én: első kerék, első fék, teleszkóp, villahíd kiszerel.
ellenőrizném egy satuban a teleszkópszár egyenességét, a villahíd egyenességét, a kormány nyak derékszögét esetleges görbületét, az első tengely egyenességét, a teleszkópszár aljának sérülésmentességét, az alsó féknyergeket kitisztítanám,ellenőrizném a kerékcsapágyakat, az első kerék tengelyének távtartóinak méretét- kawasaki.com- a kerék évjáratának és a motor évjáratának egyeztetése, megnézném hogy a kerékcsapágyak közötti távtartó eredeti és sérülésmentes.
ha minden klappol és összeszerelés utáni is szorul akkor odahúznék egy széket a motor mellé ,nyitnák egy sört töltenék egy felest, és akkor gondolkodjunk.
Szeki, kérdés . Adva az első fék (hatoson) Kar behúz ,fog mint állat kar kienged forog a kerék de érezni hogy még mindég foglya. Könnyebb tolni a kilencest mint a hatost. Szerinted ha szétszedem és át tisztítom rendbe lesz vagy valami alkatrész csere is kell?
Szia! Köszönöm szépen hogy megcsinàlod! Ha tudsz egy telefonszàmod dobni a kovax88@citromail.hu akkor felhivlak és részletezzük a cimedet. Màr veszem is le a tàrcsàkat!
Én mentem azzal a kis fostalicskáddal, de annak többet csal az órája mint én az éves adóbevalláson
Nálatok pár hét múlva strandszezon van
Dógozok egész hétvégén is
Sajnos nem csak színvak vagy
pályamotorról beszélünk, amin minden lehetséges.
ellenőrizném egy satuban a teleszkópszár egyenességét, a villahíd egyenességét, a kormány nyak derékszögét esetleges görbületét, az első tengely egyenességét, a teleszkópszár aljának sérülésmentességét, az alsó féknyergeket kitisztítanám,ellenőrizném a kerékcsapágyakat, az első kerék tengelyének távtartóinak méretét- kawasaki.com- a kerék évjáratának és a motor évjáratának egyeztetése, megnézném hogy a kerékcsapágyak közötti távtartó eredeti és sérülésmentes.
ha minden klappol és összeszerelés utáni is szorul akkor odahúznék egy széket a motor mellé ,nyitnák egy sört töltenék egy felest, és akkor gondolkodjunk.