Hello! Csak az én véleményem..: akkor tapasztaltam ilyet targoncánál, amikor szegény a keverék... szerintem ez a két henger lényegesen kevesebb benyát kap, mint a másik 2... Olyat láttam még, amikor háromhengerrel indult be egy yamaha és kínozták, talán beindul a 4., de nem indult, hanem a 3 hengernél izzot a kipuff... Viszont ez ellentmondás, mert ekkor ezek többet kaptak, mint normál üzemben. Biztos keverék probléma, de majd vki megmondja, hogy sok vagy kevés...
1komoly kérdés a T szerelőkhöz,tegnapi járatásnál vettem észre, 2500as fordulaton 2egység víz hő foknál az 1-4kipufogó a hengertől kb 10cmig vörösen izzik 2-3 nem.Valaki tapasztal ilyet ez jó v nem.
Szeki ha így gondolod cseréljünk. Neked is van egy kík, nekem is. Ez 99-es.
A 02-esnek a fékje szerintem gyengébb, ha ugyanaz, mint ami a Z-n van.
A karbija talán jobb az utolsó szériának.
Szeki nem felejtettem el. Ha megállítanak közúton egy kompresszoros motorral rátérdelhetsz a csizmájukra és bőszen bólogathatsz, hogy ne vegyék le a rendszámodat. Megvolt hozzá minden, de eladtam, most elég a 180 paci.
méretileg jó lenne a 12-es, de a sarokig nem jutnék el annyit kell bele tankolni.ű
a 00'-ás 9-est tudnám felhúzni 02'-es alkatrészekkel, de szerintem felesleges. és épp az a gáz hogy a 98-99-es a legjobb széria szerintem.
A 02-esnek a fékje szerintem gyengébb, ha ugyanaz, mint ami a Z-n van.
A karbija talán jobb az utolsó szériának.
a 00'-ás 9-est tudnám felhúzni 02'-es alkatrészekkel, de szerintem felesleges. és épp az a gáz hogy a 98-99-es a legjobb széria szerintem.