Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na ez a bajod baszod. Az ilyen hvg-knek hiszel nem a szemednek
Tied Szeki
Szép
Szép egyedi ilyen nem fog veled szembe jönni másik
Na látod ezt mondom én is. azelőtt egy autó egyszerű volt mint egy faék, nem is romolhatott el annyi minden rajta és nem volt kötelező avulása
váltózsák is lekopva ami astra betegség. Újra van nekem is húzatva. Csikkről nem is beszélve mint egy jó kubikus munkás kocsi!
ma akarták nekem elmagyarázni a 98-as stiften csak a küszöb rohad más nem...
Meg a szétfingott gázos f-astrában csak 214,000km. Csak már nem látszott a kormány gyári formája, pedálokon gumi alig...
Mondom a mazdám akkor egy csoda autó mert 140k km-nél még nem látszik semmi kopás rajta, ha a főtengely csapágyat nem számolom.
Fogyasztó társadalom kell csókolom!
Há be is baszna, ha nem rohadna szét 15 év után és még a motor mérnökség is úgy találta el ép a motorblokkot hogy elfut 500 ezer km-ert. Tiszta keserűség lenne a gyárnak.
Manapság ott azért veregetnek háton ha 8 év után már el lehet hajítani a bontóba a kocsit. (lejár a gari aztán lehet venni újat, csókolom )
Annyi szemét van, hogy csak na. Végigmegyek az utcán, és minden autó rohad itt vagy ott, 8-10 évesen rügyeznek az ívek stb.
Korong ecsetnek tűnik így első ránézésre, azzal jó haladós.
Ilyen még van manapság?
Benzines autót veszek majd Seat toledó 1.8 turbo lesz szerintem.
Ha dizelt akarnék inkább megtartanám a mostani passatot
nos , ezt még itt meg javítják és használják. aki meg tudja mondani milyen ecsettel lett föstve, vendégem a nagy parkolóban egy palacsintára !
Hozzánk /Békésbe,viharsarok/jöhetnél nézegetni őket.Van bőven.....
Akkor gy gondolod gyakorlásként szedtem ki a motorját?
És mások?
http://youtu.be/Th58DpEIX98
2005-ös 5 sebességes benzinest keress, de csak a 2 literest. A rozsda a legkisebb baj. Dízelbe egy nagynyomású pumpa pont a kocsi ára.
2007-8-ban használtuk dízel 6-ost (2005) akkor jónak számított azóta mind 10x megkerülte a földet. 100-180,000km között csak olaj és szűrőcserét kért. Egy cső lukadt még ki mert felpattant rá egy kavics. Nem fogsz igazán jót találni belőle. Gondolhatod a régit 180-nal adtuk el 3 évesen, a mostaniban is 140 gyűlt össze 2014 óta. Keress fiatal benzines toyotát!

Pipi amikkor a trélerre felpakoltuk a mostani mazdát mondta a jóember csak 2005 utáni autókat ment napi 5-10 darabot.
Vagy csak te élsz szatyorban:
https://www.vg.hu/vallalatok/m...
Valahogy nem látom azt a kurva nagy fiatalodást, amiről te beszélsz.
6-osban nem vagyok otthon, de a 3-asból 2006-ban volt facelift, utána már nem rohadt, csak ha össze volt törve vagy kintről behozott és agyonsózott utakon használták. 6-osban is valami hasonló lehet a helyzet.
Én még olyan alá nem feküdtem amelyik nem rohadt volna.
Szerintem ezt extraként adják mindegyikhez.
nem
Hello Ha már mazda a téma.
Autót szeretnék venni tavasszal tetszik a mazda 6 első gen. ,létezik még rozsdamentes belőle?
amit eddig láttam az mind rohadt valahol alja,teteje,ívek s.t.b.
szíp kík lesz
Úgy tudom a mazda saját motorját rakja bele, motortípusonként pici lóerő eltéréssel, nem citroen meg bmw motorokat (arra most a tojota kapott rá )
ezért is érthetetlen a sztorid, szerintem ott valalmi nem kerek (karbantartás, összerakás) azok elnyűhetetlen blokkok átlag felhasználó számára
ha így is lenne azok a 98 04 retkek hibamentesebben működnek, mint az "új " korszerű agyonmódosított, túltervezett mostani csodák
Én nézem a statisztikákat miket hordanak be. 1998-2004 közötti retkek.
Swift: a doki csak akkor cserélte le az utcánkban amikor összetörte.
1500 km-rel azelőtt tettem bele castrol dpf olajat. 3/4-ig mutatta a szintet a pálcán amikor beállt motor. Az előszűrőnél a 6-os csavar azért beszédes.
2014-es sky csodafejlesztés. 1 literrel többet kajál, mint a 2005-ös m6 dízel amiben csak 5 sebességes a váltó.

De már készül bele a másik blokk.
nem tudom sedu sem vidéken sem pesten nem látok már swittyet. Nagyítóval kell keresni. Annak ellenére, hogy csuda jó típus eltünt mint az aranyóra
Akkor inkább úgy mondom kevés 7-8 évnél idősebb autót leeht az utakon látni fényéveket fiatalodott a járműpark az utóbbi néhány évben. Valószínűleg a mélyszegénység következménye.
de a hitelből mindenki 10+ millás autót vásárol? Ugyan már
Elég sokat járok én is pesten, csak a rakparton fél óra alatt futó felsőkategoriás verdából el lehetne torlaszolni a dunát Vagy csukott szemmel jártok, vagy szatyorban éltek
itt talán nem a japán autó minőséggel van baj, hanem az igényes gazdával aki azt hiszi olaj nélkül is fut a verkli