Kicsit kifut a moslék a vájúbúl azt má nem is dunántúli vagy, hanem dunai
Bár próbálkoztok ezekkel a mobilgátakkal azér itt-ot a hordalékfa lebontja azért a kerítést
Általam is igen tisztelt SZEKERES úr a lent említett problémával nem tudok mit kezdeni.De köszönöm a tájékoztatást,amúgy meg ha soha semmi nem romolna el mi a ferde répát csinálnál a rengeteg szabad időddel,csak ülnél a kis sámlidon és néznél szomorúan magad elé.Így legalább lekötöd magad,és még képzed is a meglévő ám nem kis szakmai ismereteidet. Tengermély üdvözletem küldöm innen Dunántúlról kékvér a ló nélküli lovag,
Cimborámnak a citroenjén lett tavaly ilyesmi gond aztán nem mentek a sebességek
nekem meg egyszer a fauvénál amikor pecából jöttem haza megadta magát egy csavraja aztán csak egyest meg hármast bírtam szúrni Mi ott helyszínen összedrótoztuk a tolattyút aztán szegedtől hazáig tökéletes volt elég sokat mozognak ezek az alkatrészek és filléres dolgok ezt nem rovom fel csak a folszvágen hibájának annak ellenére, hogy nem szívem csücske a típus
A masterral meg a kuplungnál jártam így. Egyszer csak beesett a pedál Nézegettem mi történhetett egyszerűen az a rudazat ami a pedál benyomásakor átalak
ít toló mozgássá a gömbfejből kipattant a feje Az egész vacak műanyagból van kivéve a zégergyűrűt egy fogóval összepattintottam azóta jó ez már kb. 3 éve vót
tisztelt kék ! igényes osztrák tulajdonostól megkímélt vw konszern jármű. igaz recseg ropog a váló de bele nem nézne hogy miért ! a germán nép sem az ári a faj ! egyezzünk meg benne , ők is mehetnének a kohóba !
a kawasaki-nál a hátsó kerék az első szerelési pont a vw-nél a légszűrőház !
Bár próbálkoztok ezekkel a mobilgátakkal azér itt-ot a hordalékfa lebontja azért a kerítést
nekem meg egyszer a fauvénál amikor pecából jöttem haza megadta magát egy csavraja aztán csak egyest meg hármast bírtam szúrni Mi ott helyszínen összedrótoztuk a tolattyút aztán szegedtől hazáig tökéletes volt elég sokat mozognak ezek az alkatrészek és filléres dolgok ezt nem rovom fel csak a folszvágen hibájának annak ellenére, hogy nem szívem csücske a típus
A masterral meg a kuplungnál jártam így. Egyszer csak beesett a pedál Nézegettem mi történhetett egyszerűen az a rudazat ami a pedál benyomásakor átalak
ít toló mozgássá a gömbfejből kipattant a feje Az egész vacak műanyagból van kivéve a zégergyűrűt egy fogóval összepattintottam azóta jó ez már kb. 3 éve vót
a kawasaki-nál a hátsó kerék az első szerelési pont a vw-nél a légszűrőház !