rendben akkor fejtsd ki hogy mi az a nagyobb védelem.
én őszintén figyelek
a szerelőmnél volt egy csákó aki a magyar bajnokságban versenyzett 2004-5 körüli honda cbr 600rr -el. utolsó eredménye vagy 2-dik vagy 4-dik, a dedikált képe még mindig ott díszíti a falat a műhelyben. széria RR és csak azt a 10-40 -es olajat kapta shellből mint mindenki más. az okosok a depóban a 3. szezon után öntötték a paliba az ördögöt hogy ha nem cserél csapágysort a blokkban akkor kampec lesz neki, szal a szerelő szétszedte a blokkot és tökéletes volt benne a csapágyazás, a depó ördögei pofára estek, a motort azután vissza építették eredeti állapotra, aki megvette annak elmondták hogy mi volt az előélet, azóta is hibátlanul üzemel. ennyit az olaj mágiáról.
ugyan abban a műhelyben megfordult egy jó pár szezont lehúzott cbr 600 f3, mi volt rajta elől, gumi fékcső és bírta a ringezést.
szal okosíts fel olaj mágia szakágban.
a crazy joe a 04-es zx10R-t jól figyelj castrol actevó val hajtotta na hol, csak versenypályán. ergó nem hullott szét. a 6000-res intervallum vagy ha jobban küldöd akkor 4-5000 és mehet bele bármi. az olajszűrő is minden 2 dikkk cserénél cserélendő, szervízkönyvileg. a saját verdámban már járt shell és a jmmy kidobott 10-60 mol-ja. nem éretem különbséget, ha fogyott mert kopott volt a motor akkor tudtam hol kell után tölteni, a maximumig öntött szint a hűtésben is segít nem mindegy hogy 2 l vagy 4l veszi át a hőt a blokktól.
a lentebb említett gs 500-ba, amibe a drága 5100 motul került a szemem előtt engedtek le 1-1.2L motor olajat, az sok?
Én sem értettem a firka okát de lehet az amit írsz
Viszont én is úgy röhögök rajta, csapkodom a térdem és könnyes a szemem a nevetéstől, na mennem is kell fosni
Elég szőrnyű hangokat adott ki a fószer, ha véletlenűl túl is élte, még mindíg jó eséllyel nyomorékká is válhatott a szerencsétlen
Még nem de nem a nátha fog kinyírni, hanem a fosás. Már szedek rá immódiumot de az csak a tüneteket enyhíti
utcára nem jelent nagyobb védelmet a 10-50
normál 10-40 elég itt csak az olaj minőség ami be fojásoló
én azt mondom neked hogy motul 5100 évek óta ezt használom
vagy repsol de majd mindjárt jönnek itt hogy ezek szarok
pedig a szar ott kezdődik hogy castrol meg fuchs vagy mi a lófasz liqvimoy ezeket szerintem kerüld jó forásbol be szerzet motul az a legjobb könnyű váltó halk motor és 6000 km után ugyan annyit fogsz le engedni mint amennyit bele raktál
Szeki én nem azt mondom, hogy nincs igazad és gondolom a 10w40 is ellátja a feladatát mivel ezt is írja a gépkönyv, de ha 10w50 minimális árkülönbséggel nagyobb védelmet nyújtana, akkor azt a 1500 forintot nem fogom sajnálni ezért is kértem a tanácsotokat
há mi lett meg dobta az emelkedő ozt bele baszta az árokba vagy két kilóval hemperegni meg nyílván nem azért hempereg mert fáj neki hogy le jött a térgyirű a prezúr
én őszintén figyelek
a szerelőmnél volt egy csákó aki a magyar bajnokságban versenyzett 2004-5 körüli honda cbr 600rr -el. utolsó eredménye vagy 2-dik vagy 4-dik, a dedikált képe még mindig ott díszíti a falat a műhelyben. széria RR és csak azt a 10-40 -es olajat kapta shellből mint mindenki más. az okosok a depóban a 3. szezon után öntötték a paliba az ördögöt hogy ha nem cserél csapágysort a blokkban akkor kampec lesz neki, szal a szerelő szétszedte a blokkot és tökéletes volt benne a csapágyazás, a depó ördögei pofára estek, a motort azután vissza építették eredeti állapotra, aki megvette annak elmondták hogy mi volt az előélet, azóta is hibátlanul üzemel. ennyit az olaj mágiáról.
ugyan abban a műhelyben megfordult egy jó pár szezont lehúzott cbr 600 f3, mi volt rajta elől, gumi fékcső és bírta a ringezést.
szal okosíts fel olaj mágia szakágban.
a crazy joe a 04-es zx10R-t jól figyelj castrol actevó val hajtotta na hol, csak versenypályán. ergó nem hullott szét. a 6000-res intervallum vagy ha jobban küldöd akkor 4-5000 és mehet bele bármi. az olajszűrő is minden 2 dikkk cserénél cserélendő, szervízkönyvileg. a saját verdámban már járt shell és a jmmy kidobott 10-60 mol-ja. nem éretem különbséget, ha fogyott mert kopott volt a motor akkor tudtam hol kell után tölteni, a maximumig öntött szint a hűtésben is segít nem mindegy hogy 2 l vagy 4l veszi át a hőt a blokktól.
a lentebb említett gs 500-ba, amibe a drága 5100 motul került a szemem előtt engedtek le 1-1.2L motor olajat, az sok?