igy ahogy leirtam,vagy ugy hogy drága cimboráim megmondanátok nekem mint leendő duki tulajnak hogy miért van olyan érdekes és sexi hangja a kuplungnak?gondolom mert jobb mint az olajos! igy ismersz jimy?
jóestét uraim!ma a lámpánál állt mellettem 1 ducati tököm tudja hanyas az biztos hogy kéthengeres!na a lényeg élőben még most láttam halottam szársz kuplungot....hát iszonyat a hangja,alapjáraton mint 1 csapszeges,primerláncos, csapágyas etz,turánál meg mint 1 1200-es főtengejes,szeleptöréses zsiguli,fordulaton 1 simsonmotoros mosógép!kérdésem:mi ebben a jó?jobb mint az olajos?iszonyat!
Nemhinném, mert a srác aki szerelte valami olyasmit gagyarászott, hogy a főtengelynek van néhány tized miliméteres különösesen keményreedzett része. Azt mondta ez gyári újtól kb.100 e km és ez a réteg ha elkopik, akkor a főtengely doberdó.
Nos mint kiderült nálam ez már nem volt Azt mondta húzogatva, nem ad a blokknak 1000 km-ert
ELADVA és ez a lényeg
Egyszer sikerült belenyúlnom egy fasza gpz500-ba
Szép fekete volt csillogott, kb. enyit tudott, többet állt műhelyben mint ment. 2 évig hajtottam, akkori 65 kg-mal, még kijött vele alólam a 200. De állandóan beszart rajta valami. Két hengeres volt a szinkron hetente elment, a vezérműlánc egy fogat mindíg átugrott és egyéb hasonló hibák tömkelege. 87-es volt a drága, egyszer tartok hazafelé bőgázzal, valami eszméletlenűl elkezdett kopogni a blokkból. Mondom Vazze amíg meg nem állsz én nem tollak, hogy r@hadj meg... Nagynehezen hazadöcögtem vele. Nos a dugók belevertek a szelepbe
A végén fel is kelett gyűrűzni mint kiderült azok is töröttek, a főtengely meg teljessen galyon volt. Akkor még nem úgy lehetett alkatrészt szerezni mint most, az internetről is legfeljebb egy-egy mozifilmben halottam, végül is lett volna valahol egy 100 k -ért, na akkor mondom a srácnak aki bütykölte találjon ki nagyon gyorsan valami alternatív megoldást, mert annyit abba, már nem voltam hajlandó beleőlni. Valahogy megcsináltatta, ehhez nem nagyon értek, tán ráheggesztetett, azt visszaköszörültette, vagy, mi magyarázta, de én csak bólogattam. A lényeg a lényeg, hogy kb. 1000 km-ert kelett vele elmennem, nagyon alacsony fordulaton, majd azonnal meg kellett hírdetnem.
Ahogy megjelent a motorrevübe, kaptam is a telefont, hogy érekli őket jönnek megvenni. Persze aznap elszakadt a kuplungbowdenem, két hét múlva hoztak volna. Mezőtúri niga csávók voltak 3-an. Könyörögtem a jóIstenhez, hogy csak most be induljon Mer ez nála ne volt mindíg természetes jelenség hidegen Mázlim volt beindult. 360-ra tartottam, azt mondja a niga 300. és nyújtotta a kezét Nagyon gyorsan belecsaptam a kezébe, nehogy meggondolja magát. Elvitték bowden nélkül. Soha többet nem halottam róluk, bár egy kicsit fostam, hogy még találkozunk
Aszthiszem abba a motorba az egyetlen jó az volt, hogy nagyon gyorsan megszabadultam tőle Ja én 325-ért vettem, azt, hogy mennyit költöttem rá? Most nincs akkora kapacitású számológép előttem, hogy ki bírnám számolni...
Ez az egyik gpz-s sztorim és nem föltétlen happy-end...
Így ebben a sorrendben!Aztán jöhet a vegyes vágott!
De ez nem biztos.
Csúcsmotorok!
Kawasaki!
http://www.sportmotor.h
u/motor...
http://www.sportmotor.hu/motor...
Nos mint kiderült nálam ez már nem volt Azt mondta húzogatva, nem ad a blokknak 1000 km-ert
ELADVA és ez a lényeg
Szép fekete volt csillogott, kb. enyit tudott, többet állt műhelyben mint ment. 2 évig hajtottam, akkori 65 kg-mal, még kijött vele alólam a 200. De állandóan beszart rajta valami. Két hengeres volt a szinkron hetente elment, a vezérműlánc egy fogat mindíg átugrott és egyéb hasonló hibák tömkelege. 87-es volt a drága, egyszer tartok hazafelé bőgázzal, valami eszméletlenűl elkezdett kopogni a blokkból. Mondom Vazze amíg meg nem állsz én nem tollak, hogy r@hadj meg... Nagynehezen hazadöcögtem vele. Nos a dugók belevertek a szelepbe
A végén fel is kelett gyűrűzni mint kiderült azok is töröttek, a főtengely meg teljessen galyon volt. Akkor még nem úgy lehetett alkatrészt szerezni mint most, az internetről is legfeljebb egy-egy mozifilmben halottam, végül is lett volna valahol egy 100 k -ért, na akkor mondom a srácnak aki bütykölte találjon ki nagyon gyorsan valami alternatív megoldást, mert annyit abba, már nem voltam hajlandó beleőlni. Valahogy megcsináltatta, ehhez nem nagyon értek, tán ráheggesztetett, azt visszaköszörültette, vagy, mi magyarázta, de én csak bólogattam. A lényeg a lényeg, hogy kb. 1000 km-ert kelett vele elmennem, nagyon alacsony fordulaton, majd azonnal meg kellett hírdetnem.
Ahogy megjelent a motorrevübe, kaptam is a telefont, hogy érekli őket jönnek megvenni. Persze aznap elszakadt a kuplungbowdenem, két hét múlva hoztak volna. Mezőtúri niga csávók voltak 3-an. Könyörögtem a jóIstenhez, hogy csak most be induljon Mer ez nála ne volt mindíg természetes jelenség hidegen Mázlim volt beindult. 360-ra tartottam, azt mondja a niga 300. és nyújtotta a kezét Nagyon gyorsan belecsaptam a kezébe, nehogy meggondolja magát. Elvitték bowden nélkül. Soha többet nem halottam róluk, bár egy kicsit fostam, hogy még találkozunk
Aszthiszem abba a motorba az egyetlen jó az volt, hogy nagyon gyorsan megszabadultam tőle Ja én 325-ért vettem, azt, hogy mennyit költöttem rá? Most nincs akkora kapacitású számológép előttem, hogy ki bírnám számolni...
Ez az egyik gpz-s sztorim és nem föltétlen happy-end...
1 nap mocistali 1 nap peca 1 nap jozanodas
Bizony az volt. es ha vigyaztak ra akkor meg most is jo vasak,birjak a starpat. En is ezt halottam rola.