Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali mindenkinek.
Végre egy komoly gondolat.
Szerintem mehetünk. Remélem szép napunk lesz.Kiváncsi vagyok a résztvevők számára.
Na de lényeg motorozzunk,mert azért van!
Széles utat mindenkinek.
Hát ez a "vázra szerelve" csávó egy igazi balfék!
Ráadásul az a sodrófa méretű bukógomba szerintem ocsmány, és igazán nem értem hogy ennyi erővel miért nem tette mindjárt az idomrögzítő csavar helyére, az a 2 centi már nem oszt nem szoroz.
Úhh ez meg hogy a ****** lett ilyen?

Újra:

Csak mig utóbbiak viszonylag könnyen beszerezhetőek vagy javíthatóak addig a kurva deklit kínszenvedés találni! Ma 8 bontót hívtam és nuku! (Ha valaki tudna esetleg tippet adni, szerezni, vagy saját motorjáról leszerelni naggyoooonn nagyyon hálás lennék! )

Addig is pár link tombatnak bukógomba témában:
RendelhetÅ� Bukógomba
Bukógomba
Felfogatás
Rendelhető bukógomba (Szintén hasonló rögzítés)
Vázra szerelve
....és egy érdekesség! bukókeret
Csak mig utóbbiak viszonylag könnyen beszerezhet�ek és javíthatóak addig a kurva deklit kínszenvedés találni! Ma 8 bontót hívtam és nuku! (Ha valaki tudna esetleg tippet adni, szerezni, vagy saját motorjáról leszerelni naggyoooonn nagyyon hálás lennék!)

Addig is pár link f�leg tombatnak bukógomba témában:
Rendelhet� bukógomba (drága, de talán a kis képr�l látható hova is szerelték fel, meg hogy néz ki)
Bukógomba
Felfogatás

.... és egy érdekesség! Bukókeret :)
Aha! Ez az (a kettes) amire gondoltam, de azt valami magyar cég ajánlotta valami 6000 forintokért.
Ha azt nézem hogy a csere fedél 15.000 volt akkor már az első esésnél bőven behozza az árát.Már ha tényleg véd valamit...
Persze az idom és az index ettől még ugyanúgy gallyra megy egy esésnél.
Úhh lebuktam miféléket hallgatok! Bakker!

Újra megnézve már lejárt aukciók ebayen valószinüleg azért nem mutatja, de ha google keresés eredményei között megtalálod érdekes módon:

Első találat
Szintén első találat

Csak a képeket nem akartam linkelni mert valakit gondolom a szöveg is érdekel.
Lehet én vagyok béna, de nekem ezekkel a linkekkel nelly furtado, katie melua, meg a gyűrűk ura dvd jön fel. Neked nem?
Közbe megtaláltam, de telefonon azt mondták nincs. Érdemes szerinted ettől függetlenül elnézni?
Jakuza 81!
(Én is a Tivy-től szereztem őket)
06 20 93 52 002
06 20 48 32 445
06 20 46 79 508
06 24 475 383
deklivédő2jah igen ezeket most guberáltam! vélemény?
deklivédő 1
Gmc!

Lakihegyi bontó vagy milyen alkatrészes telszámát meg tudod adni?
No, akkor én vasárnap megyek túrázni egyet. 11-kor indulok valahonnan Pestről, majd egy kis Börzsöny után egy kis Felvidék sztrapacskával. Aki velem tartana, kérem jelezzen.
Nyugis tajnézés, kis kanyargás, ismerkedés, boldogsághormonok termelése a terv. Kit hoztam lázba?

cézé
Amire én gondolok az így néz ki , valami üvegszálas műanyag, és a deklikre lehet feltenni.
Deklivédőt láttam egyszer a Superbike-ban láttam, ahogy emléxem egy bukógomba szerü dolog volt két csavarral felfogatva a deklire, nem állt ki különösebben a dekliből, és legalább azon csúszik--az kopik. Nemtudom mennyit véd, vagy használ, de a dekli fúrásával jár.
Hát... a mellékelt ábra 600-ra érvényes, 1100-es nem tom hogy néz ki.
Én viszont láttam valahol a neten egyszer egy deklivédőt, ugyanúgy néz ki mint a dekli csak egy mérettel nagyobb. Úgy lehet rátenni a genrátor és kupplung fedélre mint egy sapkát, és esésnél csúszásnál megvédi ha minden igaz.Csak akkor nem jegyeztem meg, most meg sehol nem találom.
Az sem lenne rossz, és nem kell hozzá semmit furkálni, bár az csak a dekliket védené. Bár igazából az idomot szerintem a gomba sem védené meg.
Jakuza: Fekete poliamidból készült. (PA6) Elég jó kemény.

