A KLE500-ban a Kawa szerintem legnagyobb darabszámban előállított blokkja dohog. Eredetileg a GPZ500S-ben mutatkozott be, mint sporttúra (60LE), később csökkentett teljesítménnyel (50LE) az EN500 (chopper) ER-5 (naked) valamint a KLE (enduro) is ezzel a blokkal volt szerelve. Szóval alapból nem lehet szar, ha ennyi mindenbe belepöckölték. Fogyasztása szintén baráti 4-5 literrel gyönyörűen el lehet mászkálni (Kawa-betegség ). Egy dolog ami figyelmet érdemel, mivel vagy 3 évtizedes konstrukció még primerláncos. Aminek a cseréje (a lánc vagy 50 ruppó) elég macerás mert a blokkot szét kell húzni hozzá. Maga a motor sosem volt egy lehengerlő kategóriagyőztes típus, semmiben sem kimagasló, max jó közepes. Ebből kifolyólag az ára is kedvező. De ne az etalon ZX-9-hez hasonlítsuk
Szóval a gépezet alapból egy kiforott, olcsón fenntartható megbízható konstrukció, mindenféle hightech hókuszpókusz nélkül.
Attol a KLE-töl sokat ne várj kényelmes jól fogyaszt, és itt meg is állt, menni nem megy, szar a futómüve, ésatöbbi ésatöbbi. egyébként ha nem vágysz semmi komolyabb mutatványokra, esetleges gyorsulásokra ne nagyon számits, arra ott a zx9 stb.
2-kuplungolj nem egyszerű de felehet venni szépen nekem néha sikerűl 1ből kettőbe nekem se megy próbálgatam néha össze jött de az csak véletlen volt majd csak akkor próbálj meg váltani ha szépen holtponton tudod tartani elvileg akkor simán szépen lehet váltogatni akár hatodik ig is csak ez a rohadt holtponton való meg tartás rohadt nehéz
Oszt megyunk vagankodni
ott kérdezd meg mert ott tudják
Szóval a gépezet alapból egy kiforott, olcsón fenntartható megbízható konstrukció, mindenféle hightech hókuszpókusz nélkül.
üdv!
vagy ha teli vagy doláral mint a déli busz akor vegyél valami olaszt az brutálisak
elmondod,hogy miért nem jó?csak,hogy megtudjam magamnak is magyarázni!