Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lófaszt jobb mivel jobb jobban megy vagy mi?vagy azé me könnyebb.Nem értem még eggy sem tudta az enyimet le nyomni pedig fiatalabbak, de még sorolhatnám hogy hány nem.Ako mivel jobb? Faszom, mindenki jön a cibere meg r1 vasaka oszta végén mindegyik szopott.
jóreggelt
szép napot mkinek ..nálam süt a nap ..csak moci nincs az utakon
A 2 lámpás garantáltan bírja a hajtást, azt tartsd meg! Jobban is fogyaszt, és szerintem szebb is.
Én eladtam a CBX-et néhány napon belül széthajtották sámsonban. Pedig a tuningolt ETZ bírta nekik.

Szeki az XT-ben is hasonló km van, pedig az alufelni nem is hajtja a spirált. Hangja jó, mert 1 éve lett felújítva
jó reggelt!

Vásárhelyi Robinak(Robesz)boldog szülinapot kívánok!
1. jó reggelt.
jó éjszakát
Koszonom a kedves fogadtatast, szeles utat mindenkinek!
Ujabb kerdesek merultek fel, de majd holnap vagy holnaputan omlesztem oket...

Addig is mindenki legyen jo es szobatiszta.
Igen,én vagyok.A hirdetés alapján vagy már "hírem" van? Rengeteg idő és pénz van benne az tény.Nem is fogom olcsóbban adni,mint amennyi a mostani ára ,nekem sokkal többe van!Miért adnám el?A 198cm magasságomhoz kicsit kényelmetlennek találom.... Ha nem viszik el,nem vágok eret magamon....Erről legalább tudom,hogy tényleg egyben van
Az enyém az csak vf 750 volt és a lemez rugó ki készült kecskeméten utána mindig csúszott de csináltattam rövidebb kinyomó pálcát és valamelyest javult de ez már történelem az viszont tény hogy nagyon szerettem egy elnyűhetetlen motor volt
neki. nem
mi volt a szindrómája a kuplungodnak?
láttam és hallgattam 120 000-km-es vfr-t aminek kávédaráló volt a kuplung hangja, majd szét esett, de nem füstölt egy szikrát sem.

jóccaka.
A B add el Pipinek
nekem is van még kettő, de egy segg van a gatyában és én is hirdetem, egy maradhat, de ha a kék dupla szemes lesz akkor megkergetem rendesen.
tudod millen jó volt csak a kuplung nem bírta de 91 ben ez jó volt
te vagy az aki A-Z-IG fel újítottad a H zxr-t.uhhhhhhhh. nem kevés meló és pénz lehetett. de miért adod el ha már fitt a motorja, már csak hajtani kellene.
te anyaszmorítóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó
Hát azért a hondának is lehetett taposni
VFR.Hmmmm.... Egy időben nagyon szerettem volna,de nem volt megfizethető számomra a megfelelő példány,meg vmiért a Kawák felé húz a szívem ...
A minőség egy dolog,a használat pedig másik...Hiába a minőségi alkatrész,ha "igénytelen" a tulaj és csak üti a gépet.Ez értendő új és öreg,tré vagy tuti állapotú mocikra egyaránt.Karbisor lehet típushiba is,de más motorosoktól is hallottam már ilyen jellegű panaszt.Nekem sikerült egy osztrák gépről kifogni egy jó állapotú sort.
Mielőtt vkiben is felmerülne a gondolat:igen én is hirdetem az enyémet,de valszeg nem azt nézte ki,mert engem még nem keresett meg,tehát nem ezért "védem" ennyire a típust.
épp van egy villanymotorom
öreg de nem akar szétkopni a karbi, a vezérlés, a hengerfej. nagy különbségek vannak a gyártók anyagminősége és technikai fejlettsége között, de nem mindenki erre hajaz, a ducatinak és a moto guzzinak is van rajongó tábora és nem igazán érdekli őket az anyagok minősége, csak a márka fanatikusai.
látod pont nem ezt a választ vártam............
azt írtam ne vegyen ilyen típust, mert még nem volt ilyen nagy motorja, tehát elsőnek ne ugordjon bele ilyenbe.ha kifog egy tré állapotút akkor örökre meg utálja a kawasaki márkát.
annó ki vett akkor kawa zxr-t mikor ezek a motorok sztárok voltak, akik nem akartak belemosódni a szürke tömegbe, és miért vették? mert ki akartak tűnni a tömegből, és élvezni akarták a egyediségét a motornak, kirívó dizájnja és zörgős "férfias" motorja van/volt. annó a régi találkozókon milyen motorokat nyúztak a FÉRFIAK", nem sok vfr-t és fz-t nyűttek el, a gsx-r és a zxr volt akkor a bálvány ha ölni kellett egy motort. akik fenn tudták tartani az akkor drága motorokat azok harcolták bele a kilométereket, de mikor elfogyott a della a tulajok forgatagában, onnantól már csak szegelt példányok tartották fent a márka hírnevét.
tehát aki egy ilyen H zxr-t bevállal annak még egy motor árát és nagy türelmet kell gyakorolnia a technikával szemben.
ezek a huszon pár éves motorok már 100-150 000 km-en is túl vannak már, és anyagminőségük sem az öröké valóságnak teremtődtek tehát van mit cserélni egy ilyen öreg járgányon.
Erre mondják,hogy kreatív?
Én a néhány házzal arrébb található gépműhelyre gondoltam(Csömör) és nem korong-hekkelésre...Nekem ott csinálták a hengerfejet,és tuti lett .(és olcsón )