tHUNder: jöhetnek az ötletek.
Esztergán és marógépen elég sok mindent meg tudok oldani. Akadályt esetleg a darab mérete jelenthet. De nem biztos, hogy egy nap alatt elkészülnek a cuccok. Lehetőleg rajzold le, hogy mit szeretnél. Anyagi támogatás nem szükséges. Nonprofit szervezet vagyok.
Bár most, hogy mondod......
25 fok levegőhőmérséklet alatt: pohár sör / alkatrész
25 fok levegőhőmérséklet felett: korsó sör / alkatrész
Itt garantáltan mindig 30 fok van.
Hali!
Hát asszem megállapítható, hogy a vázraszerelést töröltük.
Rendben. Legyen motortartó csavar.
Viszont így segítség kell.
A gomba látható része marad így ahogy van(esetleg változhat, ha valakinek nem jön be a forma)
Az idom alatti részt kell kitalálni. Külső átmérő, hossz, furatátmérő, stb.
Az idomra mekkora furat kerülne?
A csavar és az idom távolsága mekkora?
A csavart gondolom hosszabbra kell cserélni.
A mellékelt kép csak 1100-ra érvényes, vagy minden zizi-n így néz ki?

Valaki nem jár véletlenül Kecskeméten mostanában (Zizi-vel)?
Valakit esetleg érdekel erdélyi túra? Július 27-én pénteken indulunk és hétfőn jönnénk haza.
Azt azért nem árt pontosan tudni, hol van jó helye a gombának. A vázat semmiképp ne gyengítse, stabilan lehessen rögzíteni, és lehetőleg ne okozzon több kárt, mintha nem lenne. Nem árt figyelembe venni az esetleges eséskor ható erőket, nehogy elnyomja a vázat, azért van súlya egy ilyen motornak, pláne ha van lendület is. Épp ezért felejtős a 10-es menet, pláne ha sima menetesszár. Az legfeljebb eldőlés ellen fog megvédeni, jó esetben. A blokkcsavar nem lehet véletlen, ott van a legnagyobb tartása a váznak, és kevésbé érzékeny ütésre. Ha máshová teszed, egy nagyob perecnél jó eséllyel elfogja vinni a váz geometriáját, és a listára mehet egy vázcsere is.
Másrészt mivel túramotorról van szó, elég testes idomzattal szerelték fel, szemben a sportmotorokkal.
Ha a megfelelő helyre szerelt bukógombával szeretnénk elérni hogy némi csúszás után még maradjon olaj a motorban, de lehetőleg az indexbúra is karcmentes legyen, akkor valószínűleg lábtartóméretű gombát kell gyártani majd. A kipuff, ha gyári igy is-úgy is menthetetlen, az az egyik felfekvési pont.
Mindez persze 1100-re vonatkozik, de szerintem a kicsik sem különböznek sokban.
Én azt mondom vigyázni kell a motorra, mert más úgyse fog helyettünk. De tény, jó lenne valahogy hatékonyan megvédeni ha mégis baj történne.
Ja és még valami.
Győrben voltam egy használt motorkereskedésben és van náluk egy 250 ZZ-R.
Nem néz ki rosszul, de hát ugye mihez képest.
Ha valakit érdekel felteszem a tel számot...
Egyébként én nem tudok semmit a motorról, hogy hány éves, milyen állapotban van, mennyibe kerül, semmit.

Üdv Kill Bill.
Hi!


Vissza tértem!
Győrben ma láttam egy kék, vagy zöld (vagy kékes zöld...) és még nem is tudom milyen színű ZZ-R-t.
Lehet, hogy akkor ez is te voltál?

Különben a benzinkutas mondta, hogy nem egy fekete motor volt ott, de azt hittem, hogy én néztem el és összekevertem valaki máséval... De akkor most már oké.

Szerintem a vázam tuti nincsen megfúrva, mert abba Én sem mentem volna bele...

Üdv mindenkinek Kill Bill.
Hát a vázat furkálni az szerintem is nagyon rossz ötlet.Nem hiszem hogy tévednék ha azt gondolom, bármilyen a vázon történt változtatás engedélyköteles, és ezen az alapon a vizsgán egy genyább biztos akár meg is ránthat ha szarozni akar. Egy ilyen alkatrészen meg még a vak is látja hogy nem gyári cucc.
Szerintem...
Hi Mindenki!
Én a vázat ugyan meg nem fúrnám,ngyon rosszul is hangzik.
Üdv mindenkinek.
Részemről mehet a motorozás,de szombat citadella. Vasárnap Mehetünk! Vagy következő hétvége.
Széles utat mindenkinek.
Egész jó! Miből esztergáltad? Most azon filozok, hogy tényleg mi lehet a jobb. Ugye pl. gixxernél a blokktartó csavarra van rögzítve a kütyü, de az nálunk idomfurással jár. Bár ez talán jobb mintha a vázat furnánk meg, meggyengítve azt és az idomról a lyukat könnyebb eltüntetni.