tehát 99-es a motorod, leveszed az ülés alatti idomot bal oldalon a bordás fém cucc a feszültség szabályzó. csatlakozót megpróbál széthúzni, ha nem sikerül akkor vágod a vezetéket, össze olvadhatott, a kábel kötegből jövő 3 sárga vezetéket multiméterrel megméred egymáshoz majd a testhez, ha ellenállás értéket mérsz akkor van tekercs a körben, ha folyamatos zárlatot azaz kisípol vagy 0-át mutat a müszi, akkor hasidom leszerel, generátor dekni is, és látod az össze égett tekercseket, ha nincs sípolás akkor motor indít 3 sárga vezeték között egyforma váltó feszültség kell generálódjon. ha ez meg van akkor a széthúzott csatlakozót össze dugod és mérsz az akkun egy töltő feszültséget, ha több 14,5 v -nál akkor szabályzó a hibás, leszerelve látszik a hátoldalán ha már olvad a beöntött gyanta, vagy apró lukak jelzik az elszállt elektronikai segédeszközök volt helyét !
Szerintem , csak így mérés nélkül, qrva sok a töltés ( legalább 30 V körül) azon a gépen ! Először tegyétek rendbe a töltést , utána indítsátok be mert tönkre megy az akku, szétforralja a cellákat zárlatosra !
Hali! Valaki tudna tanácsot adni? Zsír új akksi van a motoromban és három hét alatt kétszer merült le teljesen. Mellette iszonyatos büdös szaga van. Egyik pillanatról a másikra csinálja. Az akksi vissza lett küldve garanciában, de teljesen jó.Eltűnt belőle teljesen a sav. És itt a szezon, de nem merek hosszabb távon elindulni, nehogy ott hagyjon valahol. Amikor kivettem belőle az aksit, teljesen forró volt.valakinek ötlet?