Nekem a 2.kanyarral gyűlt meg a bajom,csak néha sikerült jó íven bevenni,a 2-ik 20 percre már leengedtem kicsit a guminyomásból,így sokkal jobb volt menni.
ja-ja!
nekem néha beriszált a hátulja fékezésekkor,ugy éreztem hogyel-elemelkedik az aszfalttól néha... de az eleje igy se csúszott meg sose
persze én nem állítgattam semmit mint a nagymenők,ugy /kicsit kemény/utcai beállítással mentem és nem volt baj,bár néha behintázott a kanyarokban kigyorsításkor,de jól fogott a szarnak mondott Road attack gumi......
1-2 szer meg jött fel az eleje kanyarból kijövet
de azé sikerült ugy menni hogy nem sokan előztek,ha igen akkor azé mert elbénáztam a féktávot és nem jött össze az íven kanyarodás... 1-szer ki is engedtem az aszfaltos bukótérbe.. inkább minthogy kinlódjak bekanyarodni,oszt eldobjam....
megint inkább én kerülgettem a lassabbakat
bár ez motorfüggő is volt.....
asszem 1 hatos,meg 1-2 9-es előzött csak,,de ők látványosan gyorsabbak is voltak....
szal himi így utólag nem bántam meg hogy a haccccázzal mentem fel a ringre, a súlya pompás volt és oda raktam ahová akartam. előző este cseréltem rajta komplett első fékrendszert cakkon púder, ami betyár jól fogott, nekem 100%-os volt. úgy fogott ahogy kell. vatta új puha -igaz ragasztott- betétek voltak benne amik nem égették meg a tárcsát, nem lett hullámos sem, gumi fékcsővel és dot4 fékolajjal folyamatosan fix nyomáspontom volt. a haccáz előnye még hogy olyan fordulatszám skálán tudod forgatni hogy egyenletes a teljesítmény leadása, és kigyorsításnál nem riszált sosem a segge. igaz kezdő vok, de tetszett, sőt a végén már kóstolgattam a lassabbakat is, de még nincs rutin hogy kell őket kerülgetni, egy z750 talán S meg úgy össze zavart hogy alig tudtam a helyes íveken menni, kb 2-3 kanyar ívet tévesztett , de úgy hogy satun fékezve ment ki az ívről, én meg valamiért figyeltem őt és nem a helyes ívre koncentráltam. kb 15-20 ló hiányzott a paripámból, kb pont annyi mint ami az új 6-osokban van és nem csak menni tudtam volna hanem tartani az újabb motorok tempóját.
az akra a yoshi és meglepő módon a bódis dobom hangja jött be. a bódis acél dobból valami fantörpikus mély hang tör elő, talán canáry madár tudná csak elmondani mikor 1 ben végig nyomtam a bratyója utcáját. ha lesz egy eladó amit meg tudok fizetni, retróból megveszem.
Mi volt a plázánál?
jobban vagy?
eu2 ssp 600 hassszzzzzáz
nekem néha beriszált a hátulja fékezésekkor,ugy éreztem hogyel-elemelkedik az aszfalttól néha... de az eleje igy se csúszott meg sose
persze én nem állítgattam semmit mint a nagymenők,ugy /kicsit kemény/utcai beállítással mentem és nem volt baj,bár néha behintázott a kanyarokban kigyorsításkor,de jól fogott a szarnak mondott Road attack gumi......
1-2 szer meg jött fel az eleje kanyarból kijövet
de azé sikerült ugy menni hogy nem sokan előztek,ha igen akkor azé mert elbénáztam a féktávot és nem jött össze az íven kanyarodás... 1-szer ki is engedtem az aszfaltos bukótérbe.. inkább minthogy kinlódjak bekanyarodni,oszt eldobjam....
megint inkább én kerülgettem a lassabbakat
bár ez motorfüggő is volt.....
asszem 1 hatos,meg 1-2 9-es előzött csak,,de ők látványosan gyorsabbak is voltak....
köszíííí
jóó ez