sokan presztizs miatt vettek zx10R-t, nem akartak ki-le maradni semmiből.sztán alább hagyott a kedv és az anyagi hozzáállás és már csak egy meg unt vas darab lett belőle, ezért 1.2M ért vigye aki látja. sokan féltek tőle hisz tudás is kellett a motor értékeinek kimotorozására, ami néha nem volt elégséges szintű. jobbára pár órás hétvégi csapatás-ökörködés- lett a beremélt nagy motorozásokból, és sokan mellé trafáltak vele mert olyan motoros branccsal jártak motorozni ahol kisebb motorral és lassabb emberek is próbálták örömüket lelni.mivel tudsz felhergelni egy 10-es tulajt ? ha beállsz 100-110 utazóra! megőrül a pali a tempó és a kényelmetlenség miatt.
és valljuk be alább hagyott a motorozás utáni tömeg kedv.
a tizeshez út-pálya-puca kell és be vállalósság, azzal tolni kell
Azért ez így nem igaz. Én is grandétól vettem a gépemet, haver is vett onnan, az övé szinte karcmentes volt, és papirozással is 2 kilóval a magyar ár alatt volt. Az enyém szintén 200al olcsóbban jött ki mint az itthoni, arról nem beszélve hogy az én tíőusomból itthon olyat még nem láttam, ami nem volt törve, ez meg törésmentes, ez 100%.
Nem értelek. Ők kinti, jórészt sok km-es motorokat árulnak, aminek nagyrésze törött volt emiatt olcsók. Egyébként én is vásároltam már náluk többször is. Ami szép az náluk se olcsó.
Ha arra a kék motorra gondolsz amit 200-ért vettél tőlem annak minden hibája látszott. Akkor az a gép megcsinálva 4-5x annyit ért
hol dekkolsz? nem felejtettem el csak nem jutottam odáig,festek és festek, ma meg fenyőfát világolok délig.
próbálok valami színt keresni a B nek hogy valakinek meg teccen, le akarták előlegelni a kék dögöt de mondtam a csókának csak akkor mondjon olyat ha már az ő kawáján túl adott, és még a 10-es felninek is keresni kell egy szép világos arany színt a festékesnél.
itt is esik már valami retek, végre itt a tél, nem kell állandóan bengára spórolni, elő a fakutyát!
A motorozáshoz három dolog kell: Pénz, pénz, és pénz.