Sziasztok! Segitséget szeretnék kérni azzal kapcsolatban hogy egy 400zzr-hez hol találnék vizpumpát vagy felujitot vagy egy tölszelencét. köszi a segitséget
Első féktárcsák.
Teleszkópok.
Főváz (hozzá tartozó blokkszámmal).
Első fékcsövek.
Hátsó fékcső.
Kormánycsutka pár.
Fék és kuplungkar.
Kiegyenlítő tartály.
Első lábtartók.
Kis lánckerék.
Lánckerék oldaldekli.
sziasztok!
olyan kérdésem lenne hogy van egy zxr 400-om és a km óra össze vissza ugrál menet közben , és a motor letilt 10500-nál hol ott a feljebb kellene tiltania, mi lehet a hiba? előre is köszi a választ !
Vannak még egyéb alkatrészeim ha valakit érdekelne.
Első teleszkópok, fékcsövek, féktárcsák, kiegyenlítő tartály, lábtartók, kis lánckerék, légszűrő box, kormánycsutka, stb stb.
Sajnos az előző gazda le ejtette és egy apró hüvelykujjnyi horpadás lett rajta (ha érdekel ki húzathatom neked belőle) de semmi egyéb problémája nincs. Összekötővel együtt és killerel.
Ez úgy is a vizsgáztatótól függ. Ahol én voltam NKH-s vizsgán, ott két sor volt. Amelyiken én voltam, ott a féket nézték, de szigorúan. Világítás és gumik voltak még a lényegesek, többivel nem igazán törődtek, csak ha kirívó volt. Plexi, E jel, kipufogó fajtája semennyire nem érdekelte őket. Másik soron abba is belekötöttek állítólag, ha nem volt a hátsókeréknél a megfelelő lelógó sárvédő + prizma. E jelekről nem is beszélve. Tehát elmész és kiderül.
de nekem NKH vizsgám lesz ,különben jó lenne az is amit adtál(megfoltozve). Adott esetben itt nincs tolerancia, meg kell felelni minden hülyeségnek! Csak nem tudom még E betű kel a rohadt plexibe is már? Kipufogóm teljesen gyári típusjelzése minden.E szám viszont nincs rajta
A dobom vágott, persze kulturált hangja van. Minden gond nélkül át ment. Ha nincs rozsdás fazék hangja nem fognak bele kötni. A plexinek meg mindegy nem azon nézel ki! Az enyém pl. le van feketére foliázva.
Eladó lenne egy A2 jogsira alkalmas motor. Még nem hirdetem meg mert gondolkodom rajta mi legyen pontosan a sorsa. A lényeg hogy 19kw a papírokkal a moci 80 lovas bivaly erős gép. Kawa ZXR400-as tökéletesen jó motorikus állapotban és esztétikailag sincs semmi hibája. Ha esetleg valakit érdekel írjon vagy hívjon az adatlapomon megtalálja az elérhetőségeket.
Első féktárcsák.
Teleszkópok.
Főváz (hozzá tartozó blokkszámmal).
Első fékcsövek.
Hátsó fékcső.
Kormánycsutka pár.
Fék és kuplungkar.
Kiegyenlítő tartály.
Első lábtartók.
Kis lánckerék.
Lánckerék oldaldekli.
Sajnos az nincs.
olyan kérdésem lenne hogy van egy zxr 400-om és a km óra össze vissza ugrál menet közben , és a motor letilt 10500-nál hol ott a feljebb kellene tiltania, mi lehet a hiba? előre is köszi a választ !
Első teleszkópok, fékcsövek, féktárcsák, kiegyenlítő tartály, lábtartók, kis lánckerék, légszűrő box, kormánycsutka, stb stb.
Sajnos az előző gazda le ejtette és egy apró hüvelykujjnyi horpadás lett rajta (ha érdekel ki húzathatom neked belőle) de semmi egyéb problémája nincs. Összekötővel együtt és killerel.
tudnál a kipuról küldeni egy képet és egy árat?
Van gyári kawa olajaam adatlapomon elérsz!
Olajcsere előtt állok,érdeklődnék,hogy nektek melyik olaj vált be igazán? :)
A gyári dob esetén szokott lenni E betűs jelzés ill kell olyan rá?
Eladó lenne egy A2 jogsira alkalmas motor. Még nem hirdetem meg mert gondolkodom rajta mi legyen pontosan a sorsa. A lényeg hogy 19kw a papírokkal a moci 80 lovas bivaly erős gép. Kawa ZXR400-as tökéletesen jó motorikus állapotban és esztétikailag sincs semmi hibája. Ha esetleg valakit érdekel írjon vagy hívjon az adatlapomon megtalálja az elérhetőségeket.