Szasztok
Az lenne a kérdésem hogy vegyek e k&n légszűrőt (sportlégszűrő)?
A motorba van egy dynojet karburátor tuning és most készül rá a nyitott sportdob.Azt hallom sokaktól hogy ez a 3as kombó a tuti.Vagy elég a gyári szűrő is?
Kész lett pont a jó időre a 7-es .Tavaly ősszel bekövetkezett olajszivattyú lánc szakadás ami a kuplungot is lerendezte, tegnap sikerült össze rakni.
És került rá egy plexi is már csak az nagy NINJA matrica hiányzik az oldaláról, amiért már csak el kell mennem jövőhéten.
Remélem lassan már mindenki előhozza.
Pályamotor épìtése miatt, eladò temérdek jò állapotù utcai alkatrész.
Kormánykapcsolòk, gyùjtáskapcsolò, zàrkészlet, fejidom, farokidom, első lámpa, farokidom, első sárvédő, hàtsò ülés, hàtsò lámpa stb...
Részletek, és elérhetőség az alábbi linken:
Nagyon nem puhatoltam még körbe a dolgot, mert a fontossàgi sorrendben egyelőre viszonylag a hàtsò részen kullog a 7-esem, az ebay-es motyòt én is làttam, de ha nincs olyan nagy varàzslat a karmantyùkban akkor azt hidraulika szaküzletben is meg lehet pròbàlni, a porvédőnek nem tudom milyen a profilja, de lehet abban is tudnak segìteni. Egyébként, ha nem sok vizet zavar a dugattyù megvezetésében a porvédő akkor kidobom a fenébe, mert ez nem utcai motor, sàr por vìz nem éri nap.mint nap.
Néztem ebay-en nem gyári, de jónak tűnőt, 30eft egy garnitúra, ami a két oldalhoz kell. Van benne porvédő, karmantyú, légtelenítőcsavar, O-gyűrű a két félhez, és rézgyűrű a fittingek alá. Jónak tűnik. Ami bonyolítja a dolgot, hogy a gyári cikkszámok alapján a ZX-7R gyári Tokico 6 dugattyús nyereg 2 fajta dugattyúátmérővel rendelkezik, 2 nagyobb párral és egy kisebbel oldalanként. Az én gépemen 98-as ZX6R nyergek vannak, amiben elvileg mind a 3 pár egyforma átmérőjű. Ellenben az ebay felsorolja, hogy a szett jó 6R-hez és 7R-hez is... Asszem le kell mérnem a dugattyúátmérőimet.
Jól emlékszem, hogy kiszedted a porvédőket a féknyeregből? Tegnap levettem a nyergeket, aztán már egyik másik türemkedik kifelé. Nem feltétlen akarnék most venni 80-ért tömítésgarnitúrát. Valaki írta még, hogy porvédő nélkül járt, kíváncsi vagyok, mennyi rizikója van.
Van egy farokidomom és egy fejidomom J-s Zxr-re. A farokidom üvegszálas, a fejidom gyári, amatőr módszerrel vakolva a lámpa és az index hely. A farokidomba a lámpa helye könnyen újból kivágható. A rajtszámom nem jár az idomokhoz
Én múlt héten összeraktam, a hétvégén megkapja az új fékbetéteket, meg a fékkarbantartást, talán a friss olajat is. Még nem fogom hajtani, majd ha 15 fok felett lesz a hőfok.
Tudok segiteni ha kell!
Adatlap!
Az lenne a kérdésem hogy vegyek e k&n légszűrőt (sportlégszűrő)?
A motorba van egy dynojet karburátor tuning és most készül rá a nyitott sportdob.Azt hallom sokaktól hogy ez a 3as kombó a tuti.Vagy elég a gyári szűrő is?
És került rá egy plexi is már csak az nagy NINJA matrica hiányzik az oldaláról, amiért már csak el kell mennem jövőhéten.
Remélem lassan már mindenki előhozza.
Kormánykapcsolòk, gyùjtáskapcsolò, zàrkészlet, fejidom, farokidom, első lámpa, farokidom, első sárvédő, hàtsò ülés, hàtsò lámpa stb...
Részletek, és elérhetőség az alábbi linken:
http://olx.hu/i2/hirdetes/kawasaki-zx-7r-alkatreszek-ID30E6d.html#:d2e057b8cb