Hát akkor tököd érjen bokáig drága barátom (Így huszon pár felé ) inkább pecázni menj mint dógozni Tudnám tanácsolni add el végre a drágább motorod, az árából segítek összeválogatni egy komplett pecát botostól, orsóstól, sátrastól, csónakostól, rod-pod-ostól mindenestől
egy közép árfekvésből egy millkából megvan persze ha nagyobb az igény a másfél se takarja
Ma kezdődőtt a Fehova Nemsoká megyek még egy kis pézt kőteni
Bár elmondhatom, hogy a hosszú évek alatt összevásárolgatott felszerelésemet bármely nemzetközi bojlis team megirigyelhetné...
De még mindíg tudok mit venni, pedig már nem kéne
de egy meglazult vagy beoxidált test kontakt hiba is okozhatja, így idény előtt a tank ülés faridom levétele után könnyen utolérhető a hiba oka és könnyebb a garázs előtt elhárítani mint túra közben a szerpentin parkolójában.
nekem sem jött szét a fesz.szab két csatlakozója mikor szereltem még egyszer izomból rápróbálok sztán szét vágom a csati és direkt összeforrasztom, igaz bontáskor gáz hogy fix a kapcsolat de addig 100% a tartósság.
igen, 12.5-12.7 V csak a szinten tartáshoz elég, ha többször indítod akkor megnyekken az akksi és ha 10 V alá esik az akksi feszültsége akkor a gyújtás elektronika nem ad feszültséget a trafóknak így nem lesz szikra sem ami indítási gondokat fog produkálni, pl a "beköpi a gyertyát " szindrómát, de sokan nem is tudják hogy mi a problem alapja.
13.5-14.5v is lehet, pl huhuki. mérd ki a tekercseket- sárga vezeték- 3 fázis és test között is. a hiba forrása lehet még hogy össze ég a hátsó idom -farokidom- alatt található feszzab csatlakozója-i, időlegesen van töltésed de később az is oda lesz.az csatlakozó érintkezői olvadnak össze.
Zx9R 99-es. De előbb egy kérdés. Rámértem multimeterrel és 12,5-12,7 et mutatott járó motornál. Azt mondták ez semmi, nem tölti az akksit. Szerintetek? Hozzáteszem, abszolút nem értek hozzá.
jó reggelt!
Hol vettem?
Basika szerezte
Nála érdeklődj!