igazad van odaát nem de itt igen egy tankolós sem megy ki mert ki kiengednek de visszafelé aknára tesznek tele a határ tányérkalapos csinnadrattákkal na a lényeg hogy meg vannak a szabályok mikor mit lehet ennyi
a Kányócat szét szedtem............hát,volt már javitva bal oldali idom 3darabban,óratakaró konzol összes füle letörve,balos teló C alakban............szinkódot nem találtam.......Fekete 21..........de gondolom nem okoz nehézséget eltalálni at eredeti szint lessz még 1 oldal dekli is de az majd ha ez meg lesz
van néha szivás vele de........ amugy karbi majdnem jo csak finomitani kell müszeres szakembernek lehet aki hajtja azt a motort ugygondolja uj technika figyelembe kell venni a korát és ehhez mérten csapkodni. de ezt nyilván Te is tudod tapasztalatid és müszaki tudásod mellett
itt egy szerelő havernál épp áll egy zxr 750 H most esett szét másodjára a blokkja, előbb szelep szelepvezető dugó, most a komplett kuplung omlott össze, pl a kopó tárcsák apró darabokban hullottak ki a táskából amibe össze gyűjtötték a maradékot. most épp motor újra szét, alkatrész kajtatás, motor össze. a tulaj csákó mondta mert épp találkoztam vele hogy ebben a motorban két öröm van:amikor megveszed és amikor eladod.
azt a motort amibe csak tankolni kell és megy azt nem keresik, és óra szerint majd csak tudja a zxr végsebességét, de nem úgy hívják hogy kawa.
odakinn- uk.-nem ünneplik a márc.15.-öt, sem -ro- sem-hr- sem-slo- ban. sőt még utálnak is bennünket ezért, lehet mert nekik nincs is ilyenjük, bátorságuk. ha 2006 okt.-bátrabbak vagyunk már két nemzeti ünnepünk lenne.
Az enyemen 21*5 cm.