Ha ennek a képnek bármi köze van a 330km/h-hoz akkor a motoros már halott. 1m-re van a padkától és jobbra dől a motor. Onnan már esélye sincs visszajönni ilyen sebességnél.
annó mikor még rendszeres superbike olvasó voltam épp egy cresent suzuki gsxr 1000 tesztjén írták a mérést végző szakemberek hogy a 300 km sebességhatár áttöréséhez sokkal több aerodinamikai tényező kell mint motorerő. a gsxr 1000-et inkább az aerodinamikai kialakítás hátráltatta mint a motorerő.bőven van erő ezekben a mai 1000-es motorokban a 300+ meglépéséhez.
a ghost rider című ámokfutásban a turbós 1300-as haya tudta a 330 feletti sebességet, nekem is kicsit sántít a kép.
Igen sedu az kb. úgy jön ki 200-as átlagban tankolásokkal Ennyit én mentem ótópályán egyhúzóba
Nekem mindig a nyakam fáradt el legelőszőr nap végére kéz és térgy . A 4-6 száz km-er megtétele nem volt ritka a lábomat a városokban úgy pihentettem, hogy kinyújtva lógattam a földön Szerintem bogyesz tőllem leshette el a technikát amit a megyeri hídon kamatoztatott is...
A motorozással lesz még egy kis gond jövőhéttől megnyertem 4 hét gipszet ismét. csúszik szétfelé a törés úgy, hogy PÁVTORŰJ
a ghost rider című ámokfutásban a turbós 1300-as haya tudta a 330 feletti sebességet, nekem is kicsit sántít a kép.
http://www.kepesmotor.hu/kawas...
még 3 hét minimum
Egy kis kerék centírozás:
http://sportmotor.hu/motoros_v...
Valamint samnek egy R1-es ellenfél.
Nekem mindig a nyakam fáradt el legelőszőr nap végére kéz és térgy . A 4-6 száz km-er megtétele nem volt ritka a lábomat a városokban úgy pihentettem, hogy kinyújtva lógattam a földön Szerintem bogyesz tőllem leshette el a technikát amit a megyeri hídon kamatoztatott is...
A motorozással lesz még egy kis gond jövőhéttől megnyertem 4 hét gipszet ismét. csúszik szétfelé a törés úgy, hogy PÁVTORŰJ