ma raktuk fel a motoromra a bódis 4:2-bent. nem az első bódis rendszerem..valóban van 1-2 minőségi észrevétel ami hagy némi kivánni valót maga után(persze szerintem az első 3-ban van),DE teljesítményben ez a legjobb rendszer közel s távol, legalábbis a padon mindig ez derül ki....
Sziasztok egy kis segitség kéne van egy Honda sh 150 ijektorosom,katalizátoros motrom erre szeretnék másik kipufogót.
Milyen kell rá és hol lehet beszerezni és kell-e álítani valamit felszerelés után választ előre is kössz.
Sziasztok.
Megnéztem a Muzzy kipukat, nem rossz. Viszont ahogy néztem nem adnak hozzá vizsga papirt. Engem macerált már a felügyelet az út szélén, de mivel E jeles a dobom nem tudott megbüntetni!
A Muzzy-nál több mocihoz azt irták nem utcai használatra, de minöségben jónak tünik.
Üdv
Sziasztok Szép napot:Suzuki gs-500 ra lenne egy karbon dobom gyönyörű állapotban ha kell képet küldök róla szép hanggal.0620-357-98-24.bár mikor:). De van esetleg egy pár első telóm Bandithoz 38mm-es szárral fék nyergekkel együtt.Ha valakit érdekkel.További szép napot.
A rendszer már megvan, már csak dob kell. De ennyiért sok, a rendszer (összekötő csővel együtt, vadonat újan) nem került ennyibe. (Egyébként már nincs is meg, kérdeztem a hírdetőt.)
Én a Muzzy rendszert kompletten árulom ennyiért. És ha már a Muzzy-nál tartunk... Egymás mellé lehet tenni a két rendszert. Ha a Bódisra azt mondom, hogy jó, akkor a Muzzy csodálatos, tökéletes, hihetetlenül profi, mintha GP motorról származna. Azért a Bódis messze nem ilyen. Ezt mint csak lábjegyzet mondom, érdekességképp.
Örülök, ha tudok segíteni..
Az ár tűnhet soknak, de az alapanyag nem hazai, nem olcsó minőség. Minden Bódis termék E jeles, engedélyszámos (azaz levizsgáztatott). Minden minőségi termék drágább, meg kell fizetni a jót.
Sziasztok!
Lecseréltem a gyári kiput sportra. Az lenne a kérdésem, hogy kéne beállítanom a karbit? Már állítottam a benzin-levegő arányon ettől alsó tartományban jól tol, de fölül semmi. Nem tudom, hogy hogy tudnám kideríteni, hogy túl dús e a keverék vagy éppen benzinben szegény, mert én a gyertyakép segítségével szoktam, de az nagyon macerás. Ti, hogy állítjátok be?
Előre is köszi!
A Tüv igazolás akkor jó, ha van is mögötte valami, azaz eredeti. Egyébként egy minőségellenőrzés, amit írásban igazolnak, hogy megfelelő...
Az "E"jel pedig az európai szabványt igazolja!
Magyarországon a gyakorlatban sokkal többet ér az E, mint egy Tüv igazolás!
De, ha már itt tartunk, fel sem szerelhetnél olyan alkatrészt, ami nem minősített az európai közösség számára.......
Egyszerű példa az amerikai autók lámpatestei!
A képen látható GP1-es pedig klassz, csak nem tudod felszerelni, mert nincsen elé típusspecifikus bekötő cső. (nekem a matrica is hiányozna)
Hali nekem egy 250 es hyosungom van milyen kipufogót érdemes rá tenni ? ( v2-es ) Sok használtat árulnak de nagy részt sor4 600 ccm vagy nagyobbakhoz irják. vagy hol találok én rá dobot ? köszi
A motor ruhája alatt indul az összekötőcső és dobban végződik! Tehát nem kell vágnod semmit, csak lerúgni az ágyúcsövet és felcsavarozni a Bódist.
Rozsdamentesből, egy szálcsiszolt fekete oval dob mutatna jól. Ez a variáció még kijön 100e-ből.
Egy sötét képet túrtam, de a dobot látod rajta....
Üdv.
Kawasaki zx 6r 98-as évjárat.
Az az összeg nekem kicsit nagyon húzós,de azért írd meg mennyiért van erre való.Szerinted jobb ha nem a háromcsavaros megoldást választom hanem az új összekötővel és a régit meg levágnám?
Köszi előre is a válaszod
ma raktuk fel a motoromra a bódis 4:2-bent. nem az első bódis rendszerem..valóban van 1-2 minőségi észrevétel ami hagy némi kivánni valót maga után(persze szerintem az első 3-ban van),DE teljesítményben ez a legjobb rendszer közel s távol, legalábbis a padon mindig ez derül ki....