Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv végre meg oldódott a karburátor probléma hál istennek Basi unszolására a szerízkönyvvel
és épp hajdú bihari
már rég szétkaptam volna, így nem kő sokaknak, de darabokban jobban elmenne
igen, már épülnek is befelé a hétvégén valami HBME felvonulás lesz.
itt egy jó Kawasaki:

csökkentett tengelytávval a jobb fordulásért!csak pályára!
Gyűrük megérkeztek?
köszönöm.
Jaja megjött.
délelőtt még nem volt. Mindjárt sassolom.
hja a szlip gumik azok jöhetnek, kellenek a féktávon
lovetta ott van?
Ne aggódj szeki nincs levágva róla semmi. Arra is fel lehet tenni a gyujtáskapcsolót. Csak az alumínium gyűrű nincs rajta ami körbefogja a kapcsolót.
Ugyanúgy kell feltenni mint a gyári hídra . Alulról két csavar.
Ja csak az alvó gumikat cseréld le mert nem biztos hogy tapadnak mint az ébren lévő társaik
az már off. bele tekerték, mi meg kiszedtük, kb 20-30 dugulás elhárításból 1 ilyen bejön, akkor nem elhárítunk bontunk
nekem is az volt és lesz is.
meg néztem a villahidat de hová fogatják a gyújtás kapcsolót? mert a helye az nincs a képen/villahídon. levágta , eltüntette, vagy átépített motorról származik? jó kérdés? meg/rá tudsz kérdezni az eladóra?
Vagyunk igy egy páran.
Úgy néz ki nem vagyok normális.
nekem mondod ...
Én dolgozom. Éjjeles vagyok.
Normális ember ilyenkor alszik.
Na né mán pedig tök boldog voltam hogy első leszek így évek múltán Jó van csak poén volt menni kéne aludni mert az öreg szervezet nem bírja a gyűrődést
Én vagyok.
Na mi van sehol senki, pedig beszélgethetném van így kora reggel