ez az olaj taktika olyan mint a tuning cuccok a blokkba, sport légszűrő, nagy dugó, dyno jet, mikor meg össze kellene hangolni na az drága + azt a mérhető cirka 3-7 lovat nem tudod kihasználni. nincs két egyformán kopott motor és egyforma safőr így minden olaj másként kerül értékelésre
csak eső! havat köszönöm nem kértünk, havazzon a hegyekbe, kellemes bokatörést kulccsont törést minden kedves próbálkozónak.
itt H2o esett, ón nem jött az hiányzott volna még hogy ón essen, rajta van a fémtelep árlistáján: ón 120 ft/kg
minden lakatosz azt gyűjtögette volna
igen érdemes megbízható forrásból venni, még ha pár százassal drágább. nekem a shelles hordóból szokták pumpálni, vagy jimmy L kukájában kell belesni, hátha .... vagy lecsapni az épp eladott motorok alatt kínált és fel nem használt olajakra, van bőven kínálat. 10w40 bőven elég ebbe a motorba, még pálya használat során is megteszi, csak cseréld sürjebben. az olaj mizéria olyan mint a márkák csatája, nekem a kawa másnak a yamaka
Igy van! Tök felesleges kidobni a full syntetic árát! Elég a résszintetikus! 10W40 oszt jóvan. Egy a lényeg csak megbízható forrásból szabad venni!
Ma már nem nehéz akármelyiket is hamisítani!
én meg olyan olajat használok ami éppen elérhető , shell advance , jimmy L mol 10-60-a amit kidobott 800 km után meg sorolhatnám..... nekem mindegy csak az olajszint legyen a maximumon ami benne van az már ken de 6000 után csere. felesleges bele fullllllll fulllll fullll szintetikus meg csoda olajak.
itt H2o esett, ón nem jött az hiányzott volna még hogy ón essen, rajta van a fémtelep árlistáján: ón 120 ft/kg
minden lakatosz azt gyűjtögette volna
Ma már nem nehéz akármelyiket is hamisítani!