Én sem értettem a firka okát de lehet az amit írsz
Viszont én is úgy röhögök rajta, csapkodom a térdem és könnyes a szemem a nevetéstől, na mennem is kell fosni
Elég szőrnyű hangokat adott ki a fószer, ha véletlenűl túl is élte, még mindíg jó eséllyel nyomorékká is válhatott a szerencsétlen
Még nem de nem a nátha fog kinyírni, hanem a fosás. Már szedek rá immódiumot de az csak a tüneteket enyhíti
utcára nem jelent nagyobb védelmet a 10-50
normál 10-40 elég itt csak az olaj minőség ami be fojásoló
én azt mondom neked hogy motul 5100 évek óta ezt használom
vagy repsol de majd mindjárt jönnek itt hogy ezek szarok
pedig a szar ott kezdődik hogy castrol meg fuchs vagy mi a lófasz liqvimoy ezeket szerintem kerüld jó forásbol be szerzet motul az a legjobb könnyű váltó halk motor és 6000 km után ugyan annyit fogsz le engedni mint amennyit bele raktál
Szeki én nem azt mondom, hogy nincs igazad és gondolom a 10w40 is ellátja a feladatát mivel ezt is írja a gépkönyv, de ha 10w50 minimális árkülönbséggel nagyobb védelmet nyújtana, akkor azt a 1500 forintot nem fogom sajnálni ezért is kértem a tanácsotokat
há mi lett meg dobta az emelkedő ozt bele baszta az árokba vagy két kilóval hemperegni meg nyílván nem azért hempereg mert fáj neki hogy le jött a térgyirű a prezúr
nem is kocka...........hanem téglalap a gömbölyü része egy cimboránál maradt a garázs falán,ittas álapotban elrugattam a zsir uj gumit a majrécsikot nézd te lüke Szeki nem rég panaszolta hogy a kis elefánt ormánya meg van..........de ahogy melegszik az idő,megpróbálom lekoptatni,az utakon,nem a pályán
Viszont én is úgy röhögök rajta, csapkodom a térdem és könnyes a szemem a nevetéstől, na mennem is kell fosni
Elég szőrnyű hangokat adott ki a fószer, ha véletlenűl túl is élte, még mindíg jó eséllyel nyomorékká is válhatott a szerencsétlen
Még nem de nem a nátha fog kinyírni, hanem a fosás. Már szedek rá immódiumot de az csak a tüneteket enyhíti