Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

valahogy úgy kis szemüveges !
Sajnos akkor csúnya lesz. Az üzemanyagok ára 2 hét alatt 30-40 ft-ot emelkedett, az euró lassan alulról karistolja a 320-at, a cigi amit szívok egyik napról a másikra 100 ft-ot (kb. 8%) emelkedett, folyamatos az áremelkedés a kiskereskedelembe. Az a módszer, hogy a kkv-k zsebéből emeljük a drasztikusan a munkavállalói fizetéseket megtette hatását felhajtotta az árakat vagyis megindult az infláció és egyre meredekebben emelkedik Ez azt jelenti, hogy, hogy a kezünkhöz kapott pénz egyre kevesebbet ér. Néhány hónap múlva átfordul az a trend, hogy a megemelt fizetésekért több terméket és szolgáltatást tud vásárolni az állampógár Ez azt jelenti, hogy reálértéken kevesebbet ér a pénzünk mint 2 éve. Persze örülnek azok a komáim akik 2 éve még 200 kilót kerestek, most meg ugyanazon munkáért már 300 kilót. Aztán bilibe fog lógni a kezük és rájönnek, hogy ugyanúgy nem marad belőle semmi a hónap végére mint előtte. ( és nem azért mert bármiből is többet vásároltak) Persze a királyi tévéken és rádiókon jó azt hallgatni , hogy mennyivel csökkentették a vállalkozók terheit ( na az pont hideg vízre sem elég) az is nagyon jó szám, hogy a kiskereskedelmi forgalom 6-8 %-al bővült az előző évhez képest az 1 negyedévben. Már csak azt nem teszik hozzá, hogy nem termékből fogyott ennyivel több, hanem ugyanennyi terméknek ennyivel lett magasabb az ára az előző évhez képest. Kb. 8-10 ezer lakás és házzal épül több idén mint az előző években 2 év alatt 40%-ot emelkedett az új ház építés mint építőanyagban mint munkabérben együttesen. Erre még rájön az állam által kommunikált 2,4% infláció ami a valóságban inkább 6-8%, plusz aki nem fix törlesztőre vette fel a hitelt a csók mellé annak 2% hitelkamat elmozdulás bedőnti a napi szintű megélhetését. Amikor 2020 leáll az úniós pénzszórás Magyarország felé pontosan ott találjuk magunkat mint 2009-2014 válságban vagy még alatta. Én ezt nem várom, de ez jön Ha nem változtatnak a hazai vállalkozók kötéllel történő fojtogatásán semmi jóra nem lehet számolni.
ezt honnét szedted? Egyszer már volt 440, de ez csúnya lenne.
a bárdis brembo puha és elég jól fog. Nekem gyári van a zx10-ben lassan 3 éve, még nem kopott el, pedig használom rendesen, kb. annyit ment pályán mint a zx9 fórum együttesen.
van olyan, azzal motorozok. Most jól fogyaszt mert az esés után nem fogom annyira húzni neki.
Utcán (hegyen) a második kanyarban már szikrázott a gsx1400 oldala, pedig sose ültem előtte ilyen motoron, és nem is vagyok versenyző. Egy buta tehén, de elég sokat kibír, a gazdája szereti. Volt egy másik ismerősömnek is arra feltettük a 2005-ös gsxr gyári dobját, azzal rohangált debrecenben, amikor még fiatal volt a motor.
ő kérdezte. biztos össze lehet hozni kínaiból is. tartó 15 műszer nincs fejidom - még nem láttam- 30 körül van amcsiban de lehet csájnában. ram airt sem láttam még kicci kínait.
nehéz átalakítani ? attól függ van e pénzed rá ?
lámpa 60
tartó 25
idom 45
műszer 35
ram air 40
ez egy 98-as C, olasz volt. kapott egy 2002 fejidomtartót fejidomot műszerfalat.
Ez egy 98-as 2003- as fejjel?? Nehéz átalakítani?
