Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az durva......
2-3-ban erőteljes kigyorsításkor becsapkod a kormány ütközőtől ütközőig.
98-99
00-01
02-04
a 00-01 váz egyforma, 02 től a hengerfej is merevíti a vázat, a nyaknál nincs erősítés
passz.....
de nem szeretném megtapasztalni.....
mint a 220?
nem csapkod a kormány hanem beráz az eleje......
jol olvastad!de 2001-ben már orvosolták,,megerősítették a kormánynyaknál,,
ha már olyan lesz netán akkor 2001-es inkább!
de a 98-99 es a legkönnyebb...
asssztat olvastam a zinterneten az előbb hogy a 2000es évjáratú 9esnek van egy olyan hibája hogy intenzívebb fékezéskor csapkod a kormány ha ez hülyeség akkor cáfoljatok rá de ne engem dobáljatok meg szarral ha lehet
nem
nyáron jöhetsz a kis haverodhoz......
akkor kimosom......köszi!
bogyónak 200 csak oda........de Colyothoz a világ végére is el megyek hogy be lógassam neki a pisztolyt a szályába
24 ezrenkét cserét írnak.
Én 3000 után kimosom.most 2000 után,mert olajcserénél mindig.
jóóvan leesett....
enyém is időszerű lesz kimosni....
má van benne 10000 km
vagy csere...
Pont az a baj,hogy látom,ahogy ti is!
Valamelyik nsp tisztítottam a levegőszűrőt,és akkor néztem a szervízjegyzeteimet.
2012.03.01. -től pont egy év alatt 5011 km.-t mentem úgy,hogy sajnos alig használtam!
Erről ennyit!
nem látod milyen +kímélt állapotban van.

vicc....
jaaaaa
látszik be vagyok rozsdásodva a gyári dolgokba...
És az egyeske mindösszesen 17 ezret futott 10 év alatt!
a hátsó lámpában. integrált