Az következik!
Szerintem megválok az Agip 10W-60-ától,és teszek bele egy 10W-40-es Motul 5100-ast,amit a gyár előír.Ha az se javít a helyzeten,akkor leh.gyozom és beborítom az árokba!
Tipp, ötlet, javaslat, még ha nem is engem kérdeztél 9363, én mégis csak azt mondanám ad neki az ószeresnek, azt vegyél mostmár egy igazi motorkerékpárt...
9363 pont
Nos a 15-16-iki hét elején már látni fogunk valamit az időjárásból, ez annak a függvénye, mert gondolom két napos esőzésbe senkinek nem frankó...
Megjöttek ma a kuplunghoz az EBC rugóim,beleraktuk.
Elmentem Haverral motorozni,adtam neki,jó volt,nem csúszott meg.
Mentünk vagy 50 km-t,már majdnem hazaértünk,még biztos ami biztos odabasztam neki párszor,megcsúszott 3.-ba,aztán következő kísérletnél 4.-be,9000 környékén.
A lamellák nincsenek elszíneződve,se elkopva,a rugók újak és a gyáritól kb. 10 %-al erősebbek,állítólag.
Már csak az maradt,hogy megpróbálok egy másik olajat.
A f@sz kivan már a kuplunggal!
Valakinek tipp,ötlet,javaslat?
Szeki,Basi,Cápa,vagy bárki?
Szerintem megválok az Agip 10W-60-ától,és teszek bele egy 10W-40-es Motul 5100-ast,amit a gyár előír.Ha az se javít a helyzeten,akkor leh.gyozom és beborítom az árokba!
Nos a 15-16-iki hét elején már látni fogunk valamit az időjárásból, ez annak a függvénye, mert gondolom két napos esőzésbe senkinek nem frankó...
Na barátok utánna hiradó, megnézem mi hír felétek...
Elmentem Haverral motorozni,adtam neki,jó volt,nem csúszott meg.
Mentünk vagy 50 km-t,már majdnem hazaértünk,még biztos ami biztos odabasztam neki párszor,megcsúszott 3.-ba,aztán következő kísérletnél 4.-be,9000 környékén.
A lamellák nincsenek elszíneződve,se elkopva,a rugók újak és a gyáritól kb. 10 %-al erősebbek,állítólag.
Már csak az maradt,hogy megpróbálok egy másik olajat.
A f@sz kivan már a kuplunggal!
Valakinek tipp,ötlet,javaslat?
Szeki,Basi,Cápa,vagy bárki?