Kipufogó egy nyitott dob Akrapovic mintára készült,de gyári dobbal is ugyan ez a jelenség!
Dyno és egyéb chiptuning mentes a paripa! Gyári szivacs légszűrő !
Az alapjárati csavart viszont nem tudom,hogy hogy is áll jelen pillanatban!
a tied kecses, a régi viszont dagi és inkább hajó mint raketta, de azé kipróbálnám.
nyugi láttalak, amint megláttad a szerpentint sarkantyúztad a dögöt.
Lenne egy kérdésem a szerelő kollégákhoz! Igaz nekem 6os Kawa-m van,de remélem ezt elnézitek nekem!
Tehát,
már egy ideje megvan a jelenség nem most jött elő. A lényeg,hogy hidegen-melegen egyaránt gázadásra fulladós reakciója van nem pedig szép egyenletes pörgős!
A pl. üzem melegen vagy annak közelében 0/üres fokozatban alapjáraton járatva és pillanatnyi hirtelen nagyobb gázadásra inkább megtorpan,fullad mintsem hogy felpörögne! Ha szintén üresben pörgetem kisebb/nagyobb gázadásokkal akkor is picit fulladós hangja van nem olyan szép egyenletes,pörgős!
Nem tudom mennyire érthető amit leírtam de megpróbáltam hátha valaki ezekből is érti mi lehet a probléma!
a videók között van egy qadster vidi, na az utolsó mátra motorozás alkalmával láttam két ilyet , a cimbi látta őket parádsasvárnál tankolni , magyar zőőd rendszámmal tolták neki.
és már a zx12R sem vonzó nagy motorra vágyakozók számára. én a grande 670-es 12-sét be vállalnám próbából, ez még az az ár ami számomra kockáztatható, és meg tapasztalhatnám milyen aszfalton hajóval közlekedni.
jimmy l lehet rágja a pipa szárát, igaz a grande 12-se még a régi nagy darab vas de ennyiért jó ár érte.
Kipufogó egy nyitott dob Akrapovic mintára készült,de gyári dobbal is ugyan ez a jelenség!
Dyno és egyéb chiptuning mentes a paripa! Gyári szivacs légszűrő !
Az alapjárati csavart viszont nem tudom,hogy hogy is áll jelen pillanatban!
Milyen légszürö ,kipufogó, van rajta? Esetleg Dynojet?
Mire van állítva az alapjárati keverék csavar?
Én arra tippelnék, hogy inkább kevés a benga
De majd a szakértők megaszondják...
nyugi láttalak, amint megláttad a szerpentint sarkantyúztad a dögöt.
Lenne egy kérdésem a szerelő kollégákhoz! Igaz nekem 6os Kawa-m van,de remélem ezt elnézitek nekem!
Tehát,
már egy ideje megvan a jelenség nem most jött elő. A lényeg,hogy hidegen-melegen egyaránt gázadásra fulladós reakciója van nem pedig szép egyenletes pörgős!
A pl. üzem melegen vagy annak közelében 0/üres fokozatban alapjáraton járatva és pillanatnyi hirtelen nagyobb gázadásra inkább megtorpan,fullad mintsem hogy felpörögne! Ha szintén üresben pörgetem kisebb/nagyobb gázadásokkal akkor is picit fulladós hangja van nem olyan szép egyenletes,pörgős!
Nem tudom mennyire érthető amit leírtam de megpróbáltam hátha valaki ezekből is érti mi lehet a probléma!
köszönöm kedves kollégák!
Üdv.
lehet kell nekem egy ilyen?
csak kihajolok 280-nál.
jimmy l lehet rágja a pipa szárát, igaz a grande 12-se még a régi nagy darab vas de ennyiért jó ár érte.