Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jó hír
15 percnek kéne lenni
mna,itt egy forditás hogy mi lett a manussal
canjeranafly2 hónapja

Mano, amelyek lábát eltörte? Nyolc hónapig volt egy baleset szinte végzetes is bike. Törött csuklót és combcsont, de én már aktív, hála Istennek.
magyarországon mennyi a norma?
na a jutubon megtaláltam a vidit keze lába mozgott, láccólag kommunikált, jó esélyel megussza
24 perc után érkezett a beteg szálitó..de többet nem irnak
azt irták hogy FÉK hiba,vagy nagyon besatuzott a srác és stopiba bevágódott az árokba
a közlekedés téleg katasztrófa én már mentem 2000Km-ert,de volt hogy majdnem sirva mentem haza cimbivel fordulok be balra(tudod Szeki a tunyogi hid után a bekötő felénk)indexelek,erre kivágódik a suzucski egy rakat ördöggel és a legkisebbmaki a söfőr volt nem figyelt csak balra és ugye jobra kanyarodott éa az idióta tul engedte a felezőn és majdnem el kaszált.........meg álltunk hogy vissza menyünk e,de egy pillanatra nem láttam a kis ördög fejét.......gondolom a nagyobbik vágott neki egy laskát Nyiregyháza meg egyenesen katasztrófa......gurullok a kocsik közt 2 személyel és mi akar meg előzni,de csak azért is?hát egy nyomorult 1000 éves Béjemwé......és huzza rám a kormány és huzza,a hátsó utas lába már a motorháztetőn és akkor is......persze egy kövér gáz és sehol nincs van olyan viszont amit el ismerek,de anyi váljon a mencségemre hogy vén szarokról van szó álltalában,szóval megyek zsir egyenes utonn 200felett és ugye a papa és a mama elém fordul balra,de eggyesbe még tán a féket is nyomja olyan lassan és persze oda érek(ez amit el ismerek hogy ugye hamar oda érek) és ugye elsuhanok a hátamögött mert másként frontális lenne ugysem lehetne megállni és a megálló cimborák mondják hogy az oreg csak forgatja a fejét hogy mi volt ez de a legjobb egy párnapja történt nyiregyen..... az orosin előre gurultunk és egy gyönyörüen megcsináklt kettes golf ált elől,metál fény,nagy kerekek,stb.......intettem a srácnak hogy jó a verda,a következő pirosnál mellénkjött és lehuzott ablaknál monta hogy versenyezni szokott és a kis golf meg ette a gsx-r haccázast......na mondom kenyük lámpától lámpáig.......és meg a Jani cimbora az R1-el.......el mondom hogy nemvettem komolyan a golfot és az első rajtnál lkazáztam,szóval ha nem huzom tökög, a kis golf meg lépett volnba.......2-3 lámpánál azért elpicsáztuk 4-ik lámpa zöld,start és hatalmas füstfelhő a kis tuning golf elfosta magát ennyi volt a tudomány,tegnap felvettem megtaláltam a srácot a faszbukon és kérdeztem mi történt,aszonta eltört a turbó tengely de a kis golf 1.9tdi és 400 ló
azért a srác átszaladt egy vízelvezető árkon egy giga vakondtúráson, a háttérbe, mintha egy 40-es korlátozó tábla látszódna, a csizma meg ott maradt
"azt irogatták hogy kék miadt,na most hogy hiba,vagy a srác huzta tul,azt nem tudom"
Ezt a mondatodat a fordító sem értette
Na most ha te picit beszélni madzsar akkor fuss neki újra
Ez a videó nem indul
Mi lett a sráccal lehet tudni?
a közlekedéstől már hányok, olyanokat látok hogy a csaj mellettem kikészült.
de már meg van a kamera csak be kell kábelezni, és röhöghettek.
jó hely
mindenki olyat választ amilyen neki szimpi, ha sok a pénzed nem tudod hová küldeni adom a postacímem. ez nem rád vonatkoztatva.
én meg azon hogy be dobom a gázpisztojt aa kocsiba mert ez a közlekedés ami itt van ideg őrlő a sok balfasz mindenüt mindenki rá ér tötymörög nagy részük nyugdíjas de mikor sorba kel állni akkor tolakodnak a vénfaszok ám ! most jöttem a NAV-tól na oda vagy be szíva vagy legalább egy levél szedukszenel kell menni
elgondolkodom egy mini casco-n és egy 6 hónapos életbiztosításon ha nyílik a szezon.
mit vársz egy ~ 200LE 180kg-versenymotortól. ahogy húzod úgy megy.
helyesbítek nem drága, feleslegesen öntötték bele. pleace
ottan se siet a mentő
http://youtu.be/sHwUIF5Vzv8
azt irogatták hogy kék miadt,na most hogy hiba,vagy a srác huzta tul,azt nem tudom,de ha megnézed a videót akkor láthatod hogy a domb tetején elsőkeréken megy.............itt a folytatűás
http://youtu.be/IUPsJwGO5LY
a K1 haccázamba csak Castró akturegulárisz vol sose colt semmi baja,pedigmindig üvegen ment és minden 7 végén ott hagyott 1-2 gumit valami találán a K4 750-em meg már nem szerette,zörgött-csörgött,akadozott a váltó...abba Motul 5100 10-40 került és azzal hibátlan na ez az olaj mágia
5100 mért drága 10800 a négy lityó ! ez felétek drága ?
rendben akkor fejtsd ki hogy mi az a nagyobb védelem.
én őszintén figyelek

a szerelőmnél volt egy csákó aki a magyar bajnokságban versenyzett 2004-5 körüli honda cbr 600rr -el. utolsó eredménye vagy 2-dik vagy 4-dik, a dedikált képe még mindig ott díszíti a falat a műhelyben. széria RR és csak azt a 10-40 -es olajat kapta shellből mint mindenki más. az okosok a depóban a 3. szezon után öntötték a paliba az ördögöt hogy ha nem cserél csapágysort a blokkban akkor kampec lesz neki, szal a szerelő szétszedte a blokkot és tökéletes volt benne a csapágyazás, a depó ördögei pofára estek, a motort azután vissza építették eredeti állapotra, aki megvette annak elmondták hogy mi volt az előélet, azóta is hibátlanul üzemel. ennyit az olaj mágiáról.

ugyan abban a műhelyben megfordult egy jó pár szezont lehúzott cbr 600 f3, mi volt rajta elől, gumi fékcső és bírta a ringezést.

szal okosíts fel olaj mágia szakágban.

a crazy joe a 04-es zx10R-t jól figyelj castrol actevó val hajtotta na hol, csak versenypályán. ergó nem hullott szét. a 6000-res intervallum vagy ha jobban küldöd akkor 4-5000 és mehet bele bármi. az olajszűrő is minden 2 dikkk cserénél cserélendő, szervízkönyvileg. a saját verdámban már járt shell és a jmmy kidobott 10-60 mol-ja. nem éretem különbséget, ha fogyott mert kopott volt a motor akkor tudtam hol kell után tölteni, a maximumig öntött szint a hűtésben is segít nem mindegy hogy 2 l vagy 4l veszi át a hőt a blokktól.
a lentebb említett gs 500-ba, amibe a drága 5100 motul került a szemem előtt engedtek le 1-1.2L motor olajat, az sok?