Lófaszt jobb mivel jobb jobban megy vagy mi?vagy azé me könnyebb.Nem értem még eggy sem tudta az enyimet le nyomni pedig fiatalabbak, de még sorolhatnám hogy hány nem.Ako mivel jobb? Faszom, mindenki jön a cibere meg r1 vasaka oszta végén mindegyik szopott.
Igen,én vagyok.A hirdetés alapján vagy már "hírem" van? Rengeteg idő és pénz van benne az tény.Nem is fogom olcsóbban adni,mint amennyi a mostani ára ,nekem sokkal többe van!Miért adnám el?A 198cm magasságomhoz kicsit kényelmetlennek találom.... Ha nem viszik el,nem vágok eret magamon....Erről legalább tudom,hogy tényleg egyben van
Az enyém az csak vf 750 volt és a lemez rugó ki készült kecskeméten utána mindig csúszott de csináltattam rövidebb kinyomó pálcát és valamelyest javult de ez már történelem az viszont tény hogy nagyon szerettem egy elnyűhetetlen motor volt
mi volt a szindrómája a kuplungodnak?
láttam és hallgattam 120 000-km-es vfr-t aminek kávédaráló volt a kuplung hangja, majd szét esett, de nem füstölt egy szikrát sem.
te vagy az aki A-Z-IG fel újítottad a H zxr-t.uhhhhhhhh. nem kevés meló és pénz lehetett. de miért adod el ha már fitt a motorja, már csak hajtani kellene.
VFR.Hmmmm.... Egy időben nagyon szerettem volna,de nem volt megfizethető számomra a megfelelő példány,meg vmiért a Kawák felé húz a szívem ...
A minőség egy dolog,a használat pedig másik...Hiába a minőségi alkatrész,ha "igénytelen" a tulaj és csak üti a gépet.Ez értendő új és öreg,tré vagy tuti állapotú mocikra egyaránt.Karbisor lehet típushiba is,de más motorosoktól is hallottam már ilyen jellegű panaszt.Nekem sikerült egy osztrák gépről kifogni egy jó állapotú sort.
Mielőtt vkiben is felmerülne a gondolat:igen én is hirdetem az enyémet,de valszeg nem azt nézte ki,mert engem még nem keresett meg,tehát nem ezért "védem" ennyire a típust.
épp van egy villanymotorom
öreg de nem akar szétkopni a karbi, a vezérlés, a hengerfej. nagy különbségek vannak a gyártók anyagminősége és technikai fejlettsége között, de nem mindenki erre hajaz, a ducatinak és a moto guzzinak is van rajongó tábora és nem igazán érdekli őket az anyagok minősége, csak a márka fanatikusai.
látod pont nem ezt a választ vártam............
azt írtam ne vegyen ilyen típust, mert még nem volt ilyen nagy motorja, tehát elsőnek ne ugordjon bele ilyenbe.ha kifog egy tré állapotút akkor örökre meg utálja a kawasaki márkát.
annó ki vett akkor kawa zxr-t mikor ezek a motorok sztárok voltak, akik nem akartak belemosódni a szürke tömegbe, és miért vették? mert ki akartak tűnni a tömegből, és élvezni akarták a egyediségét a motornak, kirívó dizájnja és zörgős "férfias" motorja van/volt. annó a régi találkozókon milyen motorokat nyúztak a FÉRFIAK", nem sok vfr-t és fz-t nyűttek el, a gsx-r és a zxr volt akkor a bálvány ha ölni kellett egy motort. akik fenn tudták tartani az akkor drága motorokat azok harcolták bele a kilométereket, de mikor elfogyott a della a tulajok forgatagában, onnantól már csak szegelt példányok tartották fent a márka hírnevét.
tehát aki egy ilyen H zxr-t bevállal annak még egy motor árát és nagy türelmet kell gyakorolnia a technikával szemben.
ezek a huszon pár éves motorok már 100-150 000 km-en is túl vannak már, és anyagminőségük sem az öröké valóságnak teremtődtek tehát van mit cserélni egy ilyen öreg járgányon.
Szeki az XT-ben is hasonló km van, pedig az alufelni nem is hajtja a spirált. Hangja jó, mert 1 éve lett felújítva
Vásárhelyi Robinak(Robesz)boldog szülinapot kívánok!
Ujabb kerdesek merultek fel, de majd holnap vagy holnaputan omlesztem oket...
Addig is mindenki legyen jo es szobatiszta.
láttam és hallgattam 120 000-km-es vfr-t aminek kávédaráló volt a kuplung hangja, majd szét esett, de nem füstölt egy szikrát sem.
jóccaka.
A minőség egy dolog,a használat pedig másik...Hiába a minőségi alkatrész,ha "igénytelen" a tulaj és csak üti a gépet.Ez értendő új és öreg,tré vagy tuti állapotú mocikra egyaránt.Karbisor lehet típushiba is,de más motorosoktól is hallottam már ilyen jellegű panaszt.Nekem sikerült egy osztrák gépről kifogni egy jó állapotú sort.
Mielőtt vkiben is felmerülne a gondolat:igen én is hirdetem az enyémet,de valszeg nem azt nézte ki,mert engem még nem keresett meg,tehát nem ezért "védem" ennyire a típust.
öreg de nem akar szétkopni a karbi, a vezérlés, a hengerfej. nagy különbségek vannak a gyártók anyagminősége és technikai fejlettsége között, de nem mindenki erre hajaz, a ducatinak és a moto guzzinak is van rajongó tábora és nem igazán érdekli őket az anyagok minősége, csak a márka fanatikusai.
azt írtam ne vegyen ilyen típust, mert még nem volt ilyen nagy motorja, tehát elsőnek ne ugordjon bele ilyenbe.ha kifog egy tré állapotút akkor örökre meg utálja a kawasaki márkát.
annó ki vett akkor kawa zxr-t mikor ezek a motorok sztárok voltak, akik nem akartak belemosódni a szürke tömegbe, és miért vették? mert ki akartak tűnni a tömegből, és élvezni akarták a egyediségét a motornak, kirívó dizájnja és zörgős "férfias" motorja van/volt. annó a régi találkozókon milyen motorokat nyúztak a FÉRFIAK", nem sok vfr-t és fz-t nyűttek el, a gsx-r és a zxr volt akkor a bálvány ha ölni kellett egy motort. akik fenn tudták tartani az akkor drága motorokat azok harcolták bele a kilométereket, de mikor elfogyott a della a tulajok forgatagában, onnantól már csak szegelt példányok tartották fent a márka hírnevét.
tehát aki egy ilyen H zxr-t bevállal annak még egy motor árát és nagy türelmet kell gyakorolnia a technikával szemben.
ezek a huszon pár éves motorok már 100-150 000 km-en is túl vannak már, és anyagminőségük sem az öröké valóságnak teremtődtek tehát van mit cserélni egy ilyen öreg járgányon.