Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Örülök h nem haraxol!

Hát az idom néhány helyen repedt, majd meg lesz hegesztve.
A hangja az nagyon szééép, a LeoVincék teszik a dolgukat, dübörögnek, de nem zavaróan hangosak.
Na sajna sok lett a hozzászólás, boci
Ja meg győrbe menet zirctől egy ZZR ment előttünk, két személlyel, meg visszafele is találkoztunk, én egy parkolóban álltam épp, akkor intettünk egymásnak. Nem írom ki teljesen de kié az U?B ?99 rendszám? remélem valakié innen.
Helló.

Igez, ez az a moci. Semmi gond, te voltál gyorsabb. Gratula a vételhez. Túl sokáig gondolkoztam rajta. Nagyon szép a moci. Amúgy minden rendbe van vele? Hangja milyen?
Sziasztok!

Na sikeresen hazaértem a mocival!
Hát nagyon őrülök neki, nagyon nem mertem vele száguldozni, mert nem szeretnék azok közé tartozni, akik hazaútón mér megcsukják a mocit.
Jó kis motor, bár a sújával még küzdök, az a 200kiló hozzászokást igényel
Eddig semmi bajom nem volt vele, csak a kilóméterspirált kell cserélni, mert elszakadt

Zero123! Szerintem Te Győrben nézted a mocit ha nem tévedek! Na hát az a moci nálam van, bocs de már fél éve keresgéltem.
Hi Mindenki!
Tegnap szépet túráztam :Győr- Bp.- Budaőrs- Lakihegy- Győr.
Autópályát elkerültem, régi 1-es főúton mentem.Zizivel 1db-al(1100-as kék) találkoztam, de csak 1 intés erejéig Bicske környékén.
Akinek alkatrészre van szüksége,biztos talál ezt-azt Lakihegyen,(jakuzának ajánlom,csukló meg javuljon!)elég sok cuccuk van.Én spec. közép sztendert néztem, mert nincs az enyémen.
Utána meg kimentem a Mol kúthoz (nem a Tivy volt) , de ott csk 1 zzr es volt (én).
Sebaj, majd legközelebb.
Nna Széles utat !
Sziasztok,
a gomba ugyben en is vevo leszek majd, ha kell valami anyagi tamogatas a kiserletekhez, benne vagyok abban is. Van 1-2 mas otletem-kerdesem is, de azt majd jo lesz egy kozos gurulasnal
atbeszelni. Mert ilyen kis eldolesnel aranytalanul nagy karok keletkeznek. Pld azt a nyamvadt deklit (bal oldalt) borulaskor valahogy meg kellene vedeni, az rogton ledaralodik, megreped, kifolyik az olaj.

Sajna nekem bejott egy eskuvo a hetvegere igy (nem, nem a sajat ) nem tudok menni, de nagyon kellett volna most 2 napos gurulas, furdes, napozas .
szia!

sajna nem taliztunk bár gmc azthiszem késöbb ért ki a kúthoz én sajna kocsival mentem mert a mocim még mindíg beteg és így nem nagyon tudok vele menni
bár bízom benne hogy a hétvégén már gurul a kis zizi bár már nem hiszek semmit csak ha ülök rajta.
tegnap találkoztam egy márkatársunkkal, hívtam a fórumra remélem idetalál

széles utat
Eddig ez van:
A felület még egy kicsit csíkos. Rögzítési módokkal még nem foglalkoztam.
A külömböző felszerelési lehetőségek miatt a darab hossza még változhat.
És még furat is kell a csavarnak.
A gomba szükséges hosszára tippeket várok.
Most 65mm. Szerintem ez jó, ha a vázra van szerelve.(400)
Motortartó csavar esetén hosszabb kell.
Hali, jó reggelt... ;o)

Tivy!

Bocs, de tegnap késtem egy fél órát... ne haragudj, de az autópálya tele volt béna, egymást megelőzni próbáló kamionokkal...
Soha nem fogom megérteni...
Aztán rohantam 140-160-nal, de így is fél órát késtem.
Mondták, hogy voltál a kúton.
Remélem következőnek össze hozzuk.
Bár még itt vagyok lent Győrben...

Üdv Krisz.
Igazatok van!
Én kezdésnek 400-ra próbálok készíteni egyet.
(Hozzáteszem : Motorom még mindig nincs. Így egy kicsit vakon vakok.)
Nagyobb gépeknél változtatni kell.
Azért szerintem egy M10-es csavart nem lehet összehasonlítani egy hatossal.
Keresztmetszete 3x akkora. Sokkal nagyobb terhelést ki kell bírnia.

