Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi majd írj :)
holnap nézek valamit, úgy is rendezkedek.
szóval nincs ? :D
véletlenek nincsenek
meg ne sértődj!
azért kell a csukló részt rajta hagyni a gyertya kulcson
Pont ezeket akartam mondani csak más sorrendbe.
null
egy sorompó és egy jó veretés mibe is fulladhat.
szasz.
1. jó estét
hasonló kategóriát említettem.
csak a fix szárral a B-ből egy gyertyát sem veszel ki.
neki nincs cibere

a benzin kutas és a tescos gyertyakulcs nem birja a kinzást ezért én a csukló résznél re hegesztettem a hosszu toldó szárra (crome vanadium)igy már birja
nem toljuk nem húzzúk indul magától.
lehet nyűgösebb mint egy 900RR, de a plusz 20 LE csak megér ennyi vesződséget.
egyszerű 16-os gyertyakulcsot veszel. és le esztergáltatod 1.
ha tudod hogy huzamosabb ideig nem fogod használni a motort akkor mielőtt beállítod a helyére járasd ki az üzemanyagot zárt benzincsap állásnál addig míg nem kezd fulladni, akkor kis gázadással emeld az alapjáratot és húzz neki szivatót. addig járasd míg magától meg nem áll. 2. amikor indítani akarod benzincsap kinyit állóhelyzetben egyest kapcsolsz, kuplung kiengedve, és ráfeküdsz az indító gombra, halk berregés jelzi hogy tölti a rendszert és elhallgat ha fullig van nyállal.4. télen a tökvakarás helyett érdemes a benzinpumpa érintkezőjét megtisztítani-cserélni- generátor elektromos csatlakozót ellenőrizni, hátsó lengővilla perselyeket tisztítani -kenni, kormánycsapágyat ellenőrizni, kuplung alsó munkahenger tömítettséget ellenőrizni. féket teljesen szétbontani tisztítani offos alkatrészeket cserélni.5. az utólsó elhanyagolása is lehet.
értem.Akkor lehet hogy "szerviz" lesz belőle :/
Hát igen,nekem kellett pár tizedet esztergáltatnom a 16-os gyertyakulcsból,hogy beleférjen,úgyhogy mondhatjuk,hogy speciális kell bele.