Néztem C-s merciket, 8-9 kilóig értelmeset nem látni, csak rozsdaboglyákat, néztem 320D-ket is, de kb betegágy az összes, maga a konstrukció is elég kényes. Audik, Passátok vannak már értelmesebbek ebben az árfekvésben, de azokkal is megkerülték háromszor a földet. Pözsókban meg 406-okat nézek, mert nem tartják az árukat, viszont nem rosszak. Már amelyik... Egyelőre nézelődök, nem kell mindenáron autót vennem.
kiszeded, megméred és a tömítés szaküzletben a hozzá legközelebb lévőből veszel egy - egy zacskóval
mivel beszerelés után nyúlik egy kicsit, így az eredeti mérete egy kicsit kisebb.
pontosan most nem tudom melyik mekkora, de anno mi is zacskó számra szereztük be, azaz több méretet is , mert amennyi karbi, annyi O gyűrű
kb 10 HUF / db árra jött ki ha jól emlékszem, de ha nem cseréled ki, akkor sok bosszúságot tud okozni
Ha nem hangolsz rá, mindegy, mit teszel fel, nem lesz jó. Szerény véleményem szerint ezeknek a gépeknek a "nagy baszadék" kémények állnak jól, a kis trombitákat meghagynám a cingár mai kis hokedliknek.
Amúgy nézem a régi verseny videókat képeket stb azt látom nagy baszadék kipufogó van mindegyiken.Számít valamit a méret?Mert én vettem egy leovince gp kipufogót amit fel fogok rakni rá szerintetek milyen lesz a teljesítmény?Nyomaték elfog tűnni vagy mi?
Jöhetne egy kis hó mióta hátsó meghajtás van