én innen csak ezt tudom ajánlani ha nem tudsz szerelni vagy nincs lehetőséged rá. a 98-99 modellnek egyik lehetséges hibája a gyújtáskapcsoló hibája, ami ugyan engedi hogy önindítózz de nem ad feszültséget a gyújtás elektronikának. szét éghet a gyújtáskapcsoló csatlakozója ha rosszul rögzítették és a hengerfej hője vagy kontakt hiba miatt lazulásod melegedésed égésed lehet. ha megszűnik a feszültség ellátás akkor az első ülés alatt lévő gumiba ágyazott indítóreléd piros csatlakozója vagy szétégett vagy a zöld 30A biztosíték bele rohadt a foglalatába. ha akkut cseréltél érdemes megnézni a csatlakozásokat vagy a szabályzó kocka csatlakozóját nem-e az égett össze, lemerül az akkud de kb 20 perc alatt regenerálódik annyit hogy újra beindul tolásra, de gondolom indítózásra nem. más lehetőség még ha lelazult a testelés az akku és motorblokk között.vagy a fő kábelkorbácsnál. próbáltam segíteni, de ha nincs ismereted akkor nehéz lesz a hiba keresés. a hétvégéig tudok személyesen segíteni utána nem.
Helló! Segítségre, tanácsra lenne szükségem. Van egy 99 -es évjáratú Kawasaki zx9r motorom. A hiba a következő.egy hónapja cseréltem akksit, feszültség szabályzót. Hétvégén motorozni voltam, amikor az a jelenség jött elő, hogy a motor kilométer és fordulatszám mérője nullára esett menet közben. Elment minden elektromos berendezés és kis idő múlva megállt a motor. Negyed óra kényszer pihenő-míg vártam a trailert-aztán tolásra egyből beindult, de húsz kilométerb után újra ugyanaz történt.mi lehet a gond?
5 személyel dunán felfelé 60 felett megy
Kéne szervezni egy traktoros, motoros felvonulást, arra mi is mehetnénk. Te is meg én is.