Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

pedig az adatlapon keresztül megtalálhatod! ne legyél már béna! vagy ismered a google keresőt? az minek van szerinted? komolyan nem értek néhány embert,a neten minden rajta van,csak gondolkozni kéne,és odafigyelni(pl megkérdezik hány küllő van az mz be......előkeresel egy képet,és megszámolod......)hihetetlen.....minél egyszerűbb hozzájutni infókhoz,annál bénábbak az emberek.....
Szia!

Sajnos az emailcíimed nem tudom.
Az enyém nimrod79@freemail.hu
Igen, le tudod szedni tőle. Ez ilyen cementes cuccra köt meg a meleg hatására. Amúgy ha nem ilyet akarsz használni, akkor vágjál egy teflonos lapból(vagy klingeritből) oda tömítést. Az is jó.
Én a leömlőt raktam össze evvel, na ott szopás volt szétszedni...
Ez végül is okés így.
Csak annyi még,hogy tegyük fel levágom ahogy mondtad,felrakom
a sportdobot,tömítem.
Eltelik 2 év aztán vissza kellene raknom a gyárit.
Le tudom szedni a tömítő miatt?Hogyan oldottad meg ezt?
Semmiben(a cső szempontjából).
Max anyni van, h kifújhat a 3 csavaros felfogatásnál kicsit, de veszel hozzá egy 1000-resért bosal kipufogótömítőt, és avval rakod fel a dobot akkor az sem lesz...
Illetve ha műszakira visszarakom a gyárit akkor miben különbözik majd?
Én is ezt csináltam még a Hondámon.
A dobot tartja az a csonk is, meg talán jobban beirányítja a kipufogógázt a dobba.
Én is erre gondoltam.
De igazából mi a funkciója annak a 15 cm-es csonknak?
Fogod a flexet, és levágod vele azt a csődarabot, ami kilóg a rendszerből. Persze a három pontos felfogatás utáni részt csak...
Aztán az a 3 darab csavar meg a bilincs már megtartja a dobot...
Kell hozzá barkácsolás, mert a belsejét is át kell alakítani...
Sziasztok!
Help Please!

Adott egy Kawasaki ZX-6R amiről leszedtem ugye a gyári
dobot.Van egy sport dob is aminek a csavarjai pontosan
egyeznének de sajnos nem tudom "ráhúzni" a szűkítő csőre
vagy me, tudom pontosan hogy hívják mert kb 0,5 mm-rel szűkebb
a dob átmérője!
Ilyenkor mi a teendő?
Dobjam ki a dobot?
keress mailbe!
Szia!

Biztos emlékszel még rám, régebben már segítettél kipufogóval kapcsolatban. Most ismét nagy szükségem lenne a segítségedre.
Nagyon tanácstalan vagyok a simsonom szerelésével, tuningolásával kapcsolatban.
Légy szíves segíts felvilágosítani hogyan is működnek ezek a dolgok valójában.

Miért jobb a 4- felömlős henger a gyári 2- felömlőshöz képest?

A felömlők számával megnő a fordulat, vagy az erő?

Mit jelent a kipufogó hangolása az adott fordulatszámra?

Milyen hangolású rezonátort kell vennem 50- es esetleg 60- as hengerhez?

Mért kell a 60- as hengerhez 60- as hengerfej?

NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM AZ INFORMÁCIÓT!

Nimrod
csáó!
Feltennék egy olyan kérdést kipufogóval kapcsolatban, hogy van egy szép yoshi triovál egy kidörgős dob a vason. Szeretném hogy dual végű legyen. meg lehet e valósítani úgy hogy egy dualvéget rétenni vagy kell hozzá beső alakítás is és egyáltalán megéri e barkácsolni vele vagy vegyek rá egy dualvégest? :D köszike előre is
mármint anya
nekem szinte mindegy
de a tulaj fehéret akar
hondás
biztos hogy a fehér jobban tetszik?
Én is tudok úszni...... csak vízben még nem próbáltam....!
Én meggyötörtebb vagyok, ezért nem én vagyok a képen.....
Üdv mindenkinek. Egy kis segítségre lenne szükségem. Van egy 125-ös 98 évjárató yamaha dt-m. Azt szeretném kérdezni, hogy gyárilag a kipufogón kivűl, hol van még leszabályozva? Mert gyárilag csak 10 kw van a forgalmijában és hát elég gyengécske, pedig ezek a motorok sokkal erősebbek pl a régebbi Dt-k amik nincsennek még agyonig lebutítva 25-30 le is tudnak.
Az új karokkal úgy fog menni az FJR mint a szputnyik rakéta