Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

meg 12-ese
Szevasz bogyesz!
Pipo ,Himi kolove
meg akinek 9-ese van
Ennyi
Na kerekezzen az akinek nincs gógyija meg a mol-osok
Kiallva integetve!
10m minyimum!
Jovo szezonra mindenkinek kotelesege megtanulni kerekezni!
Oszt megyunk vagankodni
szia ,vagy egy LFP nevü topik,
ott kérdezd meg mert ott tudják
dógozz ,csináljátok nekem a sok benzííínt .
A KLE500-ban a Kawa szerintem legnagyobb darabszámban előállított blokkja dohog. Eredetileg a GPZ500S-ben mutatkozott be, mint sporttúra (60LE), később csökkentett teljesítménnyel (50LE) az EN500 (chopper) ER-5 (naked) valamint a KLE (enduro) is ezzel a blokkal volt szerelve. Szóval alapból nem lehet szar, ha ennyi mindenbe belepöckölték. Fogyasztása szintén baráti 4-5 literrel gyönyörűen el lehet mászkálni (Kawa-betegség ). Egy dolog ami figyelmet érdemel, mivel vagy 3 évtizedes konstrukció még primerláncos. Aminek a cseréje (a lánc vagy 50 ruppó) elég macerás mert a blokkot szét kell húzni hozzá. Maga a motor sosem volt egy lehengerlő kategóriagyőztes típus, semmiben sem kimagasló, max jó közepes. Ebből kifolyólag az ára is kedvező. De ne az etalon ZX-9-hez hasonlítsuk
Szóval a gépezet alapból egy kiforott, olcsón fenntartható megbízható konstrukció, mindenféle hightech hókuszpókusz nélkül.
na joccaka urak...kurva meló
értem!de azért köszi!
üdv!
holtpont tartásban Szölő papa a király, kérdezd őt mennyi idő alatt sikerült ráéreznie
ha már ilyen ganaj dúrrót akarsz venni akkor kx 500 abban van kraft
vagy ha teli vagy doláral mint a déli busz akor vegyél valami olaszt az brutálisak
sajnos nem....
Attol a KLE-töl sokat ne várj kényelmes jól fogyaszt, és itt meg is állt, menni nem megy, szar a futómüve, ésatöbbi ésatöbbi. egyébként ha nem vágysz semmi komolyabb mutatványokra, esetleges gyorsulásokra ne nagyon számits, arra ott a zx9 stb.
jogos!csak nem találtam kle 500-as fórumot!:(ezért gondoltam Ti biztos képben vagytok jobban,mint én!
na az biztos,nagyon érezni kell vazze........a felváltással fosok,mert lehet hogy hanyattvágna
2-kuplungolj nem egyszerű de felehet venni szépen nekem néha sikerűl 1ből kettőbe nekem se megy próbálgatam néha össze jött de az csak véletlen volt majd csak akkor próbálj meg váltani ha szépen holtponton tudod tartani elvileg akkor simán szépen lehet váltogatni akár hatodik ig is csak ez a rohadt holtponton való meg tartás rohadt nehéz
gondold végig!mi jó abban a motorban.elvégre itt érdeklődsz ahol 900-as sportmotorral nyomjuk.komoly gépet akarsz,vagy fűnyírót?a te dolgod.
mostmá tényleg spórolni kéne a gumival a ringre ,hogy kibírja,aztán megy fel a Jimykéé
hmmmmm..........tömör volt,de azt hiszem,komolyan kezdek meggyőzödni!:):):):)
elmondod,hogy miért nem jó?csak,hogy megtudjam magamnak is magyarázni!
ne vegyé!