Én akkor is szeretem a B-t! Tudom hogy szar dehát ebbe bele kell törődni! csak abban az esetben cserélem majd le ha megadják azt az árat amit kérek érte!
Hát igen!
A B-s kilenceseket a Fireblade konkurenciájaként dobták ki , csak aztán nem úgy sikerült!Kényszermegoldásként a megnövelt ZXR 750 blokkal és módosított vázzal! Nehéz lett! Hiába erősebb a menetteljesítménye elmaradt a CBR-től! A végsebessége több mint az RR-é de hát az nem minden!Ezért is tettek rá 96-tól kapaszkodót hogy átsorolják a túrasport kategoriába!
Mert arra kurva jó! Kényelmes és keveset fogyaszt! De még így is több RR-t adtak el ezért kénytelenek voltak drasztikusan belenyúlni! Így született meg a C!
Persze,visszafelé csak nem fejlesztett a gyár,de jók azok is.
Tesómnak anno volt egy '97-es hatosa(külsőre mint a B-s 9-es),nekem meg egy '99-es hatosom.
Teljesítményre semmi különbség nem volt,de motorozhatóságra,kanyarodásra ég és föld volt a két motor a fiatalabbik javára!
1.Azért,mert hivatalosan az a motor menetkész tömege!
2.Köteles vagy mindig,minden körülmények között tele tankkal motorozni,hogy hozd az előírt adatokat!
9363 forgalmiba miért lenne a nedves súly?
Ha pont akkor mér meg a kpm amikor félig sincs a tank? Hogy magyarázom ki, hogy semi gyári kötelező dolgot nem vettem le róla...
Á pont az én gépemet fényképezték Tudják mi a szép.
Na gyári adat 10,2 mp alatt 215,7 km/h
Tehát 9 mp alatt megy a 200 Tán mindha egyszer Sedu nem hitte ezt volna...
Na! Na!
Hozzám még nem jöttek vissza hogy szar a motor!Pedig már volt egy pár míg eljutottam a ződségig
Inkább nekem kellett volna visszavinni némelyiket.Vannak szemét emberek
Pipi,nyilatkozz!
A B-s kilenceseket a Fireblade konkurenciájaként dobták ki , csak aztán nem úgy sikerült!Kényszermegoldásként a megnövelt ZXR 750 blokkal és módosított vázzal! Nehéz lett! Hiába erősebb a menetteljesítménye elmaradt a CBR-től! A végsebessége több mint az RR-é de hát az nem minden!Ezért is tettek rá 96-tól kapaszkodót hogy átsorolják a túrasport kategoriába!
Mert arra kurva jó! Kényelmes és keveset fogyaszt! De még így is több RR-t adtak el ezért kénytelenek voltak drasztikusan belenyúlni! Így született meg a C!
Tesómnak anno volt egy '97-es hatosa(külsőre mint a B-s 9-es),nekem meg egy '99-es hatosom.
Teljesítményre semmi különbség nem volt,de motorozhatóságra,kanyarodásra ég és föld volt a két motor a fiatalabbik javára!
mostmá haggyatok
Ég és föld a külömbség./tapasztalat/
Akkor mégse olyan nehéz motor az!
2.Köteles vagy mindig,minden körülmények között tele tankkal motorozni,hogy hozd az előírt adatokat!
Ha pont akkor mér meg a kpm amikor félig sincs a tank? Hogy magyarázom ki, hogy semi gyári kötelező dolgot nem vettem le róla...
Az a feltankolt,azaz nedves súlya!
Na gyári adat 10,2 mp alatt 215,7 km/h
Tehát 9 mp alatt megy a 200 Tán mindha egyszer Sedu nem hitte ezt volna...
238+19 L benya+oil+hütőfolyadék+fékfolyadék=na ez mennyi?
Hozzám még nem jöttek vissza hogy szar a motor!Pedig már volt egy pár míg eljutottam a ződségig
Inkább nekem kellett volna visszavinni némelyiket.Vannak szemét emberek