Most egy külső formát megpróbálunk összehozni. A rögzítés módját később kitaláljuk. (Ki hogy szeretné)
Bizony tombat, kawa70 jól beszél. pár hónapja átmatricáztam a zizim jobb oldalát a mátrában. volt bukógombám, de az szerintem még földetérés előtt leugrott a motorról úgy megijedt, hogy most mi jön. a váz amúgy már meg van fúrva gyárilag (1100), oda van behajtva az oldalidomot rögzítő csavarok egyike. namost ezen csavar helyére (szottyadt 6-os csavar) volt felrögzítve a gomba. ahogy letört, befordult a moci alá és kitört egy darabot az idomból, aminek amúgy csak karcolós sebe lett volna. a mechanika tanárom erre mondaná: ülj le fiam, egyes... túl erős csavar pedig a vázadat (blokkot) nyekkenti meg. szóval jól nézd meg, hova erősíted fel és mekkora csavarral. vagy ne ess! amúgy ha egyszer belenézel a zizid oldalába a hossztengellyel párhuzamosan, látni fogod, hogy ahhoz, hogy már a hasidom alját, de még az indexbúrát is védje, ahhoz min. 15 centit kell kilógjon... szerintem amúgy a gomba igazán csupasz motorokra való, hogy védje a blokkot, s tovább tudj menni egy kisebb csúszás után, ne pedig az elfolyt olajadat kelljen homokkal felszórni.

Na mi lesz? Túrázni senki nem akar, mindenki csak a billentyűzetet hajtja?

cézé
Mondjuk neked jó, mert a kis zizin asszem van váz alul keresztbe is. De azért érdeklődj okosabbaknál is, javaslom motorosoknál tomiboy-t kérdezd meg, ő foglalkozik a legyártással is.
Én úgy vagyok vele hogy inkább egy-egy lyuk a vázon mint a zugás után újból összekukázni az idomot.
8-as, 10-es menet nem fog semmit sem tartani. Pláne nagyobb gépen. Erről cézé is tudna mesélni.
Valóban a blokk csavar helyére kellene tenni, de az idom fúrással jár. A ZZR túra motor elsősorban.
Én tavaly futottam pár kört ezügyben,miután megfektettem a gépet, de pont az idom macerálása miatt tettem le róla.
Hali

Nekem egy aprilia rs 125 öm van és egy 125 ös Majestym. Azért akarok 400 ast venni mert utánna én se nagyon akarok magamnak nagyobbat venni. Max 600 ast. szoktam nézegetni a használtauto.hu t én is és ott akadtam rá egy nagyon szép 99 es évjáratúra de amire felhívtam őket hogy holnap mennék addigra sajna eladták . Remélem találok még egy ilyesmit. Sok szerencsét a vásárláshoz és a jövőbeli vizsgádhoz is .
Ez a plexi szerintetek milyen? Vagy maradjak a hagyományos átlátszónál? (tekintettel, hogy a zakóm miatt ugyis cserélni kell)
Ez is jó megoldás lehet.
De talán jobb lenne , ha az idomot nem kellene bántani.
Ha jól sejtem Kill Bill motorján csak egy furatot (M8 vagy M10) kapott a váz.
Ezen keresztül lett rögzítve a gomba egy imbuszcsavarral.

Persze lehet, hogy sokan nem örülnének egy-egy furatnak a váz két oldalán.
Ja... a csavar feje 14-es, a többi méretét most nem tudom, nincs kedvem ezért lekapni az idomot
Ennek a csavarnak a helyére kerül a bukógomba:
Az egyik srácnak a ringen volt bukógombája, azt mondta 12 ezer volt felszereléssel együtt.
Egy csavaros, a külső rész fekete müanyag,az idomot ki kell fúrni hozzá, mert a motortartócsavar helyére megy, közvetlenül az alsó váz keresztmerevítő alá.felteszem asrác motorjának aképét bár kinagyítva már nem túl jó a kép.
pont ilyen.
Sziasztok !
Beléptem közzétek én is. Sikerült vennem egy nagyobbacska ZIZIT . Ha tudtok valamit irni ,hogy mégis mire lehet számitani azt megköszönném. 2003 évjárat 1200 cm3.
Hy!

Az én kis Zizim 2001-es évjáratú... 700 ezer forintba került! :D
Én is egy 400 as zizit szeretnék majd venni!
Nekem Ak-s jogsim van és nekem augusztushoz számítva 1 év a különbözeti!
Én is egy 25 kw-as papírokkal rendelkezőt akarok majd, ha összejön a különbözeti visga előtt a vásárlás!
A www.hasznaltmotor.hu -n vannak ilyenek!
Hogy nagy-e a 400-as kezdésnek?
Te tudod mennyire megy a motorozás, mekkorával mentél?!
Én egy éve egy 250-es ETZ-t hajtok és én szerintem a 400 nekem tökéletes lenne!
De majdnem mindenhol, azt írják a zizi-ről hogy kitűnő tanuló motor!
Ha nekem sikerül megszereznem egyet, szerintem jóidejig megtartóm!:) Nekem nagyon tetszik!
Kívánom, hogy szerencséd legyen velük, és egy normálisat találj!
UI: Amúgy ki mennyiért vette a zizi-ét?
De azokat is nézegetem de ha van rá lehetőség hogy 400 ast vegyek akkor inkább azt veszek. Végülis ez nekem tanulómotornak lenne úgyhogy lehet h igazad van hogy csak 250 el kezdjem. A 400 as nagy lenne tanulómotornak szerintetek? A különbözetit 1 év múlva tehetem le. Már alig várom.