ja meg a Honda kurvára zárt...mármint a motorja...a sok műanyag kütyü,takarólemez,,,,,nyáron városban égette a lábam meg a tökeim a váz...
lámpáknál ,tökölésnél egyfolytában ment a ventillátor.....a motoros felvonulásokat hanyagoltam,pedig voltam 1-2 találkozón...
aki megvette annó jol járt vele....
egy éves motor 6000 km-el jóval szalon ár alatt...
asszem valami 806 volt a rendszáma....azóta nyomoztam utána hová került,de biztos nem fórumozik a faszi....
a 9-es kényelmesebb mint a honda!
én majd meg haltam rajta 100 km után....
a kawával meg 300 km meg se kottyan.175 magas vagyok.....
a honda 120-al már 6 litert zabált.....a kawa 150-el eszik ennyit......
az XX-nek nagyok a terhelésváltási reakciói.
nem lebeszélni akarlak,,,,,sztem próbáld ki mindkettőt,,aztán dönts!
én nem vennék a jó öreg 9-es után XX-et,még ha bagóért adnák se.....
lámpáknál ,tökölésnél egyfolytában ment a ventillátor.....a motoros felvonulásokat hanyagoltam,pedig voltam 1-2 találkozón...
aki megvette annó jol járt vele....
egy éves motor 6000 km-el jóval szalon ár alatt...
asszem valami 806 volt a rendszáma....azóta nyomoztam utána hová került,de biztos nem fórumozik a faszi....
mára olyan 6000000.-lenne a motor......
fél milla bukta volt.......
a 150 ló meg a 230-240 kiló az eszi a gumát
de ha már ekkora motorban gondolkodnék,akkor inkább hayabusa.....
veri a hondát minden téren
én majd meg haltam rajta 100 km után....
a kawával meg 300 km meg se kottyan.175 magas vagyok.....
a honda 120-al már 6 litert zabált.....a kawa 150-el eszik ennyit......
az XX-nek nagyok a terhelésváltási reakciói.
nem lebeszélni akarlak,,,,,sztem próbáld ki mindkettőt,,aztán dönts!
én nem vennék a jó öreg 9-es után XX-et,még ha bagóért adnák se.....