Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na megjött a nyíregyiről a munkás ember...
'86-os GSX-R 1100 G 197 kg.!
A forgalmiba 238 van írva, gondolom ezalatt szárazsúlyt értenek. Erre jön még olajak, ilyen-olyan , hűtőfolyadék, plussz benya, úgyhogy szerintem veri is a 250-et.
'92-es FZR 1000 EXAP 209 kg.
'92-es GSX-R 1100 226 kg.
'96-os ZX-9R 215 kg.
Ezek száraz súlyok.
Nemhinném ez Taljániábúl való ha a tied lett volna, már rég kiderültek volna apróságok, mint heggesztett váz, meg lopott blokk...
Az 1.1-es be még volt anyag,jóval 250 felett van.
Nem azé mondtam na. Csak azt akartam érzékeltetni, jó motorra nem kell ilyen karácsonyfadísz, az csak az ócska motorokra kell...
Te pipi!
Nem az enyémet hajtod véletlenül?
Csutka ilyen volt
a 750 gsxr 230kg gondolom az 1100 nemsokkal nehezebb
semmi gond ha nem kell neki pipi nem az az 5ezer fog a pácból kihúzni
A "B"-s 237 kg teletankolva!
Nézd meg a forgalmit
pipi ejej te nemvoltál fiatal?
FZR-1000,GSXR-1100,......na azok a nehéz motorok.
Főleg egy 65 kilós girhesnek
Te Coyot ugyan hány kiló egy öreg 1.1-es gixi? A B kb. 250.
Fazi, nem akarom rontani Bogyesz üzletét, de a b-s kawákra nem igen kell kormányteló. Nekem még egyszer sem csapkodott. Bocs ill. egyszer amikor egy sz@r úton odatettem neki 1-be ahogy szoktam, ilyenkor elkönnyül az eleje, picit el is emelkedik és a barázdák majd ki kapták kezemből a kormányt...
Normális esetben ezekre a pompás darabokra nem kell, csak a f@s Z-k re, meg a gizda tizesekre...
sedu!UBA-493 és ideiglenesen vonták be 4 hónapra ami már lejárt!
Nekem is volt.
Szép volt,jó volt de csak a pénzt vitte.
Ugyhogy megváltam tőle jópízí
A '99-es sokkal frankóbb,motorikusan,kezelhetésileg,súlyban.
Annyi a mentsége hogy a GSX-R 1100 után pillekönnyű volt a haveromnak.Örült mint majom a farkának.
Te Jimy! Mit kéne tenni ezzel a nagyszájú Seduval?
Alig várom már az első havat, aszt majd jól megmosdatjuk...
Főleg a száját, amiért ilyeneket mond...
Addíg is míg nincs hó, adunk neki egy két bőr-bandit...
/Remélem az tudod mi, gondolom kölökkorodban a nagyok neked is nyomtak párat/
Ti ezeket a B-s kawákat mindig csak szerelitek, én az újabbakkal csak motoroztam. A legnagyobb esésem is álló helyben történt, mert már fel volt hajtva a kitámasztó, és elborult a motor. Akkor is megfogtam, nem kellet fényezni.
holnap elviszem majd hivlak ha ottvagyok
TE leszel az első
Szerintem egy csomó szopást
Azok a motorok olyan nehezek, hogy maguktól eldőlnek
okééé szólj ha van köszi