nagyon könnyű... úgy akartam, hogy ma össze is rakom teljesen, csak elkezdtem járatgatni a dugattyúkat a fékmunkahengerben és úgy döntöttem, hogy ki is szedem öket... csak nem volt már fékolajam, így egy másik este rakom össze... de nagyon jó állapotú szerencsére a fék is.. a telo még nem volt szerelve, a fékbetét pedig újszerű..
Én csak kb 30km-et mentem ma, de meg van a műszaki Bázze itt van Európa Lassulásmérő kézi készülékkel kellett brutálisat satuzni Akadt a műszer nyehehehe
Basi készülj, egyszer már tényleg meglátogatlak
A KTM tényleg drága, de ugymond "van mire", míg pl a HD is drága, de mire fel, ugyi? Manapság pl a zongoragyárban is kissé elszálltak saját maguktól a nagy díjhalmozásban
Ha meg onnan is nézzük a dolgot, hogy egy nálunk is kisebb országnak van egy olyan gyára (mi csak szeretnénk) ami hosszú évtizedek óta pariban van a japperekkel... Plusz még mindig látnak jövőt a 2T-nek
Ha jól emléxem az újabb Z1000-en már nincsenek zsirzószemek, gondolom a többi újdizájnos zöldség is nélkülözi azokat. Különben nem nagy mutatvány 20-30000-ként szétrántani+bezsírozni a cuccost
Újabb találós kérdés: mi a francért alkalmazza a Kawa egyedül a PNF (positive neutral finder) üreskereső okosságot a mai napig? Hol van annak értelme, mikor a Kawa-váltók nem éppen a legfincsibb szerkezetek közé tartoznak. Vagy talán pont azért
jó estét ,mivel itt a fél brigádnak darabokban van a motorja,gondoltam,h megosztom veletek,h máma motorkáztam egy laza 200km-es kört . .na de lépek is mert meg leszek lincselődve , .
Basi készülj, egyszer már tényleg meglátogatlak
A KTM tényleg drága, de ugymond "van mire", míg pl a HD is drága, de mire fel, ugyi? Manapság pl a zongoragyárban is kissé elszálltak saját maguktól a nagy díjhalmozásban
Ha meg onnan is nézzük a dolgot, hogy egy nálunk is kisebb országnak van egy olyan gyára (mi csak szeretnénk) ami hosszú évtizedek óta pariban van a japperekkel... Plusz még mindig látnak jövőt a 2T-nek
Ha jól emléxem az újabb Z1000-en már nincsenek zsirzószemek, gondolom a többi újdizájnos zöldség is nélkülözi azokat. Különben nem nagy mutatvány 20-30000-ként szétrántani+bezsírozni a cuccost
Újabb találós kérdés: mi a francért alkalmazza a Kawa egyedül a PNF (positive neutral finder) üreskereső okosságot a mai napig? Hol van annak értelme, mikor a Kawa-váltók nem éppen a legfincsibb szerkezetek közé tartoznak. Vagy talán pont azért
Mindenre van megoldas