Nekem a motul 5100 10w40 bevált. Próbáltam mást is, de ezt szereti legjobban motor. Előre 120/60 hátra 160/60. Én a bridgestone s20 gumiját vettem a motorra, teljes mértékben meg vagyok vele elégedve.
Sziasztok! Friss zxr 400 ( 1998 ) tulaj lettem. Milyen olajat rakjak bele? milyen gumiméretek kellenek hozzá? Tudtok Bp en jó szerelőt és alkatrész boltot? Előre is köszi a válaszotokat! Jó motorozást!
Miután szétszedtétek apró darabokra, volt alapjárati keverék állítás ? Ami te írsz kb, annak felelhet meg, hogy keveset kap alapjáraton, ez lehet simán eltekert karbitól, de lehet, hogy falsot szív valahol, ezt is érdemes ellenőrizni. Az állításokat magad végezted, vagy szervizben ?
Szia. Van egy olyan tesztelés, hogy nem túl sok fék tisztítót fujsz a szívótorkok csatlakozásaihoz, meg a gumi összekötő cső palástokra. Ha felpörög, akkor repedt/fals levegőt szív. Estleg a szivató körben levő kis gumi elzáro korongok nem zárnak rendesen. Lehet venni zőldszinű viton tömítés készletet egy talán ázsiai oldalról, én azzal raktam össze az egészet miután darabokra szét szedtem.
Halli zxr 400 tulajok.
Facebookon nyitottam wgy Kawasaki zxr 400 adok vesszek csoportot. Láttam hogy elèg sok Országban vann ien. Gondoltam csinálok egyet èn is. Szeretnèm ha minnèl tőbben lennèk ebben a csoportban. Eszmèt cserèlni, esetleg tanácsokat adni egymásnak. Na meg ha valakinek valamire szűksège van ehez a tipushoz tudjuk mien nehèz be szerezni. Jelentkezettek minnèl tőbben segitsűnk egymásnka ès igy magunknak is :)
Segítséget szeretnék kérni a következő problémámhoz. Vettem egy 95 ös zxr 400-at és az alapjárati fordulatot nem igazán lehet beállítani a jelenség a következő:
Belövöm az alapjárat állító csavarral a megfelelő fordulatot, majd gázt adok és nem esik vissza a beállított értékre olyan 2000-2500-ra áll be, hidegen melegen ezt csinálja. Utána megint letekerem, működik majd gázadás és megint nem jó, volt olyan is, hogy a lámpához érve gondolt egyet és leesett annyira hogy leállt a motor. Sajnos a probléma szerintem nem egyszerű mert a bowdenezés jónak tűnik, még nem lett szétbontva de látszólag nem akad. Mindez karbi tisztítás,szinkron,szelephézag állítás után.
Esetleg ha valaki tud segíteni,iránymutatást adni, hogy mi okozhatja ezt a jelenséget, szívesen fogadom az instrukciókat:)-> bd9891@gmail.com
Csak annyit tennék hozzá, hogy a Honda spéci himbarendszere miatt a CBR eléggé más rugó erőre van belőve. a Honda gátló 12 kg/mm-es rugóval jön, a GSXR (K6) 9.5 kg/mm. Nem tudom, a ZXR himbája melyikhez hasonlít jobban, de esetleg ezt is érdemes lehet figyelembe venni.
Eladó szeretett 25 KW-os motorom.
https://new.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/er-6f/kawasaki_er-6f_25kw_35kw-11460039