ma fogtam egy Seb.......get, ami 1,5-ös rozsdamentesből készült. Nem hittem el, hogy ez valakinek tetszik!
Szívesen látlak a műhelyben, ha van kedved beugrani hozzánk!
friss árak, 4:2-ben rendszer, hasonló mondjuk triovál vagy trc illetve tritec változat karbon, fekete szálcsiszolt palásttal
yoshi: 300 e ft
bódis: 300 e ft
akra: akciósan 430 e ft
ugyanakkor busa szinten 18 lóerő keréken a különbség a gyári és a bódis rendszer között..ha nem is tudod/tudom kihasználni hidd el nagyon érezhető, főleg 6-7 ezerig...
csak nagy vég átmérőjűt
Sürgős
Jafobaby901@citromail.hu
csak nagy vég átmérőjűt
Sürgős
Jafobaby901@citromail.hu
Értsd már meg! Ott a pdf amit a Yoshimura csinált. Ők írták, h ezekre a típusokra jó! Érdekes, h felülbírálod őket...
Tök leszarom a teljesítményt, meg a nyomatékot is. Én pl dobot nem azért cserélgettem, mert megéreztem volna azt a virtuális 1 lóerőt, hanem a hangja, meg a kinézete miatt. Egy dobcserével amúgy sem ér el az ember semmit, főleg ha nincs is hozzá állítva a motor. Talán egy rendszer cserével már lehet érezni valamit. Bár azt, h 160 vagy 158 vagy 163 ló van alattam, marhára nem veszem észre.
Nekem a Japán Yoshimura Tri-Oval-om E-betűs...
Helyes, h nem fogjátok erőltetni. Amúgy ezt soha nem fogom megérteni, h miért kell a gyártó hazájában(itthon) olyan brutál áron adni mint az összes többi komoly ellenfele. Hogyha kicsit alatta lenne a többi gyártó árának, sztem többen is vennék...
sőt úgy tudom egy nappal elindulsz hamarabb
Ezzel bizonyossá tettem: én vagyok a hülye!
Azért azt leszögezném, hiába tudsz felszerelni egy dobot -mert mondjuk mindkét motor bolt-on rendszerű kipufogóval van eredendően szerelve- egy másik típusra, ha annak nem felel meg.... Simán elképzelhető, hogy rontasz a teljesítményén, nyomatékán! Az már szerintem mindenkit rosszul érint!
És még nem is beszélek az "E" jelek hiányáról... ami lassan kardinális kérdéssé válik! Nem vészmadárkodom, ez tény!
A Bodis prémium minőség, meggyőződhetsz róla, ha a saját kezedbe fogod! Elég megnézni a felhasznált anyagokat, illetve a kézzel készült hegesztéseket! Aki ismeri tudja, aki nem akarja tudni nem is fogjuk neki eröltetni! Ezt meg merem igérni!
Különben igen, agyvérzést kapok időnként... de máris reagálok az "illetékesnek" is!
2006-os gsx-r 600 hoz keresek kipufogódobot! Akinek van eladó vagy tud jó állapotban lévőt eladót az dobjon már egy e-mailt. Előnyben akrapovic shorty és yoshimura r55!
Köszönöm!
Az hogy teljesítményben a rendszere többet tud mint bármelyik más gyártóé az tény. Szívesen szolgáltatok adatokat a saját motorjaim rendszereiről amiken több gyártó termékei is voltak..
Nem vagyok bódis fan de mivel hasonló áron kapom mint egy yoshit és olcsóbban mint egy akrát, de teljesítményben 30%kal többet tud, ezért azt választom én.
De természetesen mindenki azt vesz amit akar, de szerintem sem mindegy mekkora motorra milyen dob kerül..persze utána irány a pad..
Fene a lusta fejem...
"Eladó egy gyönyörű állapotú Yoshimura RS-3 Bolt-on felfogatású dob, minden tartozékával(bilincs, csavarok, leírás).
2000-2004 GSX-R600-750-1000 ezekhez jó.
Mail-em az adatlapon."
No problemo
Sztem nem írtam el:
http://www.kepesmotor.hu/onroa...
No problem.
Nem, pont azt mondom, hogy jó a pdf.
Az eredeti "hirdetésben" az szerepelt - remélem jól emlékszem -, hogy 00-04 600,750,1000-es motorokra jó. Ezzel szemben, a pdf kicsit mást mutat, pontosabb.
Sztem nem én írtam neki elsőnek hülyeséget, hanem Ő nekem, így abban a stílusban válaszolok neki, ahogy Ő nekem.
Mert Ő azt a márkát árusítja, azért más gyártótól származó dob nem szar, és fel lehet tenni más modellekre is.
Sztem a Bódis sem csinál minden motorra egyedileg kipufogót...
Bocsi, nem baszogatásként, de te is kicsit utána nézhetnél a dolgoknak, ha már hozzászólsz. Hogyha ismered a Suzuki szériákat, akkor tudnád, h ezek a modellek főleg a szívlámpás modellek(kivétel az 1000-resből a K3 és K4)
2000-ben nem volt GSX-R1000, 2000-ben nem volt még szívlámpás 600-as, és a 2004-es 750 és 600 már nem szívlámpás, de nem is írja a pdf(nemtudom honnan vetted ).
Akkor most mi is van? Rossz a pdf is?
Nekem érthetetlen a hangnem, de ha már ez van, akkor legyen pontos az info:
A BÓDIS lehet, hogy hülyének néz valakit, de én azért úgy emlékszem, hogy a németek tesztgyőztesnek hozták ki a GSX-R 1000 -hez. (Nem védem, sosem volt, nem ismerem, de ez így korrekt)
Amit beillesztettél, az nagyon hasznos, mivel pont mutatja, hogy a dob nem lesz megfelelő a 2000-es és 2004-es 600-hoz, a 2004-es 750-hez és a 2000-es 1000-hez.
Az alapmegállapítás meg teljesen igaz, nem véletlen gyártanak típus-specifikusan dobokat.
http://www.simateam.hu/