Szevasz fődim!
Hú abban a gépben speckó vezérmű tengely van. Alkatrész listában külön tétel az amerikás motor. Ecce má össze néztem a kaliforniásat, az enyimével vannak apróságok.....
Tényleg, hogy én mekkora tapír vagyok, csak nézek mintt a szallona az asztalon, köszönöm a segitséged, és természetesen ha valahol koccolunk vendégem leszel pár sörre!
A 95-ös B018 alvázas a 94-es Bo001.Köszi a választ de telefonálta az imént a stehors kawasakitól, a problemam miatt, ez állitólag sport veztengely és ők, ha kész, jelre tudnak vele állni .
Nem '96-os! Vagy '94- vagy '95!
Nincs rajta kapaszkodó és nem 6 dugattyús a fék elől! Sőt a teló "csizmája" sem a '96-'97 es modell! Tehát nem B3-B4!
Hogy érted hogy nincs jel a vez tengelyen? A vezérmű kereket nézted?
Azon kell lennie! Tükörrrel tudod megnézni mert a váztól nem látni!
Könyvet tudok küldeni ha kell!
Sziasztok!
Bocsi hogy igy ismeretlenül ide támitok, de talán valaki tud segiteni szerelésel kapcsolatban.Van egy kilencesem,(vaskos teca)ez a neve már nagyon régen együtt vagyunk. Idén gondoltam kicsit frissitünk a vason de a szelepfedél eltávolitásakor picsára ültem. Ugyanis a vezérműtengelyen semmi jelölés nincs, valaki találkozott hasonlóval?Maga a motor 96-os USA kivitel, onnan hozták 98-ba californiai változat regtáblszerint.Még egy furcsasága van, a Kawák alvázszáma ugye a 96-os B028, 97-es B038, 98-tól C,az enyim B029, érdeklődtem pár kereskedésbe de nem találkoztak hasonlóval esettel. Esetleg ha valakinek valami ötlete volna azt nagyon köszönném, igy nem merem szétapni, mert hogy rakom össze utána.Még valami, lehet hogy az órám szar, de simán nyomatta ami az órába van
január van ha van munka akkor dógozzunk,majd nyáron csak motorozunk