Szerintem erdemes gyurus lancot venni, mert a terephasznalat eseten a pornak az a finomsagu resze, amely kepes a femet igazan csizolni be tud jutni a gorgok alatti csapocskak es a gorgok koze. Ha bejut, akkor kicsiszolja ovalisra a lyukat, elvekonyitja a tengelyt, ezaltal gyorsan nyulik a lanc. Ha nyulik, akkor gyilkolja a gorgoket es a lanckerekeket. A gyuru megakadalyozza hogy a por bejusson a csapocskakhoz. Az ugyan igaz, hogy maguk a gorgok es a lanckerekek a terepeken sokszor kenes nelkul forognak, de a lanc allapotat erdemben nem ez befolyasolja. Kivul a gorgok nemigen tudnak kopni, a kis lanckerek az uvegnel is kemenyebb, a nagy aluminiumbol szokott lenni. Ha a lanc jol fel van keszitve, akkor egy gyengebb enduro motornal elerheto a sportmotorokeval azonos futasteljesitmeny, vagyis a lanc es a lanckerekszett egyidoben (sokara) cserelheto. Ha a lancot nem vedjuk, akkor a lanc elkopik es megnyulik, csereje sokkal elobb indokoltta valik. Aki pedig ezt elmulasztja, az hamarosan ugyis cserel mindent, mert a lanckerekek is rohamos pusztulasnak kezdenek indulni.
En soha nem vettem gyurus lancot terepmototta, mert ezt nem akartam elfogadni es/vagy csoro voltam mint mouse of church. Vannak bizonyos motorok, melyeknek az osszerteke nem indokolja a technikat megkimelo komolyabb anyagi raforditast.
szerintem kemény! na ennek tudatában a kawa blokkot felkészítem hogy ezt a bolygót elhagyhassam !
találtam klackónak nagy hátsó fogaskereket, 47 fogas megteszi?
Szerintem erdemes gyurus lancot venni, mert a terephasznalat eseten a pornak az a finomsagu resze, amely kepes a femet igazan csizolni be tud jutni a gorgok alatti csapocskak es a gorgok koze. Ha bejut, akkor kicsiszolja ovalisra a lyukat, elvekonyitja a tengelyt, ezaltal gyorsan nyulik a lanc. Ha nyulik, akkor gyilkolja a gorgoket es a lanckerekeket. A gyuru megakadalyozza hogy a por bejusson a csapocskakhoz. Az ugyan igaz, hogy maguk a gorgok es a lanckerekek a terepeken sokszor kenes nelkul forognak, de a lanc allapotat erdemben nem ez befolyasolja. Kivul a gorgok nemigen tudnak kopni, a kis lanckerek az uvegnel is kemenyebb, a nagy aluminiumbol szokott lenni. Ha a lanc jol fel van keszitve, akkor egy gyengebb enduro motornal elerheto a sportmotorokeval azonos futasteljesitmeny, vagyis a lanc es a lanckerekszett egyidoben (sokara) cserelheto. Ha a lancot nem vedjuk, akkor a lanc elkopik es megnyulik, csereje sokkal elobb indokoltta valik. Aki pedig ezt elmulasztja, az hamarosan ugyis cserel mindent, mert a lanckerekek is rohamos pusztulasnak kezdenek indulni.
En soha nem vettem gyurus lancot terepmototta, mert ezt nem akartam elfogadni es/vagy csoro voltam mint mouse of church. Vannak bizonyos motorok, melyeknek az osszerteke nem indokolja a technikat megkimelo komolyabb anyagi raforditast.