Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

cicáztak
Pihentem kicsit,aztán indultam csak haza,sokat kivett belőlem az utsó menet..harcoltam rendesen.
Mi volt a plázánál?
bameg.nem is montad hogy a yamaka lotyót F.gyarmatra adtad el
haza értél puca, jobb hogy nem vittelek haza, mert terád is vigyázott volna mixi a plazánál.

jobban vagy?
Szeki neked meg köszi a bogyót!
Nekem a 2.kanyarral gyűlt meg a bajom,csak néha sikerült jó íven bevenni,a 2-ik 20 percre már leengedtem kicsit a guminyomásból,így sokkal jobb volt menni.
Nekem is van 1-2 képem,majd felrakom őket.
Gondolom tudod, hogy egy ilyen rendszert árulok. Gyere el, felrakjuk, ha teszik a hangja bódottá, aztán megveheted.
Nekem utcai Race attack -soft- van, nem tudom dicsérni. Viszont a slick jó puha belőle.
Szerintem ez csak dob és összekötő, illetve túl hosszú is.
na akkor egy újabb sbk-s kawa győzelem

eu2 ssp 600 hassszzzzzáz
ja-ja!
nekem néha beriszált a hátulja fékezésekkor,ugy éreztem hogyel-elemelkedik az aszfalttól néha... de az eleje igy se csúszott meg sose
persze én nem állítgattam semmit mint a nagymenők,ugy /kicsit kemény/utcai beállítással mentem és nem volt baj,bár néha behintázott a kanyarokban kigyorsításkor,de jól fogott a szarnak mondott Road attack gumi......
1-2 szer meg jött fel az eleje kanyarból kijövet
de azé sikerült ugy menni hogy nem sokan előztek,ha igen akkor azé mert elbénáztam a féktávot és nem jött össze az íven kanyarodás... 1-szer ki is engedtem az aszfaltos bukótérbe.. inkább minthogy kinlódjak bekanyarodni,oszt eldobjam....
megint inkább én kerülgettem a lassabbakat
bár ez motorfüggő is volt.....
asszem 1 hatos,meg 1-2 9-es előzött csak,,de ők látványosan gyorsabbak is voltak....
no urak sbk mockvábúl. bogyesz! moszkva irány!
látom meg találtad magad.
szal himi így utólag nem bántam meg hogy a haccccázzal mentem fel a ringre, a súlya pompás volt és oda raktam ahová akartam. előző este cseréltem rajta komplett első fékrendszert cakkon púder, ami betyár jól fogott, nekem 100%-os volt. úgy fogott ahogy kell. vatta új puha -igaz ragasztott- betétek voltak benne amik nem égették meg a tárcsát, nem lett hullámos sem, gumi fékcsővel és dot4 fékolajjal folyamatosan fix nyomáspontom volt. a haccáz előnye még hogy olyan fordulatszám skálán tudod forgatni hogy egyenletes a teljesítmény leadása, és kigyorsításnál nem riszált sosem a segge. igaz kezdő vok, de tetszett, sőt a végén már kóstolgattam a lassabbakat is, de még nincs rutin hogy kell őket kerülgetni, egy z750 talán S meg úgy össze zavart hogy alig tudtam a helyes íveken menni, kb 2-3 kanyar ívet tévesztett , de úgy hogy satun fékezve ment ki az ívről, én meg valamiért figyeltem őt és nem a helyes ívre koncentráltam. kb 15-20 ló hiányzott a paripámból, kb pont annyi mint ami az új 6-osokban van és nem csak menni tudtam volna hanem tartani az újabb motorok tempóját.
ott van nnni!
Coyotot nem fotóztad Himi?
ja,és még a Vincékből is jó hang jön ki
a yosi inkább visitósabb,,,,, ami nekem be jött az az akra karbon volt,morgott rendesen igaz annó használtan is 65 rongyért vettem

köszíííí
jóó ez
ma gp és wsbk eccere, nézzétek.
az akra a yoshi és meglepő módon a bódis dobom hangja jött be. a bódis acél dobból valami fantörpikus mély hang tör elő, talán canáry madár tudná csak elmondani mikor 1 ben végig nyomtam a bratyója utcáját. ha lesz egy eladó amit meg tudok fizetni, retróból megveszem.
Meg látom pecsétet is