Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát akkor tököd érjen bokáig drága barátom (Így huszon pár felé ) inkább pecázni menj mint dógozni Tudnám tanácsolni add el végre a drágább motorod, az árából segítek összeválogatni egy komplett pecát botostól, orsóstól, sátrastól, csónakostól, rod-pod-ostól mindenestől
egy közép árfekvésből egy millkából megvan persze ha nagyobb az igény a másfél se takarja
Ma kezdődőtt a Fehova Nemsoká megyek még egy kis pézt kőteni
Bár elmondhatom, hogy a hosszú évek alatt összevásárolgatott felszerelésemet bármely nemzetközi bojlis team megirigyelhetné...
De még mindíg tudok mit venni, pedig már nem kéne
1Jó reggelt.
de egy meglazult vagy beoxidált test kontakt hiba is okozhatja, így idény előtt a tank ülés faridom levétele után könnyen utolérhető a hiba oka és könnyebb a garázs előtt elhárítani mint túra közben a szerpentin parkolójában.
a garázs bejárót tökéletesen tartja a gsxr segéd váz
hali pipi! hogy ityeg? nem szenyázni akarok csak érdeklődöm. ma szünnapom volt, holnap meló, és pont holnap reggel hívtak volna pecázni.
nekem sem jött szét a fesz.szab két csatlakozója mikor szereltem még egyszer izomból rápróbálok sztán szét vágom a csati és direkt összeforrasztom, igaz bontáskor gáz hogy fix a kapcsolat de addig 100% a tartósság.
igen, 12.5-12.7 V csak a szinten tartáshoz elég, ha többször indítod akkor megnyekken az akksi és ha 10 V alá esik az akksi feszültsége akkor a gyújtás elektronika nem ad feszültséget a trafóknak így nem lesz szikra sem ami indítási gondokat fog produkálni, pl a "beköpi a gyertyát " szindrómát, de sokan nem is tudják hogy mi a problem alapja.
15 000 ft a generátor, 12 000 ft a feszültség szabályzó. de nézz szét máshol is.
20 generátor 20feszabályzó vagy valami engedmény
Az asszony már tudja 20éve mire b.....szom de azért kösz a tömeg tájékoztatás ért elötte telefonálok mikor megyek nagyszöööööööörösre
Mérd meg feszszabályzó nélkül a váltó feszt sárga drótok 46volt kb
Ja és az gáz h csak 12,5-12,7-et mértünk?
És ez mennyibe fáj ha ezek közül valamelyik fennáll?
nekem minden jó mert helyben dolgozom és én vagyok a második ember a cégnél a 2 személyes vállalkozásból

Azért az asszonyodnak majd dobok egy mélt, hogy megint milyen hülyeségekre vered el a zsét...
Nem
Telephelyé
zozó Úr
Mondtam a májusi kécsketaliig ráérnek az elemek, addig is marad a magázódás...
ezért szoktak akkut cserélni feleslegesen, mert nincs megfelelő töltés, és azt hiszik hogy az akku lassan megnyekkent.
Március 31 vagy április 1 de inkáb a márciust preferálom ha neked jó valamejik
Üdv Pipifax ÚR következő a kérdésem , a Colombos pácon lévő cím az öné lenne?
13.5-14.5v is lehet, pl huhuki. mérd ki a tekercseket- sárga vezeték- 3 fázis és test között is. a hiba forrása lehet még hogy össze ég a hátsó idom -farokidom- alatt található feszzab csatlakozója-i, időlegesen van töltésed de később az is oda lesz.az csatlakozó érintkezői olvadnak össze.
Bregi mikor jössz a sz@rodé?
Csak azé nehogy betonozás legyen az utcában azt új járjanak a fémalkatrészek mint bogyeszéknál szokott betonozáskor...
Himi vagy még hun vetted a gyertyákat?
Zx9R 99-es. De előbb egy kérdés. Rámértem multimeterrel és 12,5-12,7 et mutatott járó motornál. Azt mondták ez semmi, nem tölti az akksit. Szerintetek? Hozzáteszem, abszolút nem értek hozzá.
Ez az eladó ha kell szabályzó is van
zx9R B 94-97 külső generátor, generátorban beépített feszültségszabályzó, szénkefe.
zx9R C-D-E-F belső generátor, külső feszültség szabályzó.98-04-évj.
vagy közelítsem meg a gerjesztés oldaláról?