A 120000 az jó, mert akkor van még százezer.
annó sok éve a tiszafüredi mol kúton dekkoltunk egy haver hasmenése miatt ! meg jött egy gsx 1.4 megtankolt majd neki akarta támasztani a kútoszlopnak a motort kérdezem tőle , egy ilyen szép motornak nincs oldaltámasza, válasz : van, de a hungaroringen még az oldaltámasz is leért ezért azt is leszerelték róla
én feldobtam a 20 fillérest, de nálad még nem esett le ! szerinted miért neked írtam ? én nem gondolkodom el rajta, inkább neked kellene !
mindegy elmúlt ! amúgy egy jó és drága betétet vásároltál. egy valaki kért ilyet tőlem asszem 30 ft volt a szett előre, azóta a tárcsát nem láttam, igaz az a motor még hétköznapi használatban is erősen küzdött az életééért ! ez volt az, a mostani gazdája levágott a shark titán dobból, a barom ! pedig eredetiben is komoly hangja volt.
mindenki saját döntése mennyit tud megengedni magának. jön a tartós 450-es benya, nem kell sok tekergésre számítani.
soha nem mondtam hogy mások mit használjanak, csak sok ember sírdogál hogy milyen sok a fenntartási költség, lánc gumi fék, de mikor vásárol akkor ott nem spórol ahol tud, egy puha betét teszi a dolgát kopik, a betét nem tud helyetted gondolkodni, a féket te húzod a féktávot te méred, a betét nem fog helyetted megmenteni egy féktávot. még forszírozott tempóban sem éreztem fékhatás csökkenést, biztos hogy más a fékezési ereje egy szinter betétnek, de utcára felesleges. a ringen 250 -ről, vagy 20 percen át minden 10 másodpercben az életedért küzdeni igen oda kell a tuti, de ott nem sírbókolnak hogy szétkopott a tárcsa.
csak megmutattam hogy egy ergó vékony tárcsa SEM KOPIK EL ha jó fékbetétet használsz !!!!!!! NEM LESZ VÁLLAS, NEM KOPIK SZÉT NEM LILUL BEEEEEEEE ! de ha te akarsz lenni a közutak summaherje és kemény betétet szerelsz hétköznapi használatra, akkor a betét fogja meg enni a tárcsádat ! a B-M en németből jött alkatrészek voltak, pl eredeti LUKÁCS betétek, a tárcsám 20000 alatt sem koptak és szét / el, amint megkapta az első hungari -ban árult betéteket, vasúti kocsi nyikorgása lett, és hanglemez mintás lett a kopó felület ! megállt ahol kellett semmi változást nem éreztem, csak a tárcsa lett kopottabb, a betétek meg újszerű állapotban verték a melyüket a nyeregben.
Ecce talán majd veszünk egy olyan motort is, ami a TE kényes igényeidnek is megfelel. De szerintem olyat még nem gyártottak.
Van aki magának vesz motort, van aki a közönségnek.
erre inkább ne biztassál másokat! Vagy szerinted az öcsém kocsiján is esztergálni kellett volna a 16mm-es tárcsát amikor 19 a minimum?!
Lassú és nehéz motor, hamar leér az lábtartó, a futóműve jobb mint a zx9-nek. Egyenesen menni lassan de nagy fogyasztással kiváló, 120,000-et elmegy a motorja bontás nélkül. A szomszédnak is van, egyszer cseréltünk, persze remegett a térde amikor leszállt az r1-ről.
A csupasz kawa sokkal szebb.
Bocs de én nem hívtalak Fék betét ügyben !!!!
Nos, akkor nekem az a sarokvédő kellene, és köszönöm a segítséget!
nos, a baloldali a jobbos konzol. azon a sarokvédő felfogatása ugyan az mint a te valter moto konzolodon a főfékmunkahenger-éééééééééééééé. ugyanis a valter moto is az eredeti főfékhengerrel dolgozik aminek a felfogatása ugyan az. ha nem lenne jó nem ajánlanám. és segítek, nekem is ilyen valter mot-m van.
ott nem ismerek senkit, a drag királyhoz pedig ne vidd, egy összetört hayabusát sem tudott rendesen össze rakni, pl ott a gázbovdent nem tudta rendesen össze rakni, itt egy szerelő megjavította, akkor derült ki hogy a motor totálkáros volt és meg lett hegesztve a váz, nem gond csak nem közölték az új tulajjal és teli árba adták el.
Sziasztok!
Nemrég vásároltam egy 2000-es zx9r-t, egy TL1000R-ről nyergeltem át. Érdeklődnék, hogy tudnátok e ajánlani valakit Kecskemét környékén aki rá tudna nézni. Ingadozik az alapjárat, gondolom egy karbiszinkron kéne neki. A helyi szervíz csak nyár közepére tudná vállalni.