Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát az igazság, hogy 18 után indultunk Jimytől
Előszőr Tatabányán tettünk egy városnézést,(kb+ 10 km-er ) mire megtaláltuk a műhelyt, meg olykor-olykor a műhelykocsit(kapucnyi bmw) kellett bevárni, hogy el ne keveredjen
Úgyhogy szerintem kb. fél nyóc után érünk oda, én fél kilenckor el is indultam, mert nekem volt még hátra egy 185 km. Minden benzinkútnál meg kellett állni bukót takarítani...
Na lépnem kell, mert itt is meló van
Császtok...
azért igazán beugorhattatok volna hozzám is legalább 1 kv-ra vagy egy jó hideg sörre, GRILLEZTÜNK is, jutott volna mindenkinek,
Egyáltalán nem bántottál meg Teve
Az nem olyan egyszerű mint gondolnád...
Tatabánya különös érdekessége, hogy itt a közönséges házimacskák (Felis Silvestris) élő fegyvernek minősülnek
ezen a környéken kitenyészett hegyi alfaj krokodilt megszégyenítő álkapocs szorítással rendelkezik, ezért tartása engedélyhez kötött
Tartását szigorú előírások szabályozzák...
És ott a pont "csatabárd elásva" bocs pipi ha megbántottalak, kinek mien napja volt tegnap, én elmentem bicskére gurulgattam gumitégettem, szerpentineztem, mindezt erika is a sajátjával, nagyon ügyesen, na jó a füstölés meg az egykerék kimaradt, de már probálkozik a "BÖSZMÉVEL" aztán egy jó nagy kaparás lett belőle, de majd megtanulja, ha már fent lessz a stabi.
Már bocs,hogy bele vau-vau,de szerintem (nem)kicsit reagáltad túl a dolgot!
Nem először olvasol-írsz be ide,így nagyon jól tudod,hogy itt mindig megy a vicces fikázás,amit senki sem vett eddig komolyan,ismerve egymást(többnyire),de főleg a Pipit!
Szerintem eláshatod te is a csatabárdot,mert ez nem kicsit lett túlreagálva!
SZERINTEM!
Sajna nem tehetem, mert dolgozom
akkor légyszives fejezd be, és ennyi, nem fikáztam senki motorját , általánositottam az elején , az hogy magadra vetted az azért van mert MADÁR vagy
Te Teve
Szerintem igyál meg egy jó hideg sört azt mennyél strandra mert agymenést kaphattál a melegtől
Nem én kezdtem...
az meg hogy olyan vélemény alapján minősitesz engem amit olyan ember mondott aki azt se tudja hogy nincs olyan pont a vezértengelyeknél ahhol minden szelep zárva, és egyik bütyköstengely se ér szelepekhez, erre már tényleg nem tudok mit mondani, szerelgessetek csak , ha én már ismerni fogom a gépemet, ami természetesen megmarad évekig , és lessz mühely ahhol csinálhatom, ezuttal is köszönöm jimy hogy összehoztál vele, én fogom csinálni a motoromat, ne aggodj pipi, és egyszer végre le lessz szervizelve MAGYARORSZÁG LEGSZARABB 12-ese, és megfog BASZNI minden 9est meg 1000es gixert
Tatabányára is ellátogattunk, hogy haladnak eksünék
Igazából akkor haladt a dolog amikor én és a csapatom (Jimy )
Nekiszalajtottam a 12-esnek
Eksünék csak ettek-ittak egész nap...
A kép jobb sarkába Kapucnyi alakja is felsejlik, őt erősítésnek hoztuk...
az hogy nekem bajaim vannak ez csak azért van mert nem szoktam meg hogy egy "uj "motorra ennyi irdatlan pénzt kell beleölni, erika zx10ese amiota összeraktuk ZOLIVAL ja igen azt mi csináltuk, hajtókaroktól felfelé mindent cseréltünk, szoval az az öreg szar a fékbetéteken kivül ja és a gumikon kivül semmit nem igényelt , és csak azért fikázom a "SZAROMAT" mert erika motorjának a vételárát toltam bele már, azért kiváncsi lennék ha kiprobálnád mit mondanál, nem ismerem a te motorodat, ezek után nem is akarom, de addig ne fikázd amig nem tudod miről beszélsz.
felső fék munkahenger csere:
CSAPÓ 4
Montam mán ne ríjjá csak ezt már közbe írtad
Legócskább
Jó van na ne ríjjá teve nem pont én fogok megsértődni a főfikátor
Csak jót mulatok rajtad ennyi az egész
te figyelj már pipi, 1 azt a cbr-t nem én csionáltam, a blokkot raktuk be közösen zolival, 2 ne minösits addig amig nem tudod mien minkákat adtam ki a kezembül 1x kurtam el egy féákbetét cserét, és arra is van magyarázat, ide ugyan nem tartozik, de fogalmazzunk ugy hogy akkor nem nagyon voltam magamnál, lehet több motort raktam össze tisztán mint ti együtt véve ugyhogy ne magyarázzál pipi. ti még biciglin ültetek amikor én már motorokat hoztam vissza a halálból, és az hogy ennek nem merek neki állni ez csak azért van mert se mühelyem se "gyakorlatom" nincs a legutobbi saját munkám (zx600) azóta is tökéletesen megy
Pipifax a vezető főmunkatárs (olajos kézzel )
doduco megszakító kalapácsok cseréje...
És a féklámpa kapcsolót sem találtuk meg a himbatengely alatt.
gyerekek ki beszélt a ti gépetekröl, igaz ide még nem irtam le de én is szereltem 10 évig 99ben hagytam abba, és az öreg szar karbis gépeken azt értettem amit erösen idézöjelbe tennék, hogy amikor én abbahagytam a nagyüzemü szerelést, akkor a legujjab gép is a 919-volt ami szintén karbis, ezzel csak azt akartam mondani hogy injektoros teleelektronikás gépet a sajátomon kivül még nem láttam belülröl (954RR) szal egyszónak is 100 a vége, én nem szivesen álnék neki annak amit eksön megoldott, gratula neki. ugyhogy nem kell sértödösködni, nem fikáztam akarbis gépeket csak azt akartam ezzel mondani hogy injektoros motor abban az időben azt hiszem csak a gpz-nek volt kisérleti jellegel, ennyi