én azért szeretlek mert mindig meg nevettetsz néha olyanokat mondasz hogy esküszöm lexikont kellene irni,,Sedu köpései" cimmel mna, a határ oda vissza 84km--er.+ debrecen oda-vissza 200 kereken és ezt ugye,napiason kentem csak 1 példa mert ugye máshogya is el hortam a dolgokat és ugye ezen kivól más dolgom is akad hogy kocsival menyek épp ma néztem hogy igaz nem napi 2000-ret de 7 nap alatt bele vágtam 1100-at kereken,és ugy igénybe is vannak véve rendesen aaz autóim szittátok az ukrán gázolajat,érdekes a Pipi tolyólyának semmi baja nem volt és nem 1X tankolt már nállam és nem 5 litert és külföldön is vannak komoly autók és nekik semmi baja nincs az occo olajtól sőt azt is el árulom kint ugyan azok a kutak vannak mint ithol
Bogyó vontatni is kellene vele illetve egyhuzamban 2000 km-t menni. Nem csak a határig mennék vele 2x20 km-t mint te. Havonta 8-10,000 km-nél nem mindegy mennyiért tankolunk.
Arra nem számítottam, hogy a két ünnep között még dógozni is köll Asztán január első felében még vizsgázni 4 tantárgyból. Több a dógom mint egy átlagos hétköznap, de ti csak ne sajnájatok, ígytok, szórakozzatok
Te sedu nem tudom Nekem 99-es hájeszom 3 évig volt, én benzinkúton tankoltam bele
Szerintem tárcsás adagolós, az mindenféle pakurás kávézaccal nem megy el A soros adagoló viszont bírja mint jóisten a szidást A mostani magasnyomáson működő autóimba(hájesz, rönó mester, már majdnem, hogy a magyarországon forgalmazott kúti üzemanyag sem jó Én beszéltem erről, egy hozzáértő faszival, aki elmagyarázta, hogy a motorok fejlődéséhez, magyarországon és a környező "keleti blokkban" nem igazították hozzá szabványban az üzemanyagokat. Vagyis ugyanazt sz@rt tankoljuk ma is a korszerűbb verdáinkba, mint 15-25 évvel ezelőtt az 1200-es zsigcsijeinkbe vagy L40-es ifájainkba. Fura ezt hallani te a mindenféle zöld, sárga, kék, színbe pompázó külföldi benzinkutak az üzemanyagot százhalombattáról szállítatják csővezetékeken keresztül. Különbség csak annyi egyes kutak között, hogy adaléknak mindenki a saját sz@rját tölti bele.
Ha nem lopják el, nem bizniszelik el
Ezért van az, ha már osztrákiában tankolsz, fura módon jobban húz az autód, finobban jár, ja és kevesebbet fogyaszt, mint a hazai bengákkal
természetesen nem úszhattam meg hogy nyírbátorba ne nyávogtassam meg a nyomorultakat, jöttek is utánam vagy 400 m-t villogva nyávogva, hagytam hagy élvezhessék ki kedvükre az "eksönt", most is kiosztottam őket hogy kell /ene/ megállítani valakit, de nyomták a bunkó süket értelmetlen dumájukat, íq nuku szint. legközelebb megkérdezem melyik volt a safőr, ha beültetnek egy óvodás kisgyereket az is a fénykürtöt baszigálná villogan és nyomná az eee eeee eeee eeeeeeeeee eee-t.
Ez nem Nyíregyházán készült!
Szerintem tárcsás adagolós, az mindenféle pakurás kávézaccal nem megy el A soros adagoló viszont bírja mint jóisten a szidást A mostani magasnyomáson működő autóimba(hájesz, rönó mester, már majdnem, hogy a magyarországon forgalmazott kúti üzemanyag sem jó Én beszéltem erről, egy hozzáértő faszival, aki elmagyarázta, hogy a motorok fejlődéséhez, magyarországon és a környező "keleti blokkban" nem igazították hozzá szabványban az üzemanyagokat. Vagyis ugyanazt sz@rt tankoljuk ma is a korszerűbb verdáinkba, mint 15-25 évvel ezelőtt az 1200-es zsigcsijeinkbe vagy L40-es ifájainkba. Fura ezt hallani te a mindenféle zöld, sárga, kék, színbe pompázó külföldi benzinkutak az üzemanyagot százhalombattáról szállítatják csővezetékeken keresztül. Különbség csak annyi egyes kutak között, hogy adaléknak mindenki a saját sz@rját tölti bele.
Ha nem lopják el, nem bizniszelik el
Ezért van az, ha már osztrákiában tankolsz, fura módon jobban húz az autód, finobban jár, ja és kevesebbet fogyaszt, mint a hazai bengákkal