a meghajtó lánc is szakaszosan gyúlt, hja kb 1 centit kottyant a persely a lengővillában + már bele kezdett tűgörgő csapágy házába is. na megyek rendbe teszem ezt is... a lengővilláról lesz kép hogy milyen is a kawasakis
van egy vitatható szokásom. én a meghajtó láncot úgy cserélem hogy végtelenítem és kiveszem a lengővillát. ennek a motornak is így tettem volna HA egyszerűen ki lehetett volna venni a tengelyt. kb 3/4 óráig ütöttük vertük szó szerint a tengelyt mire ki jött a lengővilla "perselyből" -nem tudom másként leírni- , ez még semmi megpróbáltatás volt ahhoz mikor a perselyt kitoltad a lengővillából. a lengővilla tűgörgős csapágy fele rozsdás szegekként hullottak kifelé a rozsdás kosárból, a másik fele ki sem jött az bele rohadt. mondta is a csákó hogy valami ropogot katogott a hátuljában azt hitte a lánc az
ennyit a tulajról....... de a maghajtó lánc zöldre pingálásához volt ész ..
atix bontós útálja a kawasakisokat, van is miért. megoldanak mindent vagy semmit. ezt a féket a mátrában használták, vagy inkább haláltusát vívtak vele. az amúgy kézzel könnyen mozgatható dugattyúkat 5 bar nyomás nem tolta ki, csak a fogó segítségével lehetett kivenni a dugattyúkat
mukudjon vazze ! suzuki vazze! a cimbora x9-e 72000 -nél flottúl mukudott! most hogy voltam a huhukiba nyiregyen ott volt egy másik burgonya a csávó előttem baxtatta a km órát 30 000 km -nél újították fel a motorját mert ette az olajatttttttttttttttttttttt
ennyit a tulajról....... de a maghajtó lánc zöldre pingálásához volt ész ..
Nem irigyelek. 2 pár ilyen féktuskót tettem rendbe. Elég volt.
Mindenképpen úgy szeretném, hogy ne kelljen festeni...
Toltam ki, egy raktárban àllok és műanyag rekeszek voltak egymásra téve és rádőlt.
De a tied már a necces kategória, mert eléggé élesen van benyomódva a közepe. Hogy sikerült összeszedni?
Tud valaki valamilyen megfeleő szakembert vagy tanácsot adni behorpadt tank ugyben?