ma akarták nekem elmagyarázni a 98-as stiften csak a küszöb rohad más nem...
Meg a szétfingott gázos f-astrában csak 214,000km. Csak már nem látszott a kormány gyári formája, pedálokon gumi alig...
Mondom a mazdám akkor egy csoda autó mert 140k km-nél még nem látszik semmi kopás rajta, ha a főtengely csapágyat nem számolom.
Fogyasztó társadalom kell csókolom!
Há be is baszna, ha nem rohadna szét 15 év után és még a motor mérnökség is úgy találta el ép a motorblokkot hogy elfut 500 ezer km-ert. Tiszta keserűség lenne a gyárnak.
Manapság ott azért veregetnek háton ha 8 év után már el lehet hajítani a bontóba a kocsit. (lejár a gari aztán lehet venni újat, csókolom )
2005-ös 5 sebességes benzinest keress, de csak a 2 literest. A rozsda a legkisebb baj. Dízelbe egy nagynyomású pumpa pont a kocsi ára.
2007-8-ban használtuk dízel 6-ost (2005) akkor jónak számított azóta mind 10x megkerülte a földet. 100-180,000km között csak olaj és szűrőcserét kért. Egy cső lukadt még ki mert felpattant rá egy kavics. Nem fogsz igazán jót találni belőle. Gondolhatod a régit 180-nal adtuk el 3 évesen, a mostaniban is 140 gyűlt össze 2014 óta. Keress fiatal benzines toyotát!
Pipi amikkor a trélerre felpakoltuk a mostani mazdát mondta a jóember csak 2005 utáni autókat ment napi 5-10 darabot.
6-osban nem vagyok otthon, de a 3-asból 2006-ban volt facelift, utána már nem rohadt, csak ha össze volt törve vagy kintről behozott és agyonsózott utakon használták. 6-osban is valami hasonló lehet a helyzet.
Hello Ha már mazda a téma.
Autót szeretnék venni tavasszal tetszik a mazda 6 első gen. ,létezik még rozsdamentes belőle?
amit eddig láttam az mind rohadt valahol alja,teteje,ívek s.t.b.
szíp kík lesz
Úgy tudom a mazda saját motorját rakja bele, motortípusonként pici lóerő eltéréssel, nem citroen meg bmw motorokat (arra most a tojota kapott rá )
ezért is érthetetlen a sztorid, szerintem ott valalmi nem kerek (karbantartás, összerakás) azok elnyűhetetlen blokkok átlag felhasználó számára
1500 km-rel azelőtt tettem bele castrol dpf olajat. 3/4-ig mutatta a szintet a pálcán amikor beállt motor. Az előszűrőnél a 6-os csavar azért beszédes.
2014-es sky csodafejlesztés. 1 literrel többet kajál, mint a 2005-ös m6 dízel amiben csak 5 sebességes a váltó.
nem tudom sedu sem vidéken sem pesten nem látok már swittyet. Nagyítóval kell keresni. Annak ellenére, hogy csuda jó típus eltünt mint az aranyóra
Akkor inkább úgy mondom kevés 7-8 évnél idősebb autót leeht az utakon látni fényéveket fiatalodott a járműpark az utóbbi néhány évben. Valószínűleg a mélyszegénység következménye.
de a hitelből mindenki 10+ millás autót vásárol? Ugyan már
Elég sokat járok én is pesten, csak a rakparton fél óra alatt futó felsőkategoriás verdából el lehetne torlaszolni a dunát Vagy csukott szemmel jártok, vagy szatyorban éltek
Szép
Szép egyedi ilyen nem fog veled szembe jönni másik
Meg a szétfingott gázos f-astrában csak 214,000km. Csak már nem látszott a kormány gyári formája, pedálokon gumi alig...
Mondom a mazdám akkor egy csoda autó mert 140k km-nél még nem látszik semmi kopás rajta, ha a főtengely csapágyat nem számolom.
Há be is baszna, ha nem rohadna szét 15 év után és még a motor mérnökség is úgy találta el ép a motorblokkot hogy elfut 500 ezer km-ert. Tiszta keserűség lenne a gyárnak.
Manapság ott azért veregetnek háton ha 8 év után már el lehet hajítani a bontóba a kocsit. (lejár a gari aztán lehet venni újat, csókolom )
Ilyen még van manapság?
Ha dizelt akarnék inkább megtartanám a mostani passatot
És mások?
http://youtu.be/Th58DpEIX98
2007-8-ban használtuk dízel 6-ost (2005) akkor jónak számított azóta mind 10x megkerülte a földet. 100-180,000km között csak olaj és szűrőcserét kért. Egy cső lukadt még ki mert felpattant rá egy kavics. Nem fogsz igazán jót találni belőle. Gondolhatod a régit 180-nal adtuk el 3 évesen, a mostaniban is 140 gyűlt össze 2014 óta. Keress fiatal benzines toyotát!
Pipi amikkor a trélerre felpakoltuk a mostani mazdát mondta a jóember csak 2005 utáni autókat ment napi 5-10 darabot.
https://www.vg.hu/vallalatok/m...
Valahogy nem látom azt a kurva nagy fiatalodást, amiről te beszélsz.
Szerintem ezt extraként adják mindegyikhez.
Autót szeretnék venni tavasszal tetszik a mazda 6 első gen. ,létezik még rozsdamentes belőle?
amit eddig láttam az mind rohadt valahol alja,teteje,ívek s.t.b.
Úgy tudom a mazda saját motorját rakja bele, motortípusonként pici lóerő eltéréssel, nem citroen meg bmw motorokat (arra most a tojota kapott rá )
ezért is érthetetlen a sztorid, szerintem ott valalmi nem kerek (karbantartás, összerakás) azok elnyűhetetlen blokkok átlag felhasználó számára
Swift: a doki csak akkor cserélte le az utcánkban amikor összetörte.
2014-es sky csodafejlesztés. 1 literrel többet kajál, mint a 2005-ös m6 dízel amiben csak 5 sebességes a váltó.
De már készül bele a másik blokk.
Akkor inkább úgy mondom kevés 7-8 évnél idősebb autót leeht az utakon látni fényéveket fiatalodott a járműpark az utóbbi néhány évben. Valószínűleg a mélyszegénység következménye.
Elég sokat járok én is pesten, csak a rakparton fél óra alatt futó felsőkategoriás verdából el lehetne torlaszolni a dunát Vagy csukott szemmel jártok, vagy szatyorban